Afscheid
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hoewel ik bepaald niet het meest actieve lid was heb ik de afgelopen acht jaar met veel plezier dit forum bezocht, en deelgenomen aan diverse sleuteldagen.
Wat ik vooral erg heb gewaardeerd waren de vele hartverwarmende reacties toen mijn 760 zes jaar geleden van de brug gestort was. Mede vanwege die reacties heb ik besloten om de auto ondanks de verzekeringstechnische total-loss toch op te knappen, en rijdt er nu nog steeds een unieke en prachtige (nou ja, dat vind ik in elk geval…) Amerikaanse V760 Turbo Estate rond in Rotterdam en soms verre omstreken.
Ik heb besloten om mijn lidmaatschap te beëindigen vanwege de omgangsvormen binnen de vereniging. Ik heb veel waardering heb voor het werk dat door het bestuur en alle andere vrijwilligers verricht wordt. Ik heb echter ook grote bezwaren tegen de manier waarop er hier blijkbaar tegen leden en over bevolkingsgroepen gesproken mag worden.
De Volvo blijft natuurlijk!
Daarom wellicht tot ziens in de verre toekomst. Stuk gaan ze immers niet…
Jan Duursma
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het ga je goed.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Heb ik iets gemist?Chilm schreef : Zeker gezien de laatste actie van onze voorzitter, een gebruiker blokkeren en zijn lidmaatschap opzeggen omdat deze terechte kritiek heeft (overigens kan dit juridisch technisch niet eens). Spreek je iemand aan op zijn/haar fatsoen dan wordt je geroyeerd en geblokkeerd. Te gek voor woorden.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat denk ik wel Piet, lees <a href="/node/52156" target="_blank">Dit</a> draadje maar eens helemaal door...Piet22 schreef :
Heb ik iets gemist?Chilm schreef : Zeker gezien de laatste actie van onze voorzitter, een gebruiker blokkeren en zijn lidmaatschap opzeggen omdat deze terechte kritiek heeft (overigens kan dit juridisch technisch niet eens). Spreek je iemand aan op zijn/haar fatsoen dan wordt je geroyeerd en geblokkeerd. Te gek voor woorden.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
MAAR je hoef je niet om alle dingen druk te maken die leden schrijven en ik weet uit ervaring dat je je daar gewoon overeen moet zetten,is soms moeilijk voor sommigen
met andere woorden,je kan er ook overheen lezen,wat denken en laten voor wat het is ,ik denk zelf bij veel van die verhalen,lul maar, maar voor de rest zal het mij een worst wezen,ik heb zelf ook met iemand van deze site een haat /liefdes verhouding ,je zegt wel eens wat en hij ook en toch gaat het goed,tis net ,hoe ga je er mee om,maar om nu gelijk je lidmaatschap op te zeggen omdat iemand iets schrijft waar jij het niet eens mee bent,is in mijn ogen een brug te ver,maar ik ben een nuchtere Noord-Hollander,hier zeggen wij altijd,,LULLEN LATEN,,voor de restblijf braaf.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Overigens klik ik berichten van die zure aartspessimisten altijd weg en concentreer me liever op zaken waar de vereniging groot door is geworden: elkaar helpen onze bakstenen rijdende te houden en leuke sleutel - en verenigings evenementen te organiseren. In ieder geval zullen dit soort zaken nooit reden voor mij zijn mijn lidmaatschap op te zeggen.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Er gaan dagen voorbij dat ook ik geen tijd vind om onze site te bezoeken. Dus eveneens geen idee van de aanleiding die Jan jammergenoeg deed besluiten uit principiële overwegingen zijn lidmaatschap op te zeggen. Niet uit sensatiezucht, maar puur vanuit betrokkenheid en medeleven wou ik de discussie nalezen om me een mening te kunnen vormen. Dat de betrokkenen achter de tafel het kennelijk hoog opnemen, is me inmiddels duidelijk; het bewuste draadje is verwijderd, nota bene. Op deze manier word ik als lid onwetend gehouden van een discussie die andere leden aanzet tot het (overwegen van het) opzeggen van hun lidmaatschap. Onwillekeurig dringt zich de tactiek van Poetin op. Kan een bestuurslid aangeven waarom deze censuur is toegepast? En natuurlijk het draadje weer online, graag.Chilm schreef : Dat denk ik wel Piet, lees <a href="/node/52156" target="_blank">Dit</a> draadje maar eens helemaal door...
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder kan ik alleen melden dat dit een wel overwogen beslissing van ons is geweest en dit niet zomaar om 1 opmerking gaat.