Taxatiedag youngtimers = Vol!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2015 20:41 #1104488
door V700 register
Taxatiedag youngtimers = Vol! is gemaakt door V700 register
Paul Aupers heeft weer een taxatiedag voor youngtimers en oldtimers georganiseerd.
Deze is 24 oktober bij Verkerk in Utrecht.h
Sta sterk tegenover de verzekering met een taxatierapport indien je schade hebt.
Schrijf je snel in, er is een beperkt aantal plaatsen!
( mmm fblink plaatsen lukt niet)
Ps. Dit is geen officiële V700verenigings aktiviteit maar een wederkerend privé-initatief waar reeds vele v700verenigingsleden gebruik van hebben gemaakt.
Groetjes Rudiger
Deze is 24 oktober bij Verkerk in Utrecht.h
Sta sterk tegenover de verzekering met een taxatierapport indien je schade hebt.
Schrijf je snel in, er is een beperkt aantal plaatsen!
( mmm fblink plaatsen lukt niet)
Ps. Dit is geen officiële V700verenigings aktiviteit maar een wederkerend privé-initatief waar reeds vele v700verenigingsleden gebruik van hebben gemaakt.
Groetjes Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2015 21:06 #1422403
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zal er....
Weer een auto laten taxeren.
Leuk, komt weer goed met Harry
Leuk, komt weer goed met Harry
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2015 21:17 #1422404
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Info en inschrijven via:
Info en inschrijven via:
www.facebook.com/groups/1453886008268240/?fref=ts
Facebook pagina Gezellige Volvo Vereniging Nederland
www.facebook.com/groups/1453886008268240/?fref=ts
Facebook pagina Gezellige Volvo Vereniging Nederland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 08:53 #1422416
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas kan ik de 24e niet. Ik
Helaas kan ik de 24e niet. Ik reageer toch even om alvast voor een (hopelijk) toekomstige keer te vragen hoe ik mij zou kunnen aanmelden zonder facebook account?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 09:32 #1422417
door V700 register
Paul (solexpaul) is V700 lid dus je kunt hem altijd een persoonlijk bericht sturen.
Een fb account is trouwens zo aangemaakt. Er gaat een wereld voor je open en de gegevens zijn in tegenstelling tot wat men soms denkt, heel goed privé te houden.
Groetjes Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic Pb
Paul (solexpaul) is V700 lid dus je kunt hem altijd een persoonlijk bericht sturen.
Een fb account is trouwens zo aangemaakt. Er gaat een wereld voor je open en de gegevens zijn in tegenstelling tot wat men soms denkt, heel goed privé te houden.
Groetjes Rudiger
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 12:07 #1422420
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Sleuteldag in Gemert
Helaas, had er graag bij willen zijn, maar op de planning staat de sleuteldag in Gemert.
Dus Paul, graag bij de volgende ....
Dus Paul, graag bij de volgende ....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 15:19 #1422425
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Willem houd de gezellige
Willem houd de gezellige facebook pagina in de gaten. Zit nu zo goed als vol dus in het voorjaar een vervolg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 21:43 #1422435
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Paar
afzeggingen zo te zien,graag reserveer ik een plekkie voor de rode Volvo 940 estate
laat maar even horen of dat doorgaat.
Groeten Ted.
laat maar even horen of dat doorgaat.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2015 21:46 #1422436
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed om te weten dat het ook
Goed om te weten dat het ook via een pb kan.
@Rudiger; ik was er vroeg bij met facebook; zat in Noorwegen toen het daar begon en NL aan de Hyves was. Ben er in 2008 van afgegaan, hoewel ik tot diep in 2011 toch niet echt weg bleek te kunnen (mijn oude account bleef maar semi-aanwezig en soms weer geactiveerd). Voor mij nooit meer een social network site...
@Rudiger; ik was er vroeg bij met facebook; zat in Noorwegen toen het daar begon en NL aan de Hyves was. Ben er in 2008 van afgegaan, hoewel ik tot diep in 2011 toch niet echt weg bleek te kunnen (mijn oude account bleef maar semi-aanwezig en soms weer geactiveerd). Voor mij nooit meer een social network site...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2015 11:33 #1422453
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic natuurlijk vreemd
dat sommige activiteiten al dan niet georganiseerd worden door particulier of de vereniging eerst op facebook komen en later pas op deze site ,veel oudere onder ons
bezitten geen facebook accound en dat wil ik ook zo houden want anders word dat zo,n verplichting en daar hou ik niet zo van,veel hebben dat ook aan mij gevraagd kom gezellig op facebook,ik heb geen facebook en komt er ook niet punt uit,heb er totaal niets mee en meerdere met mij is mijn idee,dus vriendelijk verzoek activiteiten graag OOK op de vereniging site te zetten ,moet toch niet zo veel moeite zijn is mijn idee.
Groeten Ted.
Vriendelijk verzoek,maak er geen oververhitte discussie van dat is het totaal niet waard.
bezitten geen facebook accound en dat wil ik ook zo houden want anders word dat zo,n verplichting en daar hou ik niet zo van,veel hebben dat ook aan mij gevraagd kom gezellig op facebook,ik heb geen facebook en komt er ook niet punt uit,heb er totaal niets mee en meerdere met mij is mijn idee,dus vriendelijk verzoek activiteiten graag OOK op de vereniging site te zetten ,moet toch niet zo veel moeite zijn is mijn idee.
Groeten Ted.
Vriendelijk verzoek,maak er geen oververhitte discussie van dat is het totaal niet waard.
Moderators: Jerry Stam