VKB 2015

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
29-09-2015 16:46 #1422081 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Wat aardig
Hallo Hein, dank voor jouw aanbod. Er zou eveneens een ander glas in moeten omdat ik verwarming wel belangrijk vind. Gelukkig worden er voldoende gebruikte spiegels aangeboden en heb ik een compleet werkend exemplaar op het oog.

Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2015 08:40 #1422087 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er zijn altijd veel VKV leden
Er zijn altijd veel VKV leden die een kraam hebben en kennelijk geen V700 leden? Volgende keer iets voor de vaste aanbieders hier?

Verder zijn er voor de oudere types veel herproducties en voor onze auto's is het meeste nog gewoon te krijgen....logisch dat er met deze combi op een klassiekerbeurs niet veel voor 700/900 te krijgen is toch?

En waar de 240 broeders dan zijn?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2015 09:28 #1422089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn eerste VKB, en ook de
Mijn eerste VKB, en ook de eerste keer dat ik leden van deze vereniging in levende lijve ontmoette.
Grappig hoe binnen 10 seconden de deuren en motorklep open stonden ;) En gelukkig maar, want mijn koelvloeistofreservoir bleek leeg te zijn (dank Jerry voor het opmerken daarvan). Op de beurs kon ik geen koelvloeistof vinden, dus maar een half litertje water erin gegooid en onderweg bij de eerste pomp verder afgevuld.
2 Dagen later was er wel weer wat uit, maar toen ik gisteravond naar Timen was gereden (wat een super service trouwens dat ik meteen dezelfde avond kon langkomen!) was er niet méér uit. De komende tijd maar even in de gaten houden dus.

Op de beurs verder wat oude Factor700's meegekregen en een sleutelhanger van de vereniging, een hoes voor de reserveband gescoord en windvangers (of hoe heten die dingen bij je raam?). Had gehoopt op een mattenset en wellicht gasveren voor de achterklep, maar daar heeft Timen me gisteren aan kunnen helpen.

Nu nog even de windvangers zien te monteren; een eerste poging leidde al tot een klein afgebroken hoekje...

Ik vond m.n. de electricshe 240 interessant om te zien. Wie weet over een paar jaar (als de actieradius groter is) ook in mijn 940?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2015 09:49 #1422090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als je een LPT hebt, heeft bij koude motor afvullen van de koelvloeistof tot boven het MIN streepje geen zin. Gewoon op het min-streepje zetten bij koude motor dan gaat het prima. Doe je er meer in, dan kotst hij het er toch uit via de dop tot het niveau stabiel op min bij koude motor blijft.

Misschien voor de zekerheid nog even de laag niveau waarschuwing installeren.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2015 11:36 #1422092 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De grijze SToeFS is een hele
De grijze SToeFS is een hele mooie 940! Leuk om de auto eindelijk eens in het echt te kunnen zien.
SToeFS is bij een goed en gezellig baasje terecht gekomen!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2015 21:32 #1422101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2/7/9 delen
Gerben,
Helemaal voor!
Maar, hoe krijgen we nou gewoon eens voor elkaar om een rommelmarkt op te zetten?

Aan de andere kant, in Oss in 2012 was ook geen vetpot toch gerben?
Ik heb je lampen gekocht zodat je je diesel er uit had volgens mij.

Zal eens kijken of het 240/260 register een rommelmarkt wil doen, daar pas ik meer tussen met spullen denk ik. Maar waarom inderdaad geen 2 7 9 markt?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2015 01:11 #1422106 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ries
Hallo Arjan

Ooit hadden we Ries en z'n kofferbakverkoop. Maar Ries is helaas niet meer. En een vrijwillige opvolger heeft zich nog niet gemeld.

groetjes

Mathy

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2015 09:46 #1422107 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Die trekhaak hoeft geen
Die trekhaak hoeft geen probleem te zijn, ik heb er nog eentje liggen, en jijzelf volgens mij ook... Moeten we hooguit een kabelboom maken, maar dan is die wel gelijk vers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2015 19:10 #1422132 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gecombineerd met een " meet en greet" Arjan
Lijkt me wel wat, kunnen we ook kenbaar maken via de verschillende ****Volvo**** Facebook groepen. Bereik je ongeveer zo'n 1000 liefhebbers. Ergens op fb een evenement maken met inschrijfmogelijkheid dan komen we een heel eind...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2015 20:43 #1422134 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar Rudiger, stel je nu voor
Maar Rudiger, stel je nu voor om zelfs de dingen die je normaal juist in een club regelt, nu via de social media te gaan organiseren?
Ik snap het even niet meer hoor...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC