Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 2 november 2013 - Inschrijving gesloten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2013 15:18 #1395717 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Genoteerd

RobertG schreef : Geen plekje op brug 1 linksvoor nodig deze keer, liever een plekje achterin waar ik de hele dag kan staan. De distributie is niet nieuw voor mij, de rest wel. Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken. Groet, Robert

Prima, plan je op de plaatbrug in, achterin, kijk maar of je hem dan nose-first binnenrijdt.Enne, hulp, indien niet meteen op gereageerd, kan je even een oproepje voor plaatsen, als je wil, scheelt weer.
Gewoon 10 uur binnen, neem ik aan...;-) ?
[EDIT] Ik zie op je formulier dat je geen brug nodig hebt, in dat geval zal ik proberen een plekje achter die brug vrij te maken.Ik mail je nog even.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2013 23:47 #1395738 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Geen brug.
Geen brug nodig dit keer. Heb de inspectie bij Carlo onlangs gedaan toen ik daar even een privé koffie/klets bijeenkomst had. Maar kom wel voor de gezelligheid. Dus tot 2 november a.s.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2013 11:50 #1395828 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bruggen
Een keurige Bruggen-planning gemaakt Bas, ziet er goed uit, als het weer mee zit zoals vandaag kan er buiten ook nog gesleuteld worden.
Tot de 2e.

Groet Mart.

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-10-2013 12:42 #1395830 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Vin- nummer
Het  VINnummer is wel belangrijk daar er veel onderdelen moeten worden besteld met dat nummer.
Een kenteken is echt niet  altijd genoeg vooral de  specifieke delen waar het modeljaar van belang is. en is het een Nederlandse auto of is het een import auto dat is altijd van belang.
Moest nu wat van een B234 16v  hebben waar ik alleen via het Vinnummer het juiste onderdeel wel kon verkrijgen . en het is toch maar een kleine moeite om dat even in te vullen.
Zou graag een formulier zien dat aan geeft bij het invullen dat je wat ben vergeten voor het te kunnen verzenden.

Groeten Henk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 09:17 #1395865 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onbelangrijk
Het Vin nummer is belangrijk voor de eigenaar van de auto inderdaad,
Maar Bas bestelt helemaal niks, dat moet je zelf doen. (en dat moet je zo houden) Dus waar heeft hij het nummer voor nodig?
Het is logisch dat je gegevens hebt van de mensen en de auto's, op een sleuteldag, en dat waardeeer ik ook, maar het huidige formulier is ongeveer 40% onzinnig, of dubbel.
Keep it simple zou ik zeggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 10:23 #1395866 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beh
Hou eens op met mekkeren en doe wat je gevraagd wordt. Of blijf gewoon thuis als je niet mee wilt werken.
Er is iemand die zijn best doet iets te organiseren, heeft de juiste info nodig om alles goed te krijgen, deelt iedereen in op de juiste plaats en het enige wat jij doet is zeiken. Net zoals je overal over zeikt wat niet in jouw straatje past.
Kappen met die onzin.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 11:30 #1395871 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic VIN
Hallo Jeroen

Jeroen schreef : Maar Bas bestelt helemaal niks, dat moet je zelf doen. (en dat moet je zo houden) Dus waar heeft hij het nummer voor nodig?

Bas bestelt inderdaad helemaal niks.  Maar bij Schmidt hoe je zelf ook niks te bestellen, dat doet iemand van Schmidt voor je.
Er is een paar jaar geleden besloten om het VIN op het formulier te zetten omdat we tot de conclusie kwamen, dat dat handiger was.
Verder kan ik me helemaal vinden in het verhaal van krots4 hierboven.
groetjes
Mathy

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 18:17 #1395890 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Remmerij
Beste mensen - ik wil de remmerij wat gaan aanpakken. Voor veel van jullie misschien routine, maar ik doe het voor het eerst. Ik ga de blokken vervangen voor en achter en wil de vloeistof vervangen. Voor de voorbereiding heb ik een aantal vragen. Het vervangen van de vloeistof moet ik zelf daar nog iets meer voor meenemen behalve sleutels met de juiste omvang? Een brake-bleeding kit ofzo? Met een flesje en zo'n slangetje. Ik neem eigenlijk een beetje aan dat ze bij Schmidt iets oneindig veel professionelers hebben, maar ik wil natuurlijk niet met lege handen staan. 2e vraag is Haynes goed genoeg voor de voorbereiding van de vervanging remblokken voor en achter? Dan "bestudeer" ik die gewoon een aantal keer.
Groet, Cor-Jan

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 18:58 #1395891 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Jeroen

krots4 schreef : Hou eens op met mekkeren en doe wat je gevraagd wordt. Of blijf gewoon thuis als je niet mee wilt werken.
Er is iemand die zijn best doet iets te organiseren, heeft de juiste info nodig om alles goed te krijgen, deelt iedereen in op de juiste plaats en het enige wat jij doet is zeiken. Net zoals je overal over zeikt wat niet in jouw straatje past.
Kappen met die onzin.

Helemaal mee eens, dit soort gezeik is nog veel kwalijker voor ons forum dan een item over zwarte Piet.
En zolang hier geen moderator op ingrijpt +++blijft t behelpen+++, het is niet anders.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2013 19:34 #1395892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nippels
De ontluchtnippels goed in de WD40/kruipolie gaan zetten, enkele dagen voordat je aan de slag wil is ook aan te bevelen. Uiteraard opletten dat je niet op de schijven/blokken spuit. Verder misschien zo'n ingezaagd ringsleuteltje dat je om de remleiding kunt schuiven en meer "om" de nippel aangrijpt ipv op 2 vlakje zoals met een nornale steeksleutel. Maar ik denk dat ze zo'n sleuteltje ook wel bij Schmidt hebben.

Moderators: Jerry Stam