Afscheid
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer dat je de vereniging verlaat maar dat is natuurlijk een keuze die iedereen zelf moet maken...
Hopelijk heb je nog lang plezier van je 760, daar gaat het nl hoofdzalelijk om. Misschien kom je nog eens langs hier. Wie weet verbeterd het nog eens hier... Succes verder...
Grtz, Daniel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En of iemand lid wil zijn of niet mag hij helemaal zelf weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zeg: blijven langskomen, lid of geen lid...Zelf kom ik hier inmiddels meer dan acht jaar (even bij m'n gegevens gekeken, weet ik niet uit m'n hoofd) en heb in 2010 mijn gedachten geschreven in het draadje Aan het hek maar niet in de loods. Zelfde inhoud, veel gedoe hier soms (net als op andere fora overigens), maar ook veel kennis over de Volvo's. Ik kom hier heel onregelmatig regelmatig langs, lees mee, zoek de info die ik nodig heb, en geef zoveel mogelijk tips en oplossingen waar ik kan of over weet.wessdan schreef : ...Misschien kom je nog eens langs hier...
Dus misschien net als ik doen? Maar helemaal wegblijven? Niet doen !Veel plezier met je Volvo en tot ooit...
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Graag niet uit verband rukken. Vergelijking sloeg op vrijheid van meningsuiting en controle op media. Nu blijkt dat Jan zelf het draadje heeft verwijderd (merkwaardig dat daar blijkbaar geen moderator aan te pas komt) en dat het bestuur daar de hand niet in had, neem ik die opmerking uiteraard terug. Mag ik zo vrij zijn te beweren dat, wat Henk benoemt als iets dat tussen personen speelt, er geen sprake meer is van een privézaak zodra het op de site wordt geventileerd. Sterker nog: betrokkenen kiezen - mogelijk uit opgekropte frustratie - bewust de openbaarheid van de site. Dat dit voor sommigen weer koren op de molen is, ach, het zijn net mensen. Daar ligt een (ingewikkelde) taak voor de moderator. Hoe dan ook, het staat ieder vrij (gelukkig maar) , mits binnen de algemene fatsoensperken, zijn mening te geven. Sommigen negeren die, weer anderen vinden het nodig om etc. Het betreft hier nog steeds een vereniging. En wat het vertrouwen in het bestuur betreft: wanneer een bestuurslid hier tendentieuze opmerkingen ventileert, moet je niet vreemd opkijken wanneer dat mensen raakt. Ook wanneer dat te elfder ure wordt afgedaan als knipoog. Dat vervolgens iemand besluit op grond daarvan zijn lidmaatschap op te zeggen, respecteer ik. En wat dat royement betrteft: soms gaat het snel, soms duurt het wat langer. Uiteindelijk verdwijnen de mensen die zich hier minder thuis voelen toch wel. Ook zonder krampachtige (re)acties.henk 940LPT schreef :
In dit geval weet ik niet waar het over gaat. Maar, de vergelijking met Poetin en zijn praktijken lijkt me persoonlijk erg ver gaan en geen recht doen aan de inspanningen van bestuur en sitebeheer die met de beste bedoelingen eea mogelijk proberen te maken..960 B204FT schreef : Onwillekeurig dringt zich de tactiek van Poetin op. Kan een bestuurslid aangeven waarom deze censuur is toegepast? En natuurlijk het draadje weer online, graag.
Laat dingen die tussen personen spelen lekker privé-zaak van de betrokken en heb vertrouwen in het oordeel van het bestuur.
Niet alles wat tussen personen voorvalt hoeft met de rest van de gemeenschap gedeeld te worden en door anderen beoordeeld te worden.
Verschil met meninigsverschillen online is dat mensen het platform soms aangrijpen (misbruiken, zo je wilt) om privé zaken toch publiek te bespreken.
Als mensen offline een meningsverschil hebben ga je daar ook niet op af om van alle details op de hoogte te raken
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zit nu eenmaal in de software dat een topicstarter zijn topic kan verwijderen, ongeacht het aantal reacties wat er in geplaatst is. Daar hebben al diverse personen naar gekeken en het is nog steeds niet te blokkeren of zo in te stellen dat een door TS gestarte topic terug te halen is, dat topic is dan echt naar de eeuwige digitale jacht velden. Wij zouden ook liever een "kopie" op een afgesloten plaats zien om het maar zo te zeggen.
En het gewraakte draadje was gestart door Siebren (sdijkstra) niet door Jan Duursema. En Siebren heeft het dus ook weer verwijderd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar als ik specifiek een verzoek in wil dienen (stel...), waar moet dat dan? Anonimiseer de posts en klaar?Mathy schreef : Je account kun je zelf niet verwijderen, maar aan het account zit niet de verplichting vast dat je ook (geregeld) van het forum cq de site gebruik maakt. Account verwijderen doen we slechts zeer zelden, omdat er dan niet meer te zien is wie er wat geschreven heeft.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je account verwijderd wordt, wordt je inlognaam vervangen door "bezoeker". Je kunt altijd een verzoek indienen, maar zult met zeer steekhoudende argumenten moeten komen, wil je account ook daadwerkelijk gewist worden. Er is namelijk niet meer te volgen wie iets geschreven heeft. Een van de mindere gevolgen daarvan is, dat in een discussie/draadje twee of drie gewiste accounts staan, waardoor de discussie bijna niet meer te volgen is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dat zal ongetwijfeld bekend zijn bij het bestuur/de moderators van dit forum.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Dank je voor je toelichting, Maarten. Dat daar door de beheerder(s) geen grip op is, is één ding. Wanneer iemand zich in de toekomst genoodzaakt voelt zijn draadje te verwijderen, zou een begeleidende motivatie met toelichting op zijn plaats zijn. Maar mogelijk heeft Siebren zijn actie wél toegelicht?mderijke schreef : En het gewraakte draadje was gestart door Siebren (sdijkstra) niet door Jan Duursema. En Siebren heeft het dus ook weer verwijderd.
Adriaan