Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 2 november 2013 - Inschrijving gesloten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-09-2013 14:35 #1098893 door V700 register
Op 2 november opent Carlo Schmidt de deuren weer voor de sleuteldag van de Volvo 700 Vereniging. Het item staat <a href="/node/50402" target="_blank">hier in de agenda</a> en aldaar kun je aangeven of je voornemens bent te verschijnen.Hier hangt tevens het inschrijfformulier aan vast Ben je voornemens te gaan sleutelen en/of kom je op de koffie, zend dan uiterlijk 14 dagen van tevoren het formulier naar de secretaris, zoals onderaan het formulier staat aangegeven. BELANGERIJK:Het formulier is aangepast en bevat nu ook een regel met de vraag om het VIN-nummer en het forumalias.Beide moeten worden ingevuld. LET DAAR OP, alsjeblieft, want van de 4 die ik er nu heb, is er maar 1 compleet ingevuld.Naast het volledig invullen, ook graag correct invullen, werkzaamheden kort omschrijven in het juiste vakje, de eventuele technische ondersteuning ook graag toelichten. Pas als het formulier via de secretaris bij mij terecht komt, is de aanmelding definitief. Gezien de populariteit de afgelopen jaren, is bijtijds aanmelden geen overbodige optie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 16:41 #1395222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien nog een keer opbrengen
Ik ga het nog een keer opbrengen, want het verbetert maar niet,
Jullie moeten eens gaan nadenken waarom je al die informatie vraagt.
Ik begrijp dat het handig is om een paar gegevens te hebben, zoals de auto kenteken en type en de werkzaamheden.
En ook  Het evenement en telefoonnummer en mailadres en eventueel het lidnummer . Prima.
Maar maak mij eens duidelijk waarom je meer dan deze gegevens nodig hebt?
Ik vind het nog steeds onzinnig om allerlei gegevens, zoals een Forumalias op te MOETEN geven voor een sleuteldag. En dat al 13 jaar lang.
Ook het VIN nummer als je er verder niks mee doet is dubbelop. je hebt ook het kenteken al. En waarom moet ik opgeven waar ik woon als ik kom sleutelen?Dat kom ik doen in de garage namelijk.
Die ledeninformatie is (in mijn geval al 13 jaar) bekend.
In de 13 jaar dat ik lid ben heb ik het altijd ingevuld, en nog NOOIT heb ik gemerkt dat het VINnummer of de brandstofsoort of het kenteken een belemmering was, of dat het een VOORDEEL om te kunnen sleutelen. Voor mij niet, en voor de vereniging niet.
Daarmee werp je een drempel op. het veroorzaakt extra werk En het is onzinnig, omdat je toch niks doet met die gegevens.
Ik zal de gegevens nog een keer invullen. De volgende keer halen jullie ze maar uit de ledengegevens.

Note: Wellicht is het handig om er een invulpagina van te maken op de website. Net als bij het 240-260 register. Daar houden ze het simpel.
<a href=" www.volvo240-260register.nl/PROD/ "> www.volvo240-260register.nl/PROD/
Evenement
Datum
Lidnummer</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><input name="lidnummer" size="7" type="text" tabindex="1" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">Naam</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><input name="naam" size="30" type="text" tabindex="2" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">Telefoonnummer</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><input name="telefoon" size="15" type="text" tabindex="3" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">e-mail</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><input name="email" size="30" type="text" tabindex="4" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">categorie</td><td style="font-size: 3.5mm;">aantal</td><td style="font-size: 3.5mm;">totaal</td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">lid</td><td style="font-size: 3.5mm;"><input name="cat1Aantal" size="5" type="text" /> à <input style="color: #014085;" name="cat1Prijs" readonly="readonly" size="5" type="text" value="0.00" /></td><td style="font-size: 3.5mm;"><input style="color: #014085;" name="cat1PrijsTotaal" readonly="readonly" size="5" type="text" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">totaal</td><td style="font-size: 3.5mm;"><input style="color: #014085;" name="aantalTotaal" readonly="readonly" size="5" type="text" /></td><td style="font-size: 3.5mm;"><input style="color: #014085;" name="prijsTotaal" readonly="readonly" size="5" type="text" /></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">kenteken / type / bouwjaar</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><textarea cols="50" rows="3" name="antwoord1"></textarea></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">uit te voeren werkzaamheden</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><textarea cols="50" rows="3" name="antwoord2"></textarea></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">dieetwens</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><textarea cols="50" rows="3" name="antwoord3"></textarea></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">extra vraag / opmerking</td><td style="font-size: 3.5mm;" colspan="2"><textarea cols="50" rows="3" name="antwoord4"></textarea></td></tr><tr><td style="font-size: 3.5mm;">ik ga akkoord met de <a href=" www.volvo240-260register.nl/PROD/eveneme...ardenEvenementen.pdf ">voorwaarden</td></tr></tbody></table> 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 18:31 #1395227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoort of moet dat hier, en zó?
Je weet inmiddels zelf ook al, na die 13 jaar, welke weg je moet gaan bewandelen wil je hierin een suggestie ter verandering aangeven.Je hebt inmiddels ook al antwoorden gehad, of het waarom het (nog) niet kan.
Je hoeft er hier dus niet meer over door te gaan, tenzij je iets inhoudelijks te vertellen hebt over de sleuteldag op 2 november bij Carlo Schmidt.
Ik ben je gemopper hierover behoorlijk beu, maar ik wil nog een laatste keer de moeite nemen, het je uit te leggen, de 2de.

Jeroen schreef : De volgende keer halen jullie ze maar uit de ledengegevens.

Dan doe je het niet, Jeroen, heb je een vrije zaterdag extra, april 2014.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 19:31 #1395234 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inschrijfformulier
Voor het eerst dat ik van plan ben om bij aanwezigheid (is bij mij nooit zeker) te gaan sleutelen. Formulier gedownload en proberen in te vullen op computer. Lukt met geen mogelijkheid. Jammer, is beveiligd met een wachtwoord.
Het uitprinten van het formulier, met de hand in gaan vullen (kriebelwerk) en daarna nog met een postzegel op de bus moeten doen gaat mij en dit digitale tijdperk iets te ver. Derhalve zal ik van het sleutelen moeten afzien. Misschien wel een kop koffie en beetje kletsen. Daar heb ik wel een rit vanuit zuid limburg voor over.
Hopelijk tot de 2e november.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 20:12 #1395237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Digitaal kan wel.Heb ik ook
Digitaal kan wel.

Heb ik ook gedaan, vraag mij af waarom dat prima ging.

Zojuist geprobeerd, maar is gewoon een word bestand.

Kan hem invullen.

Als het niet lukt, mail mij jou in te vullen gegevens en ik mail hem dan ingevuld naar je terug.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 21:40 #1395243 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb het ook digitaal gedaan
Heb het ook digitaal gedaan voor Langezwaag ging prima........
Digitaal via een invulformulier op de site zal makkelijker gaan maar er zijn nog meer uitdagingen die Kirsten met de site heeft dus ik begrijp wel dat dit minder prioriteit heeft :-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2013 01:12 #1395261 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Deze?
Hallo Henk

Henk vG schreef : Formulier gedownload en proberen in te vullen op computer. Lukt met geen mogelijkheid. Jammer, is beveiligd met een wachtwoord.

Dit <a href="/node/4829" target="_blank">formulier</a>?  Bij mij doet ie het gewoon.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2013 11:29 #1395280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep.
Zal dan wel komen doordat ik geen geld wil uitgeven en geen illegale software wil hebben op mijn computer. (Linux met open office)

C'est la vie.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2013 13:34 #1395285 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn.
Fijn, dat is dan ook weer duidelijk.
Kunnen we dit draadje dan alsjeblieft nu weer gebruiken, waar het voor bedoeld is?
Dank u.

• Robert Geurts (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2013 22:03 #1395696 door Robert Geurts (GAST)
Beantwoord door Robert Geurts (GAST) in topic Aangemeld
Hoi,

Zojuist aangemeld. Ik wil op 2 november een flinke klus aanpakken, mijn blok lekt namelijk olie aan de voorkant. Zo te zien bij de krukas en bij de nokkenas.

Dat zou betekenen dat ik de 3 keerringen ga vervangen. En dan maar meteen de distributie, die ligt er nu 4 jaar en 60.000km op. En de spanrol, die had ik de vorige keer laten zitten want was nog prima.

Ik ben alleen nog niet 100% zeker van de diagnose, ga morgen bij Nordicar wel wat meningen vragen. Ik zal een update geven als ik meer weet.

Geen plekje op brug 1 linksvoor nodig deze keer, liever een plekje achterin waar ik de hele dag kan staan.

De distributie is niet nieuw voor mij, de rest wel. Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken.

Groet,

Robert

Moderators: Jerry Stam
© 2017 - 2026 Volvo Klassieker Vereniging