Ben ik nou gek???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 15:19 #1401106 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 650 euro
Voor 650 euro een Volvo 940 die loopt met een interieur in nieuwstaat, wat wil je nog meer??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 16:05 #1401107 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verkoper

Beste Paul,
Nu heb ik toch altijd gedacht dat "de klant koning is", maar gezien jouw opmerkingen ben ik bang dat het anders is. Nu weten wij, consumenten, hoe er over potentiele kopers gedacht wordt door de professionals in de used car branche van A premium merken !!!
De klant had een afspraak met een verkoper, maar deze stelde andere prioriteiten.
Ik denk dan maar; een man een man, een woord een woord !!
Mijns inziens wordt hier een goed visitekaartje afgegeven voor jouw branche maar,
iedereen heeft recht op een mening.
Het is maar of je het respecteert !!!
Gerhard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 16:39 #1401109 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een grote nonsens
Wat een grote nonsens Gerhard. Het gaat erom dat bedrijven de hele dag wel bezig kunnen zijn met auto's klaarzetten terwijl zeer regelmatig de klant niet eens op komt dagen. Helaas nemen maar weinig mensen  de moeite netjes af te bellen als ze niet op komen dagen.
De TS klaagt over een bedrijf terwijl enig begrip ook wel kan. Nogmaals een nette 940 mag gewoon dit kosten en dan zeuren over dat de auto niet klaar staat om de prijs omlaag te krijgen daar zit een bedrijf echt niet op te wachten.
En ja, dit soort klanten zijn wij liever kwijt als rijk. Zo denken wij erover ja, goede conclusie. Maar ik heb gelukkig heel veel WEL tevreden klanten gehad en nog steeds. Maar die neuzelen niet in de marge en respecteren elkaar over en weer. Ik had dan ook liever geen klanten maar partners. En daar heb je veel meer aan..... En een partnership vraagt om geven en nemen.
Als TS erom gevraagd was aldaar werd de auto echt wel netjes klaargezet voor een proefrit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 16:49 #1401110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkoper
Prachig antwoord Paul,
Een auto voor euro 650  geeft al de verwachtingen weer.
Daar kan geen 10 minuten meer aan gespendeerd worden.

groet
Chris

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 17:31 #1401111 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Tja
Tja. De andere kant op kan ook.

Ik ben eens gaan kijken naar een 740, van ongeveer 900 euro.

Aldaar aangekomen, stond 'ie netjes klaar. Maar.. Ernaast stond een leuke 945 klaargezet. Die minimaal 3x zoveel koste. De verkoper stond erop dat ik in allebei een proefritje deed.

Hahah.

Groeten,
Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 17:36 #1401113 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar jij komt niet met een
Maar jij komt niet met een RRRR binnenstappen en klaagt dat de voiture niet klaar staat Gerben :-) Verkopers gunnen het jou :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 19:05 #1401119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
me totaal vinden in het antwoord van Paul, alhoewel ik ook geen fan van Hennes ben.
Maar voor een auto in die prijsklasse, kun en mag je niet teveel van verwachten.  Als je zo'n toko binnenkomt en net doet / de eisen stelt alsof je een nieuwe Volvo van 80 duizend komt kopen (vergeet niet dat het om een hok van 650 gaat), hebben de verkopers al geen zin meer in je (en geef ze eens ongelijk, zou ik ook niet hebben).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 19:10 #1401120 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dsffdg

bosmg57 schreef :  
Beste Paul,
Nu heb ik toch altijd gedacht dat "de klant koning is", maar gezien jouw opmerkingen ben ik bang dat het anders is. Nu weten wij, consumenten, hoe er over potentiele kopers gedacht wordt door de professionals in de used car branche van A premium merken !!!

Sorry, maar het gaat om een 20 jaar oude Volvo van 650 euro, geen splinternieuwe Audi A6 of Volvo S80 á 70.000 euro! Dan kan je toch verwachten dat het ding niet meer in nieuwstaat is en niet pontificaal in de showroom staat?

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 19:28 #1401123 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Dat is de tweede keer deze
Dat is de tweede keer deze week dat een niet-lid een misverstand met een autobedrijf via deze site wereldkundig maakt...

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2014 19:50 #1401124 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Open forum

astax schreef : Dat is de tweede keer deze week dat een niet-lid een misverstand met een autobedrijf via deze site wereldkundig maakt...

Ja, we hebben besloten dat dit een open forum moest zijn Lex en ik meen ergens gelezen te hebben dat er een Facebook pagina bestaat voor de minder technische , de meer informele zaken.
Alhoewel ik af en toe mijn twijfels heb.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC