VKB 2015
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 21:45 #1422037
door V700 register
Met Maarten B naar Rosmalen gereden,Gezellig gekletst, veel bekenden gezien en nig wat onderdelen gescoord :
Nieuwe volvo 740 koplamp voor heel weinig...
Nieuwe rechter buitenspiegel
En last but not the least... De knikkende Eland!
.
Beantwoord door V700 register in topic Leuke beurs!
Met Maarten B naar Rosmalen gereden,Gezellig gekletst, veel bekenden gezien en nig wat onderdelen gescoord :
Nieuwe volvo 740 koplamp voor heel weinig...
Nieuwe rechter buitenspiegel
En last but not the least... De knikkende Eland!
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 22:08 #1422041
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Aan folder- en ander
Aan folder- en ander verzamelmateriaal voor de 700 geen gebrek overigens. Mijn score:
- een afstandsbestuurbare 760 GLE, nieuw in doos (maar wel uit 1982 en behoorlijk zeldzaam)
- de dealer-introductiemap voor de 760
- Een van de laatste folders S40/70/90, inclusief prijslijst.
En aan onderdelen het linkerdeur-CV motortje dat in de meeste bouwjaren niet gemonteerd zit.
Plus nog allerlei 240, Katterug en algemeen Volvo spul, want ik ben niet eenkennig in de verzamelwoede...
- een afstandsbestuurbare 760 GLE, nieuw in doos (maar wel uit 1982 en behoorlijk zeldzaam)
- de dealer-introductiemap voor de 760
- Een van de laatste folders S40/70/90, inclusief prijslijst.
En aan onderdelen het linkerdeur-CV motortje dat in de meeste bouwjaren niet gemonteerd zit.
Plus nog allerlei 240, Katterug en algemeen Volvo spul, want ik ben niet eenkennig in de verzamelwoede...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 23:05 #1422045
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Meegenomen...
Hallo Volvisti
Ik heb (vandaag) meegenomen:
- Eén visitekaartje van Bijlsma Technical Innovations (Fabian was er zelf niet, maar Martijn wel)
- Eén kabelboompje om een radio met ISO-stekkers aan te sluiten in mijn auto. Vóór de gigantische som van 2 euro. Omdat ik waarschijnlijk een los contactje heb ergens in de kabelboom die er nu in zit en de luidspreker die links in het dashboard zit het waarschijnlijk daardoor vaak niet doet.
Achteraf bedacht ik, dat ik, gezien de vraagprijs, best wat meer kabelboompjes mee had kunnen nemen.
En achteraf vraag ik me ook af, waarom ik het VGA I alarm dat een Duits vader en zoon duo al minstens naar drie VKB's heeft meegesleept, niet alsnog mee naar huis heb genomen.
Verder heb ik het gevoel mee naar huis genomen, dat als het zo door gaat, de VKB heel veel potentiële klanten mis gaat lopen. Want voor de nieuwere modellen, waar ik de Volvo 700 ook toe tel, was er toch al nooit echt veel, maar dit jaar was er echt abominabel weinig voor onze modellen. Dat moet in mijn ogen echt anders. Rosmalen ligt niet heel erg ver van het Duitse Ruhrgebied en België, dus potentiële klanten (en aanbieders) genoeg.
groetjes
Mathy
Ik heb (vandaag) meegenomen:
- Eén visitekaartje van Bijlsma Technical Innovations (Fabian was er zelf niet, maar Martijn wel)
- Eén kabelboompje om een radio met ISO-stekkers aan te sluiten in mijn auto. Vóór de gigantische som van 2 euro. Omdat ik waarschijnlijk een los contactje heb ergens in de kabelboom die er nu in zit en de luidspreker die links in het dashboard zit het waarschijnlijk daardoor vaak niet doet.
Achteraf bedacht ik, dat ik, gezien de vraagprijs, best wat meer kabelboompjes mee had kunnen nemen.
En achteraf vraag ik me ook af, waarom ik het VGA I alarm dat een Duits vader en zoon duo al minstens naar drie VKB's heeft meegesleept, niet alsnog mee naar huis heb genomen.
Verder heb ik het gevoel mee naar huis genomen, dat als het zo door gaat, de VKB heel veel potentiële klanten mis gaat lopen. Want voor de nieuwere modellen, waar ik de Volvo 700 ook toe tel, was er toch al nooit echt veel, maar dit jaar was er echt abominabel weinig voor onze modellen. Dat moet in mijn ogen echt anders. Rosmalen ligt niet heel erg ver van het Duitse Ruhrgebied en België, dus potentiële klanten (en aanbieders) genoeg.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 23:33 #1422049
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Geheels helemaal niks nie gekocht.
Ook voor de 2 serie was er beperkt aanbod.
Roestige meuk of mooi en duur.
Maar wel leuk weer, mooie stand ook!
Ook voor de 2 serie was er beperkt aanbod.
Roestige meuk of mooi en duur.
Maar wel leuk weer, mooie stand ook!
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 11:54 #1422053
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Volgend kaar
Volgend jaar Arjan, wij samen? Als standhouder? Kunnen we het 2, 7 en 9 gat mooi opvullen. Haha!
Ben zelf gisteren (zondag) op de VKB geweest. Inderdaad vooral veel spullen voor de oudere Volvo's. Gelukkig was er voor de 480 nog wel wat te vinden. Zelf niets gekocht hoor, ook niet voor andere Volvos. Heb nog wel wat ruilhandel gedaan met een ander clublid en aan de koffie gezeten, maar, dat was het ook.
Vondt het wel fijn dat ik van de evenementenregeling gebruik kon maken en heb dus zalig met KHT gedieseld. 'Even' 460 km's erbij mogen tellen.
Groeten,
Gerben
Ben zelf gisteren (zondag) op de VKB geweest. Inderdaad vooral veel spullen voor de oudere Volvo's. Gelukkig was er voor de 480 nog wel wat te vinden. Zelf niets gekocht hoor, ook niet voor andere Volvos. Heb nog wel wat ruilhandel gedaan met een ander clublid en aan de koffie gezeten, maar, dat was het ook.
Vondt het wel fijn dat ik van de evenementenregeling gebruik kon maken en heb dus zalig met KHT gedieseld. 'Even' 460 km's erbij mogen tellen.
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 14:00 #1422056
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geredschap
Alleen wat gereedschap gekocht verder niets, het was m.i. een bedroevend aanbod in vergelijk met voorgaande jaren. Had ook de indruk dat er überhaupt veel minder stands waren dan voorgaande jaren en wat er vooral opviel: ouwe troep waar niemand op zit te wachten.
Voor de 700/900 hoef je er niet meer heen te gaan is mijn conclusie. Buiten nog wel even de tadeloos mooie rode 700R Frans van bewonderd, je kan zeggen wat je wilt maar apart is ie wel, moet zelf ook nog steeds dat luchtrooster in het rechter voorscherm zetten.
Tevens nog even "ge-brainstormt" met Martijn (Blabla) en Fabian op hun standje, leuk hoor die jonge jongens met ambitie, ik wens ze veel succes. Iedereen kan bij hen terecht voor Wasted spark en chip sets voor EZK en ECU.
Verder nog een discussie op de stand gehouden om mijn forumnaam weer naar Chilm om te zetten, blijkbaar was e.e.a. nog niet aangekomen bij het nieuwe bestuur, ben benieuwd, we wachten af... Lekker met Willem gekletst, goeie gozert.
En verder... man wat was het een lekker weertje, nog even in de tuin gezeten met een heerlijk Roseetje
Voor de 700/900 hoef je er niet meer heen te gaan is mijn conclusie. Buiten nog wel even de tadeloos mooie rode 700R Frans van bewonderd, je kan zeggen wat je wilt maar apart is ie wel, moet zelf ook nog steeds dat luchtrooster in het rechter voorscherm zetten.
Tevens nog even "ge-brainstormt" met Martijn (Blabla) en Fabian op hun standje, leuk hoor die jonge jongens met ambitie, ik wens ze veel succes. Iedereen kan bij hen terecht voor Wasted spark en chip sets voor EZK en ECU.
Verder nog een discussie op de stand gehouden om mijn forumnaam weer naar Chilm om te zetten, blijkbaar was e.e.a. nog niet aangekomen bij het nieuwe bestuur, ben benieuwd, we wachten af... Lekker met Willem gekletst, goeie gozert.
En verder... man wat was het een lekker weertje, nog even in de tuin gezeten met een heerlijk Roseetje

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 15:55 #1422059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twee maail 780 gekocht ( Of beter gekregen )
Van mijn lieve Paula 2x 780 gekregen op VKB.
Ik vond het een leuke beurs.
Wel jammer dat er voor 700-900 weinig meer te koop is. Dat was in de Utrecht hallen ( Veemarkt ) wel anders.
Al met al ben ik weer blij.
Ik vond het een leuke beurs.
Wel jammer dat er voor 700-900 weinig meer te koop is. Dat was in de Utrecht hallen ( Veemarkt ) wel anders.
Al met al ben ik weer blij.
28-09-2015 17:04 #1422061
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Leuk rondgekeken
Naast veel kletsen op de stand (en bij collega verenigingen) vooral op de parkeerplaats rond gekeken, wagen die te koop stond op uiterlijk afgekeurd, maar later toch een proefrit gemaakt. Technisch prima wagen, uiterlijk inderdaad erg veel werk. (Maar niets dat de wagen van de weg houdt) De onderhandelingen zijn gestart zeg maar.
BTW ik heb vanalles onthouden van de wagen, maar niet of er een trekhaak onder hangt... (al ken ik erg weinig 7's zonder)
BTW ik heb vanalles onthouden van de wagen, maar niet of er een trekhaak onder hangt... (al ken ik erg weinig 7's zonder)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
28-09-2015 23:11 #1422066
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Weinig en slecht, dus...
Zaterdagochtend dacht ik in Rosmalen wel een geschikte rechter buitenspiegel te kunnen scoren voor mijn 945. Maar dat viel niet mee. Zegge en schrijve één exemplaar aangetroffen. Hoe is dat toch mogelijk en waar gaat dat heen met de 700/900-onderdelen? Als ik een Amazonrijder was geweest, had ik wel twintig spiegels kunnen kopen. Maar dat terzijde. Vanwege het oberispelijke uiterlijk, de spiegel (weliswaar niet de gewenste kleur) maar meteen gekocht voor de schappelijke prijs van €35. Vandaag een en ander getest op bestaande aansluiting. Zowel verticale motor als verwarming kaduuk. "Ja, ja, helemaal in orde", hoor ik de beste man nog zeggen.
Ach, Rosmalen, onwillekeurig verlangde ik weer even terug naar de Veemarkthallen...
Adriaan
Ach, Rosmalen, onwillekeurig verlangde ik weer even terug naar de Veemarkthallen...
Adriaan
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2015 00:17 #1422069
door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Wellicht heb ik nog een motortje
Adriaan,
Wellicht heb ik nog een motortje liggen die ik eens uit mijn kapotte spiegelhuis gehaald heb. Was wel van de linkerspiegel maar ik denk dat dat niet uit maakt. Misschien even controleren in Vadis als die motoren los geleverd zijn.
Wellicht heb ik nog een motortje liggen die ik eens uit mijn kapotte spiegelhuis gehaald heb. Was wel van de linkerspiegel maar ik denk dat dat niet uit maakt. Misschien even controleren in Vadis als die motoren los geleverd zijn.
Moderators: Jerry Stam