VKB 2015
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2015 07:41 #1104413
door V700 register
VKB 2015 is gemaakt door V700 register
VKB 2015
Via deze weg wil ik alle VKB bezoekers een mooie dag toewensen.
Plaats hier je foto's en laat eens weten wat je hebt gekocht op de beurs.
Ik ben benieuwd.
Hardwerkende groeten ûût Epe
Via deze weg wil ik alle VKB bezoekers een mooie dag toewensen.
Plaats hier je foto's en laat eens weten wat je hebt gekocht op de beurs.
Ik ben benieuwd.
Hardwerkende groeten ûût Epe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2015 08:30 #1422008
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Tenx Henk!
Tenx Henk!
Morgen gaak VKB-en (kletsen, kijken, auto's betasten, afdingen, kopen en veel koffie drinken) . Ook het nieuwe bestuur een handje geven.
Het weer wordt goed!!
Morgen gaak VKB-en (kletsen, kijken, auto's betasten, afdingen, kopen en veel koffie drinken) . Ook het nieuwe bestuur een handje geven.
Het weer wordt goed!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2015 14:09 #1422010
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke ...
Morgen gaan wij ook lekkerd dagje Volv"s kiek"n.
Groet uit Apeldoorn
Groet uit Apeldoorn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2015 14:31 #1422011
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga er morgen (zondag) ook
Ik ga er morgen (zondag) ook zijn. Ik hoop met name Lex even persoonlijk te kunnen bedanken voor het spotten van wat nu onze SToeFS is.
Groet van 'n Rosmollese (Rosmalense) Amersfoorter,
Joris
* Nog even bedenken hoe ik herkenbaar kan zijn... In ieder geval korte broek. Oh ja, en m'n bakkebaarden zijn ook best groot
Groet van 'n Rosmollese (Rosmalense) Amersfoorter,
Joris
* Nog even bedenken hoe ik herkenbaar kan zijn... In ieder geval korte broek. Oh ja, en m'n bakkebaarden zijn ook best groot

- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2015 19:50 #1422015
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Joris, mooi dat SToeFS goed
Joris, mooi dat SToeFS goed bevalt! Ben zelf ook wel benieuwd om de zilveren eland te zien. Ik kom zelf met een rode 940 estate.
Korte broek en grote bakkebaarden: moet lukken.
Binnen de V700 kennen ze me wel. Ik val nogal op doordat ik erg onopvallend ben...
Korte broek en grote bakkebaarden: moet lukken.
Binnen de V700 kennen ze me wel. Ik val nogal op doordat ik erg onopvallend ben...
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 08:03 #1422018
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Gekocht
Gisteren even rustig over de VKB gelopen. Je zou er bijna een amazon voor gaan kopen, ofwel voor onze wagens was er heel weinig. Een radiovak, een hemellampje (zwart) en een folder was mijn initiele score. Aan het einde van de dag (na een paar uur op de V700 stand) nog een rondje en toen een heel gave v70 spoiler gevonden bij skandix die op een 945 past. Toch helemaal blij qua aankopen dus. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 19:22 #1422032
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gekocht
Vondst: Twee spanbanden!
@ Henk: ik heb ook een stukje VKB geplaatst, echter jouw stukje niet gezien, onhandig van mij, anders had ik het er onder geplakt. Ik kan mijn stukje ongedaan maken, maar maakt niet uit.
Twee spanbanden dus
@ Henk: ik heb ook een stukje VKB geplaatst, echter jouw stukje niet gezien, onhandig van mij, anders had ik het er onder geplakt. Ik kan mijn stukje ongedaan maken, maar maakt niet uit.
Twee spanbanden dus

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 19:23 #1422033
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verdorie..
ik bedoel NIET ongedaan maken 
Maar moderators kunnen dat gelukkig wel ..... (JS)
Het zit er weer op, de VKB. Lang geleden dat ik weer achter de stand heb gestaan, welliswaar niet continu, maar het is echt zwaar kan ik u vertellen. Je bent bek af na het weekend.
Net als vorig jaar was het weer dit keer ons eveneens zeer goed gezind. De verscheidenheid van buitenlandse deelnemers was, volgens mij, groter dan ooit. Ik telde deelnemers uit Italie, Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Luxemburg, Engeland, Polen, Belgie en Frankrijk. Samen met Nederland waren tien landen vertegenwoordigd. Misschien nog meer, zou kunnen dat ik een buitenlands kenteken heb gemist tussen al die auto's gestald op de parking. Er stonden soms fraaie exemplaren tussen, waaronder een 264TE Honecker uit het voormalig DDR, een 165 eigenbouw of beter omgebouwde 145, een werkelijk prachtige en gekoesterde zwarte V70R uit Luxemburg waar de eigenaar duidelijk heel veel geld en energie in heeft gestoken en buiten dit nog veel meer moois. Ik moet toch volgende keer maar eens mijn eigen Volvo wassen, al is het maar even een bezoek langs de wasstraat
Ik was nog op zoek naar gereedschap, ik heb mss een gereedschapfetish, maar helaas niet kunnen vinden. Althans tegen een redelijke beursprijs zeg maar. Jammer. Wel twee spanbanden gevonden die ik vanwege een andere hobby regelmatig nodig schijn te hebben omdat ik die dingen: of moet doorsnijden omdat ze niet meer loskomen door het zware trekwerk omdat je niks anders voorhanden had waar ze niet voor zijn bedoeld, of niet meer terug zie nadat ik ze even heb uitgeleend en vergeet. Tevens besloten om eindelijk ook maar eens lid te worden van de Belgische Volvo club.
Mijn vondst dit keer waren dus twee stuks spanbanden. Niks met het type 700/900 van doen, maar komen weer van pas. Uw vondst? Ik ga eigenlijk nooit met lege handen terug naar huis van de VKB
Groeten,
Robert

Maar moderators kunnen dat gelukkig wel ..... (JS)
Het zit er weer op, de VKB. Lang geleden dat ik weer achter de stand heb gestaan, welliswaar niet continu, maar het is echt zwaar kan ik u vertellen. Je bent bek af na het weekend.
Net als vorig jaar was het weer dit keer ons eveneens zeer goed gezind. De verscheidenheid van buitenlandse deelnemers was, volgens mij, groter dan ooit. Ik telde deelnemers uit Italie, Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Luxemburg, Engeland, Polen, Belgie en Frankrijk. Samen met Nederland waren tien landen vertegenwoordigd. Misschien nog meer, zou kunnen dat ik een buitenlands kenteken heb gemist tussen al die auto's gestald op de parking. Er stonden soms fraaie exemplaren tussen, waaronder een 264TE Honecker uit het voormalig DDR, een 165 eigenbouw of beter omgebouwde 145, een werkelijk prachtige en gekoesterde zwarte V70R uit Luxemburg waar de eigenaar duidelijk heel veel geld en energie in heeft gestoken en buiten dit nog veel meer moois. Ik moet toch volgende keer maar eens mijn eigen Volvo wassen, al is het maar even een bezoek langs de wasstraat

Ik was nog op zoek naar gereedschap, ik heb mss een gereedschapfetish, maar helaas niet kunnen vinden. Althans tegen een redelijke beursprijs zeg maar. Jammer. Wel twee spanbanden gevonden die ik vanwege een andere hobby regelmatig nodig schijn te hebben omdat ik die dingen: of moet doorsnijden omdat ze niet meer loskomen door het zware trekwerk omdat je niks anders voorhanden had waar ze niet voor zijn bedoeld, of niet meer terug zie nadat ik ze even heb uitgeleend en vergeet. Tevens besloten om eindelijk ook maar eens lid te worden van de Belgische Volvo club.
Mijn vondst dit keer waren dus twee stuks spanbanden. Niks met het type 700/900 van doen, maar komen weer van pas. Uw vondst? Ik ga eigenlijk nooit met lege handen terug naar huis van de VKB

Groeten,
Robert
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 19:32 #1422034
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Deze keer niets gekocht. Er
Deze keer niets gekocht. Er was inderdaad weinigs specifieks voor een 700/900.
Wel lekker bijgepraat met enkele collega-leden. Altijd leuk!
Nog een fraaie velg gescoord voor nul komma noppa.
Dank voor alle mensen die stand van onze club mogelijk hebben gemaakt! Ook de standbemanning alle hulde. We hadden een mooie plek! Mooi dat de prachtige 780 van Hedwig de stand kon verfraaien tussen het bijzondere expositiemateriaal van de 780's.
Ook bijzonder om de 780 van Jeroen eens in het echt te zien (en te ruiken...
).
Wel lekker bijgepraat met enkele collega-leden. Altijd leuk!
Nog een fraaie velg gescoord voor nul komma noppa.
Dank voor alle mensen die stand van onze club mogelijk hebben gemaakt! Ook de standbemanning alle hulde. We hadden een mooie plek! Mooi dat de prachtige 780 van Hedwig de stand kon verfraaien tussen het bijzondere expositiemateriaal van de 780's.
Ook bijzonder om de 780 van Jeroen eens in het echt te zien (en te ruiken...

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2015 20:05 #1422035
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weinig 700/900
maar wel kennelijk voor de Amazon. Ik sprak na de afloop met een Engelsman welke een mooie rode Amazon had met het stuur idd aan de rechter kant... Hij was helemaal naar NL afgekomen om onderdelen op te halen voor zijn Amazon(s). Deze auto was overigens zijn dagelijkse auto vertelde hij. De onderdelen zijn kennelijk toch iets goedkoper dan in de UK en meer voorhanden dan aan de overkant van de plas. Als je de verzendkosten meerekent loont de rit naar NL helemaal zei hij, en het was een prima weekend aldusde beste man. Hij verbaasde zich over het enorme aanbod van Amazons op de parking. "Waarom rijden er zoveel Amazons rond in NL? Het is geen NL auto"; vroeg hij. Ik wist het antwoord niet. Als het een NL auto zou zijn, kon hij dat nog begrijpen. Ik weet het antwoord ook niet. Feit is wel dat ik mij ooit heb laten vertellen op een presentatie bij Volvo Beesd jaren geleden dat er in NL percentueel veel Volvo's in het totale wagenpark rondrijden in vergelijk met andere landen om ons heen; oude en nieuwe Volvo's.
Maar goed, misschien moeten we nog een tijd wachten voordat de onderdelen voor de 700/900 serie weer wat beter toegankelijker worden
totdat ze het stadium Amazon gelijkwaardig zijn. Ik hoop het niet want wil voorlopig nog lang genieten van deze modellen..
Groet,
Robert
Maar goed, misschien moeten we nog een tijd wachten voordat de onderdelen voor de 700/900 serie weer wat beter toegankelijker worden

Groet,
Robert
Moderators: Jerry Stam