Taxatiedag youngtimers = Vol!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2015 14:44 #1422464
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Ted Rudiger had het erop
Hoi Ted Rudiger had het erop gezet. En dat het binnen een dag volgeboekt is dat kan gebeuren. Hier op de site duurde dat doorgaans een week. Weer een bewijs dat facebook een meer bezocht en laagdrempeliger media is.
If you cant be them join them. Als je hulp nodg hebt met het opzetten en begrijpen van facebook, je weet mij te vinden. Geldt voor bijna iedereen hier overigens.
Anders een keer een facebook voor ouderen ochtendje organiseren ? Regel het maar ik kom uitleggen.
If you cant be them join them. Als je hulp nodg hebt met het opzetten en begrijpen van facebook, je weet mij te vinden. Geldt voor bijna iedereen hier overigens.
Anders een keer een facebook voor ouderen ochtendje organiseren ? Regel het maar ik kom uitleggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2015 15:24 #1422467
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wees
Wees je er van bewust dat je een bepaald groep (of groepje) gaat missen als je het via Facebook laat lopen. Ik ga (ook) echt geen Facebook account maken om me ergens aan te kunnen melden. Is mijn eigen keuze en ik klaag er niet over maar er zijn er meer mensen die er zo over denken. Heeft niets met leeftijd of wel/geen computerkennis en -ervaring te maken.
Voor een particulier initiatief als een taxatiedag kan de organiserende persoon het natuurlijk organiseren zoals hij/zij wil.
Als er vanuit de vereniging (lees: het bestuur of RC's) iets georganiseerd wordt lijkt het me wel iets om rekening mee te houden. Ook omdat als je de eigen site en Facebook beide gebruikt de kans groot is dat niet alle informatie via beide kanalen gedeeld wordt, waardoor je een deel van de leden wel en en deel van de leden niet bereikt worden.
Voor een particulier initiatief als een taxatiedag kan de organiserende persoon het natuurlijk organiseren zoals hij/zij wil.
Als er vanuit de vereniging (lees: het bestuur of RC's) iets georganiseerd wordt lijkt het me wel iets om rekening mee te houden. Ook omdat als je de eigen site en Facebook beide gebruikt de kans groot is dat niet alle informatie via beide kanalen gedeeld wordt, waardoor je een deel van de leden wel en en deel van de leden niet bereikt worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2015 10:48 #1422640
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mee eens
ik ben het er helemaal mee eens Henk,
Hier staat de vereniging helemaal buiten, overduidelijk.
behalve dan dat het leden zijn of waren van de vereniging.
Geeft verder niet, maar dat moet wel duidelijk zijn.
Hier staat de vereniging helemaal buiten, overduidelijk.
behalve dan dat het leden zijn of waren van de vereniging.
Geeft verder niet, maar dat moet wel duidelijk zijn.
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2015 01:58 #1422648
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic facebook
Voor wat het waard is...
If you can't beat them .. Join Them ?
Het is algemeen bekend dat het privacy beleid van bedrijven als Facebook en Google ronduit droef is.
Terecht dat sommigen zeggen dat ze geen FB account willen
De reactie zou eerder moeten zijn
"oh . dan bieden we het via een ander kanaal ook aan " (Multichannel) ipv dat je maar over je FB drempels heen moet stappen.
Die drempels zijn geheel terecht. Mensen die categorisch weigeren Facebook member te worden ... Hulde.
Waarom moet je eerst lid worden van iets voor een simpel stuk informatie ? Dat zijn pas drempels en het is aan de aanbieder om die drempels niet neer te leggen als ie een doelgroep in de volle breedte wil bereiken . Ook al is het nog zo'n ruimhartig initiatief
Ik wil ook niets afdoen aan de goede intentie van mensen behulpzaam te zijn met FB te leren toe te passen.
FB is ook geen absolute NoGo. Mits je maar besef hebt.
Een beetje van beiden zou ik zeggen en het wordt er alleen maar beter en mooier van
Gaat ondertussen helemaal niet meer over het topic.. En daar doe ik zelf aan mee.
Maar wilde dit toch even kwijt.
If you can't beat them .. Join Them ?
Het is algemeen bekend dat het privacy beleid van bedrijven als Facebook en Google ronduit droef is.
Terecht dat sommigen zeggen dat ze geen FB account willen
De reactie zou eerder moeten zijn
"oh . dan bieden we het via een ander kanaal ook aan " (Multichannel) ipv dat je maar over je FB drempels heen moet stappen.
Die drempels zijn geheel terecht. Mensen die categorisch weigeren Facebook member te worden ... Hulde.
Waarom moet je eerst lid worden van iets voor een simpel stuk informatie ? Dat zijn pas drempels en het is aan de aanbieder om die drempels niet neer te leggen als ie een doelgroep in de volle breedte wil bereiken . Ook al is het nog zo'n ruimhartig initiatief
Ik wil ook niets afdoen aan de goede intentie van mensen behulpzaam te zijn met FB te leren toe te passen.
FB is ook geen absolute NoGo. Mits je maar besef hebt.
Een beetje van beiden zou ik zeggen en het wordt er alleen maar beter en mooier van
Gaat ondertussen helemaal niet meer over het topic.. En daar doe ik zelf aan mee.
Maar wilde dit toch even kwijt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2015 20:05 #1422740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog
nieuws ,de taxatie dag van al die facebook tutjes of word dat alleen maar verteld via facebook.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2015 23:25 #1422743
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Staan al bergen fotos op
Staan al bergen fotos op facebook Ted.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 00:30 #1422744
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic taxatie
Het is toch een kleine moeite de foto`s ook op het forum te zetten? Of zie ik iets over het hoofd ?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 08:12 #1422746
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Duidelijk
Jij bent duidelijk ook nodig toe aan een ochtendje Facebook voor ouderen geejee.
Aanmelden uitsluitend via Facebook, dat wel.
En datgene wat jij over het hoofd ziet is dat het hier plaatsen niet zoveel moeite kost maar de wil om dat te doen, we hebben toch Facebook? Daar staat het op!
Groeten,
Aanmelden uitsluitend via Facebook, dat wel.
En datgene wat jij over het hoofd ziet is dat het hier plaatsen niet zoveel moeite kost maar de wil om dat te doen, we hebben toch Facebook? Daar staat het op!
Groeten,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 10:11 #1422749
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Volgens mij is er een mooi
Volgens mij is er een mooi aanbod gedaan om binnen clubverband kennis te maken met Facebook. Wordt vast en zeker gezellig. Daarna besluiten of je er iets mee doet, lijkt me dan de meest logische weg.
Dan maakt een ieder een onderbouwde keuze. Tevens hoef ik dan op ons forum geen geklaag meer over Facebook te lezen. Er zijn ook leden die niet op de website kijken. Moeten we die dan alle info via de e-mail of de post toezenden? Laten we blij zijn dat er leuke activiteiten georganiseerd worden!
Zelf heb ik een account bij Facebook maar gebruik ik het eigenlijk nooit en staat er eigenlijk nauwelijks wat van me op (juist vanwege het privacy-gedoe van Facebook en Google. Daar bestaat het woord privacy namelijk niet). Zo heb ik wel de voordelen maar niet de nadelen.
Dan maakt een ieder een onderbouwde keuze. Tevens hoef ik dan op ons forum geen geklaag meer over Facebook te lezen. Er zijn ook leden die niet op de website kijken. Moeten we die dan alle info via de e-mail of de post toezenden? Laten we blij zijn dat er leuke activiteiten georganiseerd worden!
Zelf heb ik een account bij Facebook maar gebruik ik het eigenlijk nooit en staat er eigenlijk nauwelijks wat van me op (juist vanwege het privacy-gedoe van Facebook en Google. Daar bestaat het woord privacy namelijk niet). Zo heb ik wel de voordelen maar niet de nadelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2015 12:51 #1422752
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lex slaat de spijker op zn
Lex slaat de spijker op zn kop. Geïnteresseerden in een avondje facebook instructie weten mij te vinden. Evt ook te combineren met sleuteldag. Wel even laptop meenemen kan iedereen onder deskundige begeleiding een eigen profiel aanmaken
Moderators: Jerry Stam