760 in brand
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.nufoto.nl/fotos/394270/oltimer-volvo...brand-in-kolham.html " target="_blank">
<a href=" www.nufoto.nl/fotos/394270/oltimer-volvo...brand-in-kolham.html " target="_blank"> www.nufoto.nl/fotos/394270/oltimer-volvo...brand-in-kolham.html
Groet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- André Struis
- Nieuw lid
-
Het is toch wel diep treurig als dit je overkomt!!
Onze Volvo's worden nl allemaal ouder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe te voorkomen, tja zo min mogelijk amp gebruiken en de kabel bomen in takt houden, of in ieder geval weten wat je doet en van tijd tot tijd de boel controleren.
Vind je het verdacht dan wel spoedig goed maken en geen beun praktijken er op na houden.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Amp stekkertjes; ik neem tenminste aan dat hierop duidt, mits goed aangeknepen met een goede tang (niet zo'n Gamma ding) een kwaliteits merk, met verstevigde binnenhuls gaat lang mee (weerstandloos!)TGTF schreef : Hoe te voorkomen, tja zo min mogelijk amp gebruiken en de kabel bomen in takt houden, of in ieder geval weten wat je doet en van tijd tot tijd de boel controleren.
Of je neemt de duraseal stekkers van 3M, wel een speciale tang nodig, en een verfstripper, nog beter!
Een ouwerwedse kroonsteen, icm aangestripte draden met adereind hulsjes; geweldig!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar ik kan helaas niet ontdekken wat voor een 760. Een Diesel, PRV (injectie of carburateur), of een 4 cylinderTurbo red block. Een PRV met carburateur lijkt mij i.d.d. meer brand-risico gevoelig. (ik wist alleen niet dat die bestonden , maar dat hoorde ik gisteren ook voor het eerst...)
Het blijft triest en huiveringwekkend, een klassieker in vlammen zien opgaan...
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Vandalisme is dubbel zonde en de koetsen van mijn Amazon en Mini worden niet ontzien, maar tot nu toe gelukkig nog geen fik gehad, behoudens een enkele benzinebrand uitgaande van de carburateur.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Dus ook al is alles origineel, zonder welke aanpassing dan ook, dit kan je gewoon altijd gebeuren vrees ik.
Is er op een lokale 112 site geen betere foto met kenteken te vinden?
Die jongens uit het noorden kennen elkaar toch allemaal?
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat kan natuurlijk het begin zijn van een fikkie.
- V700 register
- Nieuw lid
-