Club artikelen

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2013 22:17 #1099328 door Jerry Stam (GAST)
Club artikelen is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Hallo Baksteen rijder's,

Dit draadje is bedoelt om eens te pijlen in wat men leuk vind aan club artikelen en wat men eventueel zou willen aanschaffen of juist niet wil aanschaffen,Ik vraag daarbij ook nog naar de mening van de dames die onze club rijk is, en eventueel een leuke gadget voor de kinders en tips daarover zijn ook van harte welkom.

Daarbij is te denken aan een usb-stick, Keycord, beker/mok/kopje,  Noem ze maar op want er is genoeg te krijgen zelf hebben wij wel enkele ideeen maar willen dit ook graag even pijlen voordat er besteld word en niemand wil het hebben dat willen wij dus op deze manier voorkomen.

Wij als bestuur zouden het dus op prijs stellen om jullie input te hebben aan ideeen en suggestie's, Deze mogen hier dus besproken worden en wel graag met een link zodat iedereen kan zien welke of wat er bedoelt word.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2013 23:29 #1396033 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aftrap
Hallo Tom
Een mok met verenigingslogo lijkt me wel leuk.
En een map waarin ik de Factors kan verzamelen en kan doorbladeren, zonder ze los te maken.
Ik hou niet van trekhaakdoppen, maar misschien zijn er mensen die het leuk vinden om er een te hebben met verenigingslogo.
Of zo'n beschermmat die je over je spatbord legt om te voorkomen dat je auto beschadigd wordt tijdens het sleutelen.  Met verenigingslogo.
Misschien zijn er ook mensen, die graag spatlappen hebben met ons logo erop.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 00:05 #1396036 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooie
Mooie vloermatten met V700 erin lijkt mij wel wat.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 00:32 #1396044 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Een niet roestend en goed vast zittend " tegeltje" voor op de auto , dan kan de huidige met een boogje in de bak.

RvS met emaille ofzo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 06:44 #1396047 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Emaille
De huidige is met Glas Emaille, ben even het materiaal van het metaal kwijt, dacht iets van gegalvaniseerd en gepolijst ijzer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 08:33 #1396054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Matten
Ik sluit me aan bij Frits. Mooie matten, fluweel, met een bescheiden logo lijkt me ook wel wat..
Uiteraard wil ik enkel blauwe mocht het zover komen.

Goeten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 08:41 #1396055 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drempel.
Er is toch een drempel, die me weerhoud artikelen in de webshop te kopen, wellicht dat aanschaf op een sleuteldag wel een overweging zou kunnen zijn.
Denkend aan:- USB stick inderdaad- een pin, met logo (niet voor mij, maar kan me voorstellen dat dat leuk in je 'pak' staat- manchetknopen (of waren die er al?)- Dasspeld (heb zelf geen das, maar volgens mij een aantal hier nog wel)- thumbs-up sticker met V700V er bij. (in de facebook LIKE-sticker vorm)- Kalender, maandkalender, met verenigingsevent-foto's- lederen hoes, voor om je agendavulling (ben de naam even kwijt, maar is ook al zo'n begrip-dingetje, geloof ik)- en inderdaad Mathy: Een opbergmap voor je factors- Puzzel, met een aantal verenigingsfoto's? met bijv 50, 250 en 1000 stukjes of zo?En voor de fun:- Een spiegelsticker met de tekst: "Warning: Volvo 700 Members seen in your mirror, are closer dan they appear"
Zoiets?

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 09:57 #1396059 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Beschermmat

Mathy schreef : Of zo'n beschermmat die je over je spatbord legt om te voorkomen dat je auto beschadigd wordt tijdens het sleutelen.  Met verenigingslogo.

Goede, altijd handig tijdens de sleuteldagen.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
27-10-2013 13:21 #1396063 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Mattenset - maar dan wel de juiste

rudiger schreef : Ik sluit me aan bij Frits. Mooie matten, fluweel, met een bescheiden logo lijkt me ook wel wat..
Uiteraard wil ik enkel blauwe mocht het zover komen.

Goeten

Wat de matten betreft: evenals meerdere leden, vond ik op de laatste VKB niet de gewenste matten (donkerblauw, hoge kwaliteit velours, liefst met een hakbescherming op de júiste plaats. En dus niet een set die - met wat wringen en plooien - redelijk past in bijna alle Volvo's, maar een exácte kopie van de originele 700/900 matten. Ik ben op de VKB niet gezwicht voor een setje zwart van €25 (kostprijs € 0,73, door Chinese kinderhandjes gemaakt). Uiteindelijk heb ik toen zelf sjablonen gemaakt van mijn Volvomatten met de bevestigingsogen op de originele plaats. Inmiddels heb ik contact met een (ter ondersteuning van onze economie) Nederlandse fabrikant. Die is bereid zonder extra kosten dikke velours exemplaren te maken in elke gewenste kleur met het hakstuk op de juiste plaats (en dus niet alleen geschikt voor schoenmaat 40!) en - mits merkenrechtvrij - ingestikt logo. Voorwaarde is afname van minimaal tien sets. Mocht het bestuur overwegen clubartikelen te gaan verkopen, dan mag een mattenset met V700-logo mijns inziens niet ontbreken. Bij deze bied ik - indien gewenst - mijn hulp daarbij aan.
Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 15:58 #1396077 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf zou ik een mooie
Zelf zou ik een mooie paraplu wel waarderen...marine-blauw met -sorry- alleen het logo van de vereniging...zonder tekst. Begrijp ook wel dat dat niet de opzet is van de clubartikelen, maar houd er zelf niet van om 'clublidmaatschap' (van wat dan ook) uit te dragen.
Ben dus geen goede klant in deze!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC