Club artikelen

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
28-10-2013 15:31 #1396141 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Misschien is het verstandig
Minimaal een lijst beschikbaar te hebben van de voorraad artikelen.
Laten zien is verkopen. Denk ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2013 15:45 #1396146 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic factormap
Zo een factormap zie ik ook wel zitten. Dat is een goede!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2013 15:48 #1396147 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic "dikke velours exemplaren te
"dikke velours exemplaren te maken in elke gewenste kleur met het hakstuk op de juiste plaats (en dus niet alleen geschikt voor schoenmaat 40!) en - mits merkenrechtvrij - ingestikt logo."

Daar ben ik ook voor te porren!

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
28-10-2013 16:23 #1396148 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Mooi
Een lijst met artikelen online en van de matten een groupbuy maken om de penningmeester niet gek te maken.
De penningmeester is denk ik degeen die de zorg heeft voor de clubartikelen.
Voorraadbeheer, inslag, uitslag, verkoopbonnentjes inkoopbonnetjes..........om gek van te worden lijkt me.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
28-10-2013 18:17 #1396151 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic MAT VOOR 760 GLE

FritsDeJ schreef : Ja die bedoelde ik.

Eventueel nog 740 GLE erin of 760 GLE erin.

Elke gewenste kleurcombinatie lijkt me mogelijk zolang die binnen het kleurgamma van de leverancier valt. Afgebiesd met garen in diverse kleuren.
Qua ontwerp lijkt het me uit praktische overwegingen (kosten) verstandig het tot circa vijf varianten te houden (verenigingslogo met of zonder type-aanduiding of andersom).
Of het mattenproject een verenigingsactiviteit wordt of een group buy, valt nog te bezien.
Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2013 19:18 #1396152 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voorraad
De voorraad begint aardig te slinken er is nog voldoende aanwezig maar......Gezien de meeste mensen binnen de club een maatje S niet passen en niet iedereen kinderen heeft die het passen moeten we rustig aan gaan kijken wat we de komende jaren ermee gaan doen, Dan mag het bestuur toch Peilen wat er wenselijk is aan club artikelen?, Lijkt mij tenminste een goede zaak om alvast te gaan peilen en rond te kijken wat er te verkrijgen/maken is en dan tot een goed besluit te komen voor aanvulling,
Dus er word nog helemaal niets uitgegeven behalve wat calorieen om het denk/kijk en type werk te verrichten..

Verder vind ik het idee van de vloer matten wel heel erg leuk en zeker als vereniging's item,Heb dus ook al contact gehad met 960 B204FT, voor wat meer informatie en ga dit bespreken tijdens de komende bestuursvergadering of we dit gaan opnemen als artikel of dat er een group buy van gemaakt kan worden al dan niet in samenwerking met 960 B204FT.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2013 19:23 #1396153 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Web

Ton schreef : Ik zie boven in het menu geen knop webwinkel meer, hebben we die momenteel nog wel?
Ik meen mij te herinneren dat er ooit zoiets is opgezet met volgens mij nog een logo erbij en je moestje er speciaal voor aanmelden bij de webmaster, dan kreeg je een aparte inlog daarvoor.
Groeten,

Wat betreft de Webshop, die neem ik even mee met de vergadering daar kan ik nu niet iets over zeggen zonder dat ik er zeker van ben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2013 10:50 #1396186 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leverancier
Adriaan, bedoel je met Nederlands producent deze : <a href=" www.matten-online.nl " target="_blank"> www.matten-online.nl
Ik heb daar ook wel eens wat besteld, pasvorm is goed, velours van redelijke kwaliteit. Logistiek ging het 3 x fout, ik kreeg maar geen velours doch de gewone matten opgestuurd.
Neemt niet weg dat hij een uitstekende after-sales service heeft. Ik heb uiteindelijk wel de veloursmatten  gekregen en mocht de gewone houden! Ik heb nu 3 sets liggen..
Kortom, goed bedrijf!

Groet Rudiger

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
29-10-2013 11:21 #1396188 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Inderdaad

rudiger schreef : Adriaan, bedoel je met Nederlands producent deze : <a href=" www.matten-online.nl " target="_blank"> www.matten-online.nl
Ik heb daar ook wel eens wat besteld, pasvorm is goed, velours van redelijke kwaliteit. Logistiek ging het 3 x fout, ik kreeg maar geen velours doch de gewone matten opgestuurd.
Neemt niet weg dat hij een uitstekende after-sales service heeft. Ik heb uiteindelijk wel de veloursmatten  gekregen en mocht de gewone houden! Ik heb nu 3 sets liggen..
Kortom, goed bedrijf!

Groet Rudiger

Rudiger, in mijn zoektocht naar goede en vooral passende matten, heb ik na de VKB contact gehad met meerdere bedrijven. De matten die zij aanboden, kwamen geen van allen ook maar in de buurt van de pasvorm van de originele 700/900 matten. Opmerkingen die ik daar vervolgens over maakte, werden afgedaan met voorspelbare reacties als 'dan zijn uw matten niet origineel' of 'ik heb al tientallen sets verkocht en nog nooit klachten gehad'. Een aantal bedrijven weigerde om matten te leveren aan de hand van door mij aangeleverde mallen (waar zij later toch ook hun voordeel mee zouden kunnen doen, dunkt me). Andere bedrijven waren daar wel toe bereid, maar vroegen per set een extra bedrag (?). Uiteindelijk ben ik inderdaad uitgekomen bij matten-online. Hun matten wijken eveneens af van het origineel, maar komen in de buurt. Aardige, toeschietelijke man, die snel reageerde en direct voor mijn idee voelde, mits er minimaal tien worden afgenomen. Materiaalstalen zijn onderweg. Hem heb ik bij Tom Fikkert aanbevolen. De bal ligt nu bij het bestuur.Vrgr Adriaan

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2013 11:26 #1396190 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Bertone en matten
Binnen het Bertone-register worden al jaren matten verkocht. Daar weet men ongetwijfeld hoe daar mee om te gaan.
Lijkt me overigens een group-buy artikel.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC