intellectuele eigendomsrechten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze organisatie, wel in het engels
maar wie is nog even onduidelijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo allemaal,struis schreef : Marktplaats is geen Marktplaats meer, is verkocht aan Google.
En nu stop ik met commentaar leveren, wordt met te link met die witte boorden crimie's
Laten we het eens hebben over de mooie ouwe dag die Trix met de ex Paus zal gaan krijgen (haar Duits was al goed)............
Ik zag dit draadje voorbijkomen en wilde toch even reageren.Allereerst: MP is niet overgenomen door Google, het is overgenomen door E-Bay.Wel is het zo dat Google en E-Bay nauw samenwerken, maar het zijn wel twee verschillende entiteiten. (laat onverlet dat de witte-boorden-criminelen wel verdacht ver in onze privé-sfeer aan het neuzen zijn...) Maar goed...dit is gewoon lekker bijdehand zijn..... ;)Ten tweede: Ik zou even afwachten wat "react.org" je precies te melden heeft.Het zou mij namelijk niets verbazen dat dergelijke bedrijven programmatuur hebben draaien die het internet scannen en geautomatiseerd meldingen maken van vermeende inbreuk op het "intellectueel eigendomsrecht"Aangezien MP standaard op deze meldingen moet reageren, is het logisch dat ze jouw advertentie hebben weggehaald. Wat nou precies de "trigger" is waarop react.org heeft geklaagd, zou je volgens mij toch echt van hun moeten horen.Om eerlijk te zijn verwacht ik eerder een bug in de progammatuur, dan een daadwerkelijke inbreuk van jouw advertentie.Ben heel benieuwd wat eruit komt. Keep us posted.Hartelijke groeten Dirke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was ook meer als knipoog bedoelt. En in Nederland is het met vriendjes net zo erg gesteld als ergens anders.henk 940LPT schreef : Tot zover de complot theorieën.
Verschil tussen de inkomens is hier en aldaar alleen tot op heden hier nog kleiner.
Raar vind ik het nog steeds dat het betreffende eigendomsrecht niet overal gelijk wordt toegepast.
Kijk maar bv naar de muziekwereld.
Maar sind Marktplaats 'verniewd' is zijn de klachten niet van lucht.
Markplaats is volgens mij ook aan het begin van zijn einde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
advertenties van mensen die 1 dag actief zijn op mp ipv 6,5 jaar bekijk ik met andere ogen, dus ik zie dat wel degelijk als dreigement.Janneman schreef : Poepoe wat een dreigement, je account definitief verwijderen. Maak je binnen 2 minuten een andere aan.
Ik ben wel erg benieuwd naar 'de tekst' op basis waarvan dit gebeurt. Het enige wat ik me nu kan voorstellen, als je idd niet vooraf een melding kreeg, is dat iemand de advertentie als "in strijd met de regels" heeft aangemerkt, hetgeen kan als je onderin op [tip mp] klikt. Om te pesten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die direct nagestuurd, nu blijft de reactie wel lang op zich wachten, wel vreemd. Was wel zo arrogant om de door mij gemaakte kosten voor de in mijn ogen onterechte verwijdering bij hun in rekening te brengen (iets van €6,50).
We wachten af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes,mbroeren schreef :
advertenties van mensen die 1 dag actief zijn op mp ipv 6,5 jaar bekijk ik met andere ogen, dus ik zie dat wel degelijk als dreigement.Janneman schreef : Poepoe wat een dreigement, je account definitief verwijderen. Maak je binnen 2 minuten een andere aan.
Ik ben wel erg benieuwd naar 'de tekst' op basis waarvan dit gebeurt. Het enige wat ik me nu kan voorstellen, als je idd niet vooraf een melding kreeg, is dat iemand de advertentie als "in strijd met de regels" heeft aangemerkt, hetgeen kan als je onderin op [tip mp] klikt. Om te pesten?
Jan
Mijn Volvo en ik, we worden samen oud
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-