Ben ik nou gek???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om 13.00 gebeld met de verkoper, verhaal aangehoord , afspraak gemaakt dat ik over een een uur in nijmegen ben, geen probleem auto staat klaar.
Aangekomen is de verkoper in gesprek met een potentiele klant, geen probleem geef de sleutels maar dan kijk ik vast. auto stond niet klaar maar verstopt achter 3 autos en en een hek, enfin ik kon er omheen dus inspekteren dat ding. Sleutel draaien, starten lopen, interieur in nieuwstaat niks van te zeggen. Uiterlijk niet zoals op de foto, velgen slecht, banden matig en van buiten meer dan gemiddelde gebruikerssporen, deur bestuurderskant zal geen blanke lak meer op en moest een neuwe in.
Om een lang verhaal kort te maken zeg ik, wat kun je doen met de vraagprijs ( 650 euri )
antwoord: niks ik kan hem gratis op naam zetten ( scheelt je 9 euro )
Ik kijk de verkoper aan en zeg : kom ophe, ik bel, ik kom direkt, de auto zou klaar staan en dat staat ie niet, de advertentie vermeld niet alles , ik hoef geen proefrit want ik verrtouw jouw op je woord, voor 600 hebben we een deal en neem ik hem direkt mee
Nee zegt de verkoper, voor deze autos staan ze in de rij ik moet er 650 voor hebben
Ik heb hem een hand gegeven en ben gegaan want ik zal het wel niet snappen.
Mijn menig: ach laat maar zitten.....
Groeten patje die nog steeds een 740/760/940 zoekt tussen de 500-750 euro ( zie advertentie-rubriek )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In mijn 12 jarige ervaring als Used Car Manager bij de bestelwagens van een premium merk heb ik dit meerdere malen meegemaakt. Mensen boorde een technisch goede auto met een plekje die wij voor een uiterst vriendelijk prijsje te koop hadden staan omdat bijvoorbeeld de handel er door de leeftijd geen brood in zag door de grond en gingen afdingen met als argument dat er gebruikssporen aan zaten. We praten dan ook over auto's ruim onder de 1000.
Ik meen het oprecht; van mij MOCHT je hem niet eens meer kopen, dan liever de sloot in rijden dan had ik nog lol van de bubbels die opstijgen. Helemaal leuk als de mensen dan een klacht gingen schrijven naar de directie dat ze zich niet serieus genomen voelde, die werd uitgeprint en hingen we aan het prikbord in de kantine op. De monteurs waren gek op die mails was altijd leuk te lezen.
Een 940 in technisch goede staat met een mooi interieur met een pitje en dingetje kost gewoon 1000. Voor minder moet je of geluk hebben of een ding met achterstallig onderhoud. Dan zit je met reparaties ook over de 1000.
Hennes lijkt mij dus niet duur met deze auto, zou er met een taart naartoe gaan als excuses voor je lompe gedrag en koop dat ding voor 650
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb overigens die auto net bekeken op de site van Hennes en er zitten zelfs Hydra's onder die zijn 150 waard dus de auto is vrijwel voor niets haha
- V700 register
- Nieuw lid
-
klopt gedeeltelijk wat je zegt .solexpaul schreef : Helemaal niets Will ik bezit uitsluitend aandelen in mijzelf
Heb overigens die auto net bekeken op de site van Hennes en er zitten zelfs Hydra's onder die zijn 150 waard dus de auto is vrijwel voor niets haha
maar als handelaar weet je dat als jij een auto voor 500 aanbied er mensen langs komen die niet meer uit te geven hebben.
en dus voor al hun centen de meeste waarde willen hebben.
wat logisch is die 500 is voor hun evenveel als 10.000 voor een ander.
dus als je in prijsklasse gaat verkopen moet je niet zeuren of onbeschoft zijn tegen deze mensen.
want dan moet je de auto`s gewoon in de handel laten verdwijnen!
is mijn eerlijke mening .
heb het genoeg gezien mensen die al hun geld bij elkaar schrapen (en zich rijk voelen voor een dag en echt waar een auto gaan kopen
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als iemand belt en je zegt dat de auto klaar staat, dan hoort hij klaar te staan. En beschrijf je de staat, met foto's erbij, dan hoort hij in de beschreven staat te zijn. Prijs doet er dan nog helemaal niet toe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan mij andersom ook best voorstellen als er net een klant binnen was die een auto koopt of wil kopen voor een 10000 euro dat dat dan net even prioriteit krijgt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me toch een hele nette prijs voor die auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb al mooie 740ers langs zien komen op marktplaats .
Suc 6 met de zoek tocht .
Ps
jammer dat hennes geen goede stront wil driet,n....who,ha,ha,ha....