V90 op marktplaats

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2014 15:50 #1100795 door Lex Stax
V90 op marktplaats is gemaakt door Lex Stax
Waarde Volvisti,
Deze <a href=" www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m79482...&previousPage=lr ">V90 kom ik tegen op marktplaats. De verkoper is de monteur bij Dick Koops. Beter kan je het niet hebben. Mooi balen dus dat ik zelf een goed rijdende stationcar heb...
Groeten,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2014 22:16 #1403851 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoezo ?
dag,

Mij ontgaat op basis waarvan je meent dat dit een goed onderhouden auto is. Dat vermeld de advertentie niet en het staat verder ook nergens.

Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2014 23:58 #1403855 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mogen in ieder geval wel een
Mogen in ieder geval wel een nieuw setje nivomaten onder ding hangt aardig laag van achteren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2014 08:11 #1403859 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En met...
Alle respect, maar midden armsteun ziet er niet uit, bumpers niet netjes, geen foto,s van de deurpanelen, etc.etc.

Juist als je bij een Volvo garage werkt weet je hoe belangrijk deze zaken zijn voor een eventuele nieuwe eigenaar.

Dus voor dit geld, nog wel een auto met wat werk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2014 19:48 #1403872 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zie wel deurpanelen ,
Ik zie wel deurpanelen , gerimpeld

Blijft een auto met niet te veel,km's. Maar voor die prijs zou ik de bumper even netjes maken en die armsteun ook.

Zo'n bumper ondersteund wel het opa verhaal :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2014 10:42 #1404113 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto is van opa geweest
beste allemaal,
deze auto ken ik, maar niet technisch-inhoudelijk. zo'n 3 jaar geleden heb ik hem proberen te kopen van een bejaarde heer in Alteveer maar toen wilde hij er niet vanaf(snap ik). hij reed er op dat moment nog geregeld zelf in maar geen hele grote afstanden. ik weet dat zijn kleinzoon bij Koops in Ees werkt en dat hij de auto altijd voor hem onderhouden heeft. de oude baas  is volgens mij 2e eigenaar en heeft de auto altijd in de garage gehad. helaas laat zijn gezondheid het niet meer toe om te rijden begreep ik van zijn kleinzoon.
het exterieur kan wel wat spuitwerk gebruiken, vooral op de bumpers. en inderdaad de achterste schokbreker zijn toe aan vervanging (ik weet niet of deze nivomats heeft).
ook weet ik dat de kabel van het alarm hersteld moet worden (is doorgeknipt toen het alarm afging en het niet lukte om hem snel stil te krijgen).
mijn persoonlijke indruk is dat de auto de laatste 5 jaar geen afstanden gereden heeft waardoor er risico's zijn dat als er weer flink mee gereden wordt er achter elkaar dingen stuk gaan (brandstofpomp, waterpomp e.d.) daarnaast is ie flink aan de prijs.
ik wens alle geïnteresseerden succes met onderhandelen en hoop dat ie snel door een liefhebber gekocht wordt die werk maakt van achterstallig onderhoud.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2014 17:38 #1404357 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Daarover
Daarover kan je alleen maar oordelen als er een metertje of wat met de auto gereden is. Of, als er een trekhaak gemonteerd is, nadat je een poosje op die trekhaak hebt gedanst (zo heb ik eens volledig platte nivomaten van een volledig ingebouwde 760 beoordeeld, en ze bleken uitstekend).
Een auto met nivomaten die een nacht heeft stilgestaan hangt per definitie achter door. Dat deed een 760 ook in maart 1982 al.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2014 01:40 #1404390 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nooit gemerkt
Hallo Willem

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Een auto met nivomaten die een nacht heeft stilgestaan hangt per definitie achter door.

Na een lang weekend zou je dat dus duidelijk moeten kunnen zien.  Ik heb het nog nooit gezien bij mijn 940.  Een paar keer per jaar slaap ik er ook in (met de achterbank plat), als ik naar een computertreffen ga.  Tijdens zo'n computertreffen rijdt ie meestal amper 50 meter.  Nooit gemerkt dat ie daarna lager lag.
groetjes
Mathy

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2014 07:11 #1404391 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Nivomaten en doorhangen

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Een auto met nivomaten die een nacht heeft stilgestaan hangt per definitie achter door. Dat deed een 760 ook in maart 1982 al.

Die van mij heeft daar geen last van, ook niet als hij meerdere dagen stil heeft gestaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2014 07:47 #1404392 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Een auto met nivomaten die een nacht heeft stilgestaan hangt per definitie achter door. Dat deed een 760 ook in maart 1982 al.

Onzin !  Als de nivomaten goed zijn, doen ze dat dus niet en staat de aut op exact dezelfde hoogte, als je 'm 's avonds hebt weggezet...  Pas wanneer de nivomaten minder worden, gaan ze 'doorzakken'.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC