Ben ik nou gek???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 20:28 #1401125 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
@Patrick, je bent niet gek.
Verdomme mensen.. wat is dit voor een forum, een hoop geklaag op de topic starter, die hier zijn hart lucht in een OFFTOPIC gedeelte...
Onderhandelen hoort er toch bij ??????????
Of zijn ''we'' ''allemaal'' opeens schijnheilig geworden ?
Ik ding ook af als ik een TV of een koelkast in de winkel wil kopen.Is heel normaal.
En als ik de verkoper zou zijn geweest had ik die 600 euro's aangenomen.Maarja.. Een handelaar geeft er geen reet om.. die 50 euro krijgt hij misschien over 2 jaar wel.. die wagen kost hem nu toch niets.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 21:46 #1401130 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Volgens mij draagt dit soort
Volgens mij draagt dit soort discussies niet bij aan de goede sfeer.
Onderhandelen is natuurlijk nooit een probleem. Klagen zonder reflectie leidt vaak tot ongenuanceerde en daardoor overbodige discussies.

Het forum wordt betaald door de leden van de gezellige V700-vereniging. Zo'n forum is het dus.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 22:04 #1401135 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gegroet
Waarom hebben ''jullie betaalde'' ''leden'' dan een OFFTOPIC gedeelte ?
Pfffffff definitief mijn laatste post hier.
Ik wens ''jullie betaalde'' gebruikers nog veel plezier, want als niet betaalde ''gast'' hoor je erniet bij, en dat is al vaker voorgekomen hier.
De groeten !

• Melvin Wals
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 23:01 #1401137 door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Retteketet, leuk een hobby,
Retteketet, leuk een hobby, wat een pret.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 23:44 #1401139 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Hoe was je gekleed?
Ooit eens weggestuurd bij een gerenomeerde bedrijfswagen dealer, met geld in m'n zak om een nieuwe vrachtwagen te kopen.
Oké, ik had had wat smoezelige kleding & dito handen, zoals bijna altijd dus.
De man wilde niet eens een offerte maken, wat dat kan jij toch niet betalen.........
Naar de andere gerenomeerde bedrijfswagen dealer (Volvo) gegaan, andere dag een handtekening gezet.
Wordt ik een paar maanden later gebeld door de importeur van de eerst genoemde dealer/merk; hoe mijn bezoek aan de dealer bevallen was?
Ik m'n verhaal gedaan, man en paard genoemd.
Paar dagen later een boze verkoper aan de lijn; waar ik het vandaan haalde om hem bij de importeur zo zwart te maken?
(eerst was alleen z'n rechterhand zwart, nadat ik deze geschut had, nu was tie helemaal zwart.....grapje)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2014 00:45 #1401144 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Drie opmerkingen
Hallo Volvisti
a) Over Hennes worden wel vaker negatieve dingen gezegd.  Dus dat zou sowieso niet mijn eerste keus zijn als ik een auto zou willen kopen.
b) Wie maar 500 euro heeft om aan een auto te besteden, die moet geen auto kopen uit het luxesegment.  Er zijn voor dat bedrag ook auto's te krijgen die qua wegenbelasting en brandstofverbruik een stuk goedkoper zijn.
c) Het wordt tijd dat sommige mensen hier een afspraak maken met de orthopedisch chirurg.  Hun tenen worden te lang. 
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2014 00:47 #1401145 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nonsens
Beste Paul,

wat jij nonsens noemt is voor een ander een gevoel zoals hij iets beleeft of ervaart.
Het gaat in mijn reactie niet over de prijs, maar over de wijze hoe er over klanten wordt gedacht, erg verhelderend voor mij.
Einde discussie en het beste.
Gerhard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2014 01:40 #1401147 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik snap hier ook iets niet.....
Ik ben het spoor nu echt bijster, ik deel een beleving op het forum en een ander meent er op zijn  (eigen ) wijze op te moeten reageren, gaat er allerhande dingen bijverzinnen die niet aan de orde zijn, scheert het gros van de medeleden even over een kam als zijnde knakenrijders, wil de auto in zijn beleving niet meer aan zo iemand verkopen, gooit hem dan liever het kanaal in om te genieten van de bubbels, meent te weten dat ik met een RRRRRR binnenstap bij de betreffende verkoper en daar over gebruikerssporen heen val en geeft het advies om met een taart terug te gaan om de auto alsnog alstublieft te kopen.....en vervolgens gaat het merendeel van de mensen reageren op bovengenoemde feiten die niet eens aan de orde zijn...
Nee ik ben geen lid, heb in het verleden wel meer voor de club gedaan als de gemiddelde  forumbezoeker maar dat zullen de meeste niet meer weten,  draag de club nog zeker een warm hart toe maar precies wat hier wederom gebeurd is de reden waarom ik het lidmaatschap het opgezegd al jaren geleden.
jammer... maar ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Patrick

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2014 03:07 #1401148 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Patje
Ik weet het; Je naam wekt de indruk dat je aandelen/belangen hebt bij Douwe Egberts/ Philips/Senseo................
Je brengt ons op een dwaalspoor........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2014 08:54 #1401151 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach, heb bij Hennes ooit een
Ach, heb bij Hennes ooit een keer een hele fijne 480 GTturbo gekocht en goed geholpen verder maar dat is ook mijn enige ervaring met deze zaak maar als ik Hennes was zou ik die Volvo nu voor 950 euries te koop aan bieden.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC