Afscheid

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 10:58 #1403326 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik ben een tijdje moderator geweest en heb dit soort dingen ook van achter de schermen meegemaakt.

960 B204FT schreef : Onwillekeurig dringt zich de tactiek van Poetin op. Kan een bestuurslid aangeven waarom deze censuur is toegepast? En natuurlijk het draadje weer online, graag.

In dit geval weet ik niet waar het over gaat. Maar, de vergelijking met Poetin en zijn praktijken lijkt me persoonlijk erg ver gaan en geen recht doen aan de inspanningen van bestuur en sitebeheer die met de beste bedoelingen eea mogelijk proberen te maken.. Niet alles wat tussen personen voorvalt hoeft met de rest van de gemeenschap gedeeld te worden en door anderen beoordeeld te worden. Al schijnt dat tegenwoordig wel steeds meer en meer verwacht te worden. Laat dingen die tussen personen spelen lekker privé-zaak van de betrokken en heb vertrouwen in het oordeel van het bestuur. Als mensen offline een meningsverschil hebben ga je daar ook niet op af om van alle details op de hoogte te raken. Verschil met meninigsverschillen online is dat mensen het platform soms aangrijpen (misbruiken, zo je wilt) om privé zaken toch publiek te bespreken. Het is zelden fraai wat er op die manier naar buiten komt en meestal levert het alleen verliezers op.Je zou natuurlijk ook even contact (via PB of email) op kunnen nemen met Jan zelf, misschien kan en wil hij zelf via die weg ook wat meer toelichting geven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 11:14 #1403328 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Royement
Conform de statuten van onze vereniging is het geroyeerde lid bevoegd om binnen een maand na ontvangst van het besluit van het bestuur in beroep te gaan bij de algemene ledenvergadering.
Als hij / zij in beroep gaat weten wij (als leden) snel genoeg wat er aan de hand is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 12:55 #1403333 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het wordt steeds erger
Niet te geloven dit, bedankt bestuur we leven hier dus in een soort oostblok cultuur.Er is NIETS voorgevallen, er is alleen door de hr. Wytze (en mij) geappelleerd aan de algemene fatsoensnormen, thats all.Het bewijs weghalen is... mja i.d.d. Poetin praktijken.Ik zal verder mijn gedachten hierover niet aan het papier toevertrouwen want dan maak ik mij schuldig aan hetzelfde. Maar ik kan je wel vertellen dat hier het laatste woord nog niet over gezegd is.Eventueel kan ik wel screenshots plaatsen van het gewraakte draadje.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 13:44 #1403334 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn mening
Zoals ik het gelezen heb:
In een topic over de slooppremieregeling was  door Maarten gereageerd met eenopmerking die  zoniet  verkeerd kon worden uitgelegd danwel hier misschien niet thuishoorde omdat het de mogelijkheid bood tot een negatieve interpretatie. De schrijver zou hierdoor onterecht kunnen worden weggezet als een discriminerend persoon. De zwaarte/ onachtzaamheid echter  lag mijns inziens ver beneden een ooit in de factor geplaatst bekritiseerd artikel. Maarten heeft daarna nog uitgelegd dat e.e.a. met een knipoog gelezen diende te worden.
Wytze vond het nodig om daar op te reageren en dat deed hij zeer extreem met een scheldkannonade richting bestuur. Dat heeft hij al meermaals gedaan en tot zover ik het ooit heb opgevangen laat hij het niet alleen bij geschriften op het forum. Op de ALV was hij aanwezig, zij het te laat om de door hem beloofde kascontrole samen met Paul uit te voeren. Ondanks zijn niet aflatende kritiek op het bestuur voorafgaand aan de ALV, hield hij tijdens de vergadering zijn mond stijf dicht.
Persoonlijk, vind ik dat hij steeds vaker de boel opjut, publiekelijk en achter de schermen, en dat op een heel nare manier. Maar dat laatste is weliswaar mijn "gekleurde" mening, ik heb Wytze maar heel kort sympathiek gevonden en dat was wederzijds.
Resumerend;
De uitspraak van Maarten was in mijn opinie  zoiets als: bij een Nederlandse aardappeloorlog  kunnen de Belgen profiteren en kunnen ze goedkope friet maken... ik zou daar dus geen aanstoot aan nemen.( voor degenen die het niet weten; Ik ben een Belg  met een Nederlands paspoort of een Nederlander met een Belgisch paspoort, beiden zijn goed en actueel )
Het weer plaatsen van het draadje, dat door topicstarter zelf verwijderd is zal enkel bevrediging geven voor de nieuwsgierige enkeling, is niet van algemeen nut voor de vereniging, integendeel zelfs, en kan er enkel toe leiden dat het forum weer vervuild word met scheldpartijen en/of ongefundeerde uitspraken. Ik zou zo stellen , vraag in een pb  aan Chilm om de inhoud als je die perse wilt lezen, vorm je mening daarover, houd die voor jezelf en doe verder wat je vind dat noodzakelijk is maar houd het forum er verder buiten... please...
Groet, Rudiger ( die vroeger ook wel eens liep te gillen maar nu rustig is geworden ;) )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 14:18 #1403336 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu ben ik geen betalend lid,
Nu ben ik geen betalend lid, maar vroeg me wel af hoe ik mijn account kan verwijderen? Ik kan dat nergens vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 16:09 #1403338 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het
gaat in dit topic alleen over dit 1e bovenste vakje te weten van de Heer Duursma
die wil zijn lidmaatschap opzeggen om een of andere reden,nu komt Poetin in dit stuk voor,ik niet begrijpen,er komt een royament van een lid in voor,niet van de Heer Duursma,die wil zijn lidmaatschap opzeggen en wil dus niet geroyeerd worden,dus
voortaan goed lezen waarover een topic gaat en niet allerlei zaken erbij halen die hier niets mee te maken hebben en vooral niet door blijven zeiken over dingen ook bestuursleden hebben een mening en die mogen ze hier van mij gerust neerzetten
ik zelf heb daar absoluut geen problemen mee of moeten ze omdat ze in het bestuur zitten alleen maar de boel alleen maar aanhoren en braaf pootjes blijven geven,dus bestuur laat u absoluut niet de mond snoeren.
Dit moest ik even kwijt,zeg of denk wat u er van vind,zal mij voor de rest een worst zijn.
Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 19:36 #1403344 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

volvo740-850 schreef : gaat in dit topic alleen over dit 1e bovenste vakje te weten van de Heer Duursma
die wil zijn lidmaatschap opzeggen om een of andere reden,nu komt Poetin in dit stuk voor,ik niet begrijpen,er komt een royament van een lid in voor,niet van de Heer Duursma,die wil zijn lidmaatschap opzeggen en wil dus niet geroyeerd worden,dus
voortaan goed lezen waarover een topic gaat en niet allerlei zaken erbij halen die hier niets mee te maken hebben en vooral niet door blijven zeiken over dingen ook bestuursleden hebben een mening en die mogen ze hier van mij gerust neerzetten
ik zelf heb daar absoluut geen problemen mee of moeten ze omdat ze in het bestuur zitten alleen maar de boel alleen maar aanhoren en braaf pootjes blijven geven,dus bestuur laat u absoluut niet de mond snoeren.
Dit moest ik even kwijt,zeg of denk wat u er van vind,zal mij voor de rest een worst zijn.
Groeten Ted.

Dus jij vindt het o.k. als een bestuurslid racistische opmerkingen maakt?@Rudiger: ik heb je altijd een aardige vent gevonden maar wat een ongelooflijke l*lkoek schrijf je daar neer, maar ja topicstarter heeft draadje verwijderd, gek hé. Niemand kan dat maar hij wel pffff...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 19:42 #1403345 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan het niet laten om te
Kan het niet laten om te reageren....
Ik ben al jaaaren lid van de FMC(Ford Mondeo Club)en aldaar ook moderator.
Zoals de sfeer hier de laatste tijd(jaren)is heb ik werkelijkwaar nog nooit meegemaakt op andere veel en veel actievere fora, waaronder de FMC.
Zeuren om niets, elkaar afvallen etc.
Mijn Volvo's zijn verkocht, de 940 nog in de familie en heb mijn lidmaatschap vorig jaar opgezegd, onder andere(grotendeels)om bovenstaande redenen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 20:37 #1403350 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verwijderen of niet
Hallo Volvisti

Chilm schreef : ... topicstarter heeft draadje verwijderd, gek hé. Niemand kan dat maar hij wel pffff...

Iedereen die een draadje start, kan dat ook zelf verwijderen.  We zouden dat graag anders zien, maar het is helaas zo.
Binnen het moderatorenteam is de afspraak dat we geen draadjes verwijderen, maar ze buiten beeld zetten.  Het team kan de draadjes dan terug vinden, maar voor forumgebruikers (lid of niet) zijn ze dan niet meer te zien.
Met het bestuur is afgesproken dat zij dit soort zaken zo veel mogelijk aan het moderatorenteam overlaten.
Er worden ook geen berichten aangepast, tenzij wij als team, eventueel in overleg met het bestuur, besluiten dat wat er staat echt niet kan.  En dan wordt alleen dat aangepast.
Je account kun je zelf niet verwijderen, maar aan het account zit niet de verplichting vast dat je ook (geregeld) van het forum cq de site gebruik maakt.  Account verwijderen doen we slechts zeer zelden, omdat er dan niet meer te zien is wie er wat geschreven heeft.
groetjes
Mathy

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2014 22:57 #1403360 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik had gisteren reeds hele
Ik had gisteren reeds hele tekst geschreven, echter niet geplaatst. Waarom niet geplaatst? Omdat er altijd leden zijn die hierover gaan bekvechten. Dit gebeurde zelfs in een opel petjes club niet.
Marrokaanse collega van me de hele ophef laten lezen. Hij vond het meer een kindercreche hier dan autoclub. Waarom hebben diegene die zich aan opmerking van mderijke stoorden niet ff pb aan hem gestuurd om aan te geven dat dit wel eens anders kan overkomen dan bedoeld. Dan zou dit zekerz meteen gecorrigeerd zijn door mderijke zonder al die bekachelijke ophef. Eveneens meningen naar het bestuur. Schrijf deze aub int vervolg aub direct aan ipv het forum te vervuilen... We willen toch ook graag nieuwe leden in de club.
Allen hebben schuld aan deze nonsens, zelfs ik nu ik erop in ga. Ff doordenker aan actie-reactie: wat starte er 100 jaar geleden om iets relatief kleins en werd iets heel groots?
Ik ga mijn lidmaatschap niet opzeggen. Als iedereen dit gaat doen vanwege een paar sensatiezaaiers zou dit zeer zonde zijn. Storen eraan? Ja... Maar ben blij te lezen dat er velen net xo over denken als ik.
Ik begrijp nu dat het om wytse gaat. Eerlijk gezegd begreep ik zijn reactie deze keer niet. Vaak was ik het wel met hem eens maar nu zeker niet. Weet niet het fijne van beweegredenen en dat zijn mijn zaken ook niet.
Deze hele shit is totale verspilde energie. Negatief gedrag kan je beter negeren dan negatief beantwoorden.
En ja, ieder zijn mening, lang leve de democratie, maar dan op een leuke nette manier aub... (en dat schrijft nu zo'n k.t duitser, hahaha).

Nu maar weer hopen dat dit de laatste keer is, dit is nl een autovereniging...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC