intellectuele eigendomsrechten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2013 23:40 #1380899
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geblokkeerd account
Hej!
Vorige week was mijn Marktplaats account opeens geblokkerd..,ik had geen idee waarom, dus maar een mail gestuurd dat ik nergens vanaf weet en geen confilct o.i.d. heb/gehad met een andere MP gebruiker. En het 'opeens' was geblokkeerd, naar mijn inzien zonder enige aanleiding..., ik kreeg de volgende reactie van Marktplaats:
Beste Björn, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat deze situatie vervelend is en u een oplossing zoekt. Uw account was geblokkeerd omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens van een andere Marktplaats-gebruiker te vermelden in een advertentie of in e-mails naar andere Marktplaats gebruikers. Mocht u de dupe zijn geworden van vermeende fraude, dan is het van belang dat u hiervan aangifte doet bij het Meldpunt Internetoplichting van de Politie.Op basis van gegevens die wij via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie ontvangen, blokkeren wij vermeende frauduleuze accounts en conversaties zo goed als mogelijk. In recent email contact tussen u en andere gebruikers van Marktplaats, heeft u bepaalde persoonsgegevens, die wij via het MIO ontvangen, genoemd. Om die reden is uw account geblokkeerd.
Hier weet ik dus niks van..,en heb zelf geen persoonsgegevens gewisseld.Wij vinden het erg vervelend dat dit onterecht is geweest en hebben de blokkade uiteraard gelijk ongedaan gemaakt.
Hebben ze ook netjes gedaan, maar blijf het wel een aparte gang van zaken vinden dat een account direct wordt geblokkeerd.
Vorige week was mijn Marktplaats account opeens geblokkerd..,ik had geen idee waarom, dus maar een mail gestuurd dat ik nergens vanaf weet en geen confilct o.i.d. heb/gehad met een andere MP gebruiker. En het 'opeens' was geblokkeerd, naar mijn inzien zonder enige aanleiding..., ik kreeg de volgende reactie van Marktplaats:
Beste Björn, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat deze situatie vervelend is en u een oplossing zoekt. Uw account was geblokkeerd omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens van een andere Marktplaats-gebruiker te vermelden in een advertentie of in e-mails naar andere Marktplaats gebruikers. Mocht u de dupe zijn geworden van vermeende fraude, dan is het van belang dat u hiervan aangifte doet bij het Meldpunt Internetoplichting van de Politie.Op basis van gegevens die wij via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie ontvangen, blokkeren wij vermeende frauduleuze accounts en conversaties zo goed als mogelijk. In recent email contact tussen u en andere gebruikers van Marktplaats, heeft u bepaalde persoonsgegevens, die wij via het MIO ontvangen, genoemd. Om die reden is uw account geblokkeerd.
Hier weet ik dus niks van..,en heb zelf geen persoonsgegevens gewisseld.Wij vinden het erg vervelend dat dit onterecht is geweest en hebben de blokkade uiteraard gelijk ongedaan gemaakt.
Hebben ze ook netjes gedaan, maar blijf het wel een aparte gang van zaken vinden dat een account direct wordt geblokkeerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 00:58 #1380901
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gewaarschuwd???
Wordt je tijdens het plaatsen van zo'n advertentie dan niet gewaarschuwd?
Ik heb ooit eens na het plaatsen/monteren van heeeel veel flat-screen's, heeeeeel veeel onderdelen over gehouden, uit de standaard montage pakketen/af fabriek mee geleverd.
Ik ge goog-geld, die rommel was nog nog aardig ter**gduur....ook.....
Weet je wat; ik zet het op marktplaats.............
Op het moment dat ik er de merk-naam bij zette, ging de boel op slot!!!!!!!!!!!!!!
Naamloos geen probleem!
Nooit iets verkocht trouwens, zo in de schroot-bak.....
Tip; zet eens een M 16 machine-geweer op markplaats; komt de M E je computer "UIT" zetten.
en loop je de komende weken met zo'n ijzeren bal aan je enkel, in Veenhuizen.
Ik heb ooit eens na het plaatsen/monteren van heeeel veel flat-screen's, heeeeeel veeel onderdelen over gehouden, uit de standaard montage pakketen/af fabriek mee geleverd.
Ik ge goog-geld, die rommel was nog nog aardig ter**gduur....ook.....
Weet je wat; ik zet het op marktplaats.............
Op het moment dat ik er de merk-naam bij zette, ging de boel op slot!!!!!!!!!!!!!!
Naamloos geen probleem!
Nooit iets verkocht trouwens, zo in de schroot-bak.....
Tip; zet eens een M 16 machine-geweer op markplaats; komt de M E je computer "UIT" zetten.
en loop je de komende weken met zo'n ijzeren bal aan je enkel, in Veenhuizen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 16:21 #1380913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat wordt dan een auto
Dat wordt dan een auto verkopen in de trand van;
te koop
wielen van een Zweedse auto, in de volksmond baksteen genaamd.
Want ja de term Volvo lijkt dan taboe??
Volgens mij draait marktplaats hier een beetje door...
te koop
wielen van een Zweedse auto, in de volksmond baksteen genaamd.
Want ja de term Volvo lijkt dan taboe??
Volgens mij draait marktplaats hier een beetje door...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 18:19 #1380922
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic marktplaats !!!!
wij praten altijd over marktplaats!
maar zijn ze zo goed? ze zijn duur!
ze doen moeilijk!
er is ook een speurders,handjecontantje ect ect
maar zijn ze zo goed? ze zijn duur!
ze doen moeilijk!
er is ook een speurders,handjecontantje ect ect
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 18:33 #1380924
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic reactie MP
Beste meneer, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw advertentie is verwijderd. Ik begrijp dat u dit vervelend vindt. Ik zal proberen uit te leggen hoe deze procedure werkt. Wanneer een rechthebbende zich meldt bij Marktplaats en verzoekt om de verwijdering van advertenties, dan is Marktplaats wettelijk verplicht om zonder verdere beoordeling de advertenties te verwijderen. De rechthebbende heeft namelijk voor de volledige verantwoordelijkheid van de verwijdering getekend. Marktplaats heeft uw advertenties dus niet op inhoud beoordeeld, maar dat is de rechthebbende geweest. Deze heeft vervolgens besloten uw advertentie te laten verwijderen. Daarom wordt u doorverwezen naar de rechthebbende. Ik raad u dus nogmaals aan om contact op te nemen met het adres dat u heeft ontvangen in de verwijderingsberichten wanneer u vragen heeft over de verwijdering van uw advertentie. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 18:35 #1380925
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan ik nu dus claimen
Dus nu kan ik dus indien ik gelijk heb, een claim indienen ? bij de organisatie die mij advertentie heeft verwijderd (zie bericht van mij hiervoor)
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2013 00:30 #1380949
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Marktplaats
Marktplaats is geen Marktplaats meer, is verkocht aan Google.
En nu stop ik met commentaar leveren, wordt met te link met die witte boorden crimie's
Laten we het eens hebben over de mooie ouwe dag die Trix met de ex Paus zal gaan krijgen (haar Duits was al goed)............
En nu stop ik met commentaar leveren, wordt met te link met die witte boorden crimie's
Laten we het eens hebben over de mooie ouwe dag die Trix met de ex Paus zal gaan krijgen (haar Duits was al goed)............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2013 10:32 #1380957
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertentie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2013 11:14 #1380958
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Tot zover de complot theorieën. Denk niet dat het bij MP afhangt van wie je vriendje is mbt het verwijderen van advertenties. In NL hangt de boel echt niet bij elkaar van vriendjes hoor. In Griekenland, of verder naar het oosten in bijv. Rusland/Ukraine/Georgie etc, daar is daar sprake van. Valt hier echt mee, behalve wat figuren met bedenkelijke moraal die de laatste tijd in het nieuws zijn.Ik denk dat je het omdraait. Een advertentie van MP is niet jouw eigendom, maar MP biedt jou de gelegenheid te adverteren. Ze stellen een aantal regels cq voorwaarden op voor degenen die van die gelegenheid gebruik willen maken. Dat is natuurlijk hun goed recht, om regels/voorwaarden te mogen stellen. Net als dat gebruikers ook mogen kiezen om geen gebruik van deze gelegenheid te maken als de regels hun niet aan staan. Zoals gezegd is het prima dat iemand of een organisatie regels/voorwaarden stelt voor de diensten die ze aanbieden. Dat mag gewoon, en je hebt de keuze die te accepteren of niet. Geheel los daar van staat natuurlijk of het eerlijke/fatsoenlijke regels of voorwaarden zijn, en of men die op een fatsoenlijke manier handhaaft. Dat laatste lijkt bij MP wat minder het geval te zijn.Ecleo schreef : Oh, ja, je hebt waarschijnlijk niet de juiste vriendjes ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2013 14:08 #1380968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie was nu die "rechthebbende"
Ben even nieuwsgierig: wie was volgens de mail van Marktplaats de rechthebbende die klaagde en liet verwijderen?
Moderators: Jerry Stam