Steun Stichting Autobelangen om naar de rechter te gaan ivm wegenbelastingmaatregel...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder; Wanneer elk oud gebouw of auto gesloopt werd, want, tenslotte, het is toch versleten en oude troep, Zou je geen enkele oldtimer of kasteel meer hebben.
Neem een stoomlocomotief: Die rookte best goed, maar hoe leuk dat er nog rijden.
Waar gaan de meeste graag een kijkje nemen op vakantie ? In oud bewwarde historische centra ! Daar voelen we ons goed bij. En wanneer er een simca uit de jaren 60-70 opgeknapt en wel voorbij rijdt, staan we met een glimlach te kijken.
Die Simca of zoiets dergelijks, die op werdt gereden omdat iemand misschien uit zuinigheid of geldgebrek gewwon bleef doorrijden totdat de wielen eraf vielen.
Maar zo blijven ze wel bewaard! Voor degene die later terug kunnen kijken.
Mvg, Rolf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de rechterlijke macht hebben ze daar een woord voor:"dwaling".
Ik heb een aantal benzinevolvo's ter beschikking: 1986, 1989, 1990 en 1995. En ik blijf er gewoon in rijden. In de winters waren er altijd al twee geschorst; misschien ga ik daarin wat meer variëren. Voor benzine auto's is de schade voor mij persoonlijk nog te overzien. Auto's moeten wel rijden, want stilstand is achteruitgang.
Groeten,
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou is dat achteraf altijd makkelijk zeggen (of herhalen) maar dat betekent wel dat ik echt niets zie in een rechtsgang hierover. Ik vind ook dat de politiek heeft gesproken, daar kun je niet blij mee zijn, daar kun je hardgrondig mee oneens zijn, maar dat is wel democratie. "we' hebben de kans gehad eerst de 2e en daarna de 1e kamer te overtuigen en dat is niet gelukt. Dan neem je dat verlies is mijn mening.
Ik zou er juist voor pleiten dat betrokken organisaties voor een volgend cabinet palnnen klaar hebben liggen dat te overtuigen dat aanpassen van wat we nu krijgen een goede zaak is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarnaast zitten we in 1 Europa waar NL meestal de beste van de klas wilt zijn. Maar nu schieten we weer eens door 40 jr ipv 30jr in Europa
Dus ik hoop dat de 50€ in januari van mijn rekening wordt afgeschreven.
En om het nog zotter te maken heb ik op de dag van de afschaffing de Volvo v60 plug in Hybrid bij de leasemaatschappij besteld.
7% bijtellling. Geen BPM.
Het is een mooie auto maar ook hier klopt eigenlijk ook iets niet.
En de 740 blijft gewoon in de familie..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Betalen zul je !
Ze verzinnen altijd wel weer iets om de schatkist in Den Haag iets minder leeg te houden...
- V700 register
- Nieuw lid
-
€ 4.500,- per jaar MRB vind ik voor een hobby een beetje veel. (Plus onderhoud, verzekering en brandstof)
De Landcruiser wordt geschorst (2400 kg) en de 740 TD wordt mijn winterauto. Toch een soort van kwart tarief. Voor de zomer ga ik op zoek naar een leuke open sportwagen. Gelukkig heb ik genoeg ruimte om mijn auto's netjes binnen te zetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje moeilijk als die partij niet voor iemand bestaat en tja democratisch is ook eenwim de jong schreef : Als je het er perse niet mee eens was, moest je dus stemmen op een partij, die jou mening vertegenwoordigt in de tweede kamer. En je hebt helemaal niets te zeggen als je helemaal niet gestemd hebt. Zo werkt het in een democratisch land, gelukkig. En als extra komen er nog meerdere mensen naar kijken in de vorm van de eerste kamer, ook deze keurt het goed. Ook democratisch.
ruim begrip.
Denk niet dat veel mensen het goed vinden dat onze oudere generaties steeds
meer zorg ontzegd wordt.
Dat bepaalde partijen bakken met geld graaien en er mee weg komen.
Tja, hoe democratisch wil je dat noemen.
En dat als je niet gestemd heb je ook niets te vertellen hebt,
beetje onzin als je ook al niet blanco mag stemmen.
Ook moeilijk natuurlijk, als je maar één oldtimer hebt of maar één soort.
Sommige hebben er meerdere staan of zelfs een oldtimer camper.
Personen met een amerikaan zouden nu geen liefhebber zijn, immers
de meeste rijden op lpg.
Klakkeloos alle onzin opnemen wat de overheid uit de leugenfabriek knalt,
terwijl steeds vaker het bedrijfsleven regeert.
Recht hebben of recht krijgen.
Ik ben van mening dat je het tegen de huidige overheid aflegt, niets democraties, maar
gewoon omdat door slecht beleid er miljarden verdwenen zijn.
Hoe dan ook dat gat moet dicht en het liefst niet betaald door diegene
die het gecreëerd hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Bart Verhaagen
- Nieuw lid
-