760 in brand

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2013 08:53 #1393179 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2011
Dat is al enkele jaren geleden volgens mij. Een 1984-er GLE. Staat op youtube!

groet, Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2013 09:29 #1393182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oud nieuws
Staat wel vaker op NU oude nieuwsberichten, hier staan wat meer info en foto's

<a href=" www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/137...in-kolham-video.html "> www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/137...in-kolham-video.html

• Lex Stax (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2013 12:11 #1393187 door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Bypass
Mijn 780 heeft ook een electronische bypass. Extra relaistje zodat de zekeringkast nu alleen maar het relais schakelt dat de airco inschakelt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2013 12:39 #1393318 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 + 1
Een:

struis schreef : Kunnen we niet eens een onderwerp oid starten met de mogelijke oorzaken &amp; hoe dit te voorkomen..............
Het is toch wel diep treurig als dit je overkomt!! Onze Volvo's worden nl allemaal ouder.

en één:

Wytze schreef : We weten allemaal dat de dradenboom een zwak punt is van de vroege 7 series.
Dus ook al is alles origineel, zonder welke aanpassing dan ook, dit kan je gewoon altijd gebeuren vrees ik.

is twee.
Dat mensen auto's slopen of total-loss beschadigd raken door een ongeval is natuurlijk weinig aan te doen. Maar het uitbranden van auto's door slecht geworden bedrading is wel iets wat voorkomen kan worden en waar de vereniging ook een invulling aan zou kunnen geven. Dat zou ook concrete/actieve invulling zijn van de doelstelling van de vereniging (de 700 serie op de weg houden).Ik noem maar wat, maar is het organiseren van een groupbuy bij die gast in de VS die kabelbomen verkoopt niet een idee. Of met een paar vrijwilligers kabelbomen gaan maken? Al dan niet in samenwerking met het Volvo klassieker onderdelen magazijn voor opslag en de verkoop? Er hoeven natuurlijk geen stapels kabelbomen klaar te liggen, een paar zijn genoeg. Als ze bijna op zijn maak je weer een paar nieuwe. Mal maken en met grotere hoeveelheden/meer meters is het ook gemakkelijker om de juiste aderkleuren te regelen.Er zijn mensen die het zelf doen (bijv. Dirk) maar niet iedereen is zo handig.

Moderators: Jerry Stam