Taxatiedag youngtimers = Vol!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 13:31 #1422753
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @Ton
@Ton: Als iemand een particulier initiatief organiseert, kiest voor aanmelding via Facebook en de foto's met de deelnemers deelt via Facebook (iedere deelnemer kan er via Facebook bij, anders had hij/zij zich niet aan kunnen melden) dan lijkt het me vreemd om een opmerking te maken dat de wil ontbreekt om de foto's ook hier op de site te plaatsen. Als iemand die moeite wil nemen zou dat leuk zijn maar dat is dan geheel vrijblijvend.
Men moet niet verwachten dat alles waar een lid of sitegebruiker van hier bij betrokken is en wat over een Volvo 700 gaat (bijna) "verplicht" hier geplaatst dient te worden.
Waar de vereniging mi voorzichtig mee om moet gaan is deze site. Daar staat een schat aan kennis die het doel van de vereniging (de Volvo 700 op de weg houden) ondersteunt. Het zou jammer zijn als de site verloren gaat omdat "de community" onbewust is verhuisd naar Facebook. Als hier geen activiteit meer op het forum is zullen er minder bezoekers komen en wordt de kennis die hier is steeds minder gebruikt, onderhouden en aangevuld. Ik ben eigenlijk al een beetje bang dat dit nu ook al aan het gebeuren is.
Men moet niet verwachten dat alles waar een lid of sitegebruiker van hier bij betrokken is en wat over een Volvo 700 gaat (bijna) "verplicht" hier geplaatst dient te worden.
Waar de vereniging mi voorzichtig mee om moet gaan is deze site. Daar staat een schat aan kennis die het doel van de vereniging (de Volvo 700 op de weg houden) ondersteunt. Het zou jammer zijn als de site verloren gaat omdat "de community" onbewust is verhuisd naar Facebook. Als hier geen activiteit meer op het forum is zullen er minder bezoekers komen en wordt de kennis die hier is steeds minder gebruikt, onderhouden en aangevuld. Ik ben eigenlijk al een beetje bang dat dit nu ook al aan het gebeuren is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 14:12 #1422756
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mee eens dat de site heel
Mee eens dat de site heel belangrijk is. En een beetje bezorgd ben ik ook echt wel. Maar liever info op Facebook dan geen info.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 23:53 #1422774
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Zeer vluchtig Facebook.
Facebook is een zeer oppervlakkig en vluchtig medium met grote gevaren voor wat betreft privacy en wat mensen er allemaal opzetten over hun hele hebben en houden.
Laat mensen zelf bepalen wat ze kiezen. Dat het forum ter ziele gaat, daar ben ik niet bang voor. Daarvoor is facebook veel te oppervlakkig. Probeer maar eens dingen van 2 weken geleden snel terug te vinden. Ben het overigens met Ton eens dat het ook een kleine moeite is om een paar foto's hier neer te zetten voor diegenen die geen facebook hebben of willen. Op deze manier lijkt het op dwingen om op facebook te gaan want anders mis je van alles. Ach, ondanks dat ik een facebook-account heb, doe ik niet mee aan die waan van de dag. Dan maar geen info. Wat niet wil zeggen dat ik geen oog heb voor de moderne tijd. Maar ik maak mijn eigen keuzes. Voor de echte verstokte baksteen liefhebbers blijven er genoeg mogelijkheden om de auto goed en voordelig op de weg te houden of met elkaar leuke evenementen te organiseren. Daar hebben we heus geen facebook voor nodig. De groep echte diehards die overblijven vinden elkaar heus wel. Die zijn eigenwijs genoeg om hun eigen weg te vinden. Anders bleven ze ook niet volharden om in hun bakstenen te blijven rijden. En in veel gevallen geldt ook: minder=meer.
Groeten, Jan.
Laat mensen zelf bepalen wat ze kiezen. Dat het forum ter ziele gaat, daar ben ik niet bang voor. Daarvoor is facebook veel te oppervlakkig. Probeer maar eens dingen van 2 weken geleden snel terug te vinden. Ben het overigens met Ton eens dat het ook een kleine moeite is om een paar foto's hier neer te zetten voor diegenen die geen facebook hebben of willen. Op deze manier lijkt het op dwingen om op facebook te gaan want anders mis je van alles. Ach, ondanks dat ik een facebook-account heb, doe ik niet mee aan die waan van de dag. Dan maar geen info. Wat niet wil zeggen dat ik geen oog heb voor de moderne tijd. Maar ik maak mijn eigen keuzes. Voor de echte verstokte baksteen liefhebbers blijven er genoeg mogelijkheden om de auto goed en voordelig op de weg te houden of met elkaar leuke evenementen te organiseren. Daar hebben we heus geen facebook voor nodig. De groep echte diehards die overblijven vinden elkaar heus wel. Die zijn eigenwijs genoeg om hun eigen weg te vinden. Anders bleven ze ook niet volharden om in hun bakstenen te blijven rijden. En in veel gevallen geldt ook: minder=meer.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2015 10:23 #1422776
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben
het met bovenstaand verhaal van Jan helemaal eens ,ook ik neem geen facebook
dan maar geen foto,s bekijken van sommige evenementen omdat sommige je zowat gaan verplichten om facebook te nemen en dat gaat dus niet gebeuren .
Dan maar een beetje eigenwijs,moet tenslotte ook kunnen is mijn idee,er zijn tenslotte meerdere dingen in het leven dan alleen facebook.
Groeten Ted.
dan maar geen foto,s bekijken van sommige evenementen omdat sommige je zowat gaan verplichten om facebook te nemen en dat gaat dus niet gebeuren .
Dan maar een beetje eigenwijs,moet tenslotte ook kunnen is mijn idee,er zijn tenslotte meerdere dingen in het leven dan alleen facebook.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2015 15:45 #1422778
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto
Hierbij paar foto s voor de liefhebber.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2015 20:58 #1422787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was
dit nu alles Frits,dit is brandhout goedenavond.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2015 21:20 #1422791
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Nou, nou Ted. Doet iemand wat
Nou, nou Ted. Doet iemand wat voor je, is het weer niet goed. Da's toch wel erg flauw.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2015 22:20 #1422794
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel
Wel duur brandhout Ted.
Enne ik plaats geen foto s van andere.
Weet niet of ze dat op prijs stellen.
Als ze dat willen doen ze dat zelf wel.
Enne ik plaats geen foto s van andere.
Weet niet of ze dat op prijs stellen.
Als ze dat willen doen ze dat zelf wel.
Moderators: Jerry Stam