volvo740-850 schreef : Als er iemand op mijn stukje reageert: Zal even een voorbeeld geven hierop.
Een zeker iemand koopt in ons land een Volvo 740 sedan een spierwitte en afkomstig uit Oostenrijk een plaatje van een auto, hij onderhoudt hem goed en gaat naar de jaarvergadering van de Volvo 700 club en tot groot genoegen van hem zelf wordt de auto verkozen tot de mooiste van het jaar 2012, maar dan in 2013 verkoopt hij die mooie auto plotseling aan iemand anders van deze club, hij onderhoudt hem niet zo goed als de eigenaar voor hem en neemt het besluit deze mooiste auto van 2012 te slopen, ja en dan denk ik zit er een steekje los bij zo´n iemand of is die auto nou echt zo slecht,wil alleen maar met mijn stukje zeggen waarom de een wel goed voor zijn auto kan zorgen en de ander niet, aan mijn persoontje zal ook wel eens wat aan mankeren en aan een auto ook. Ikzelf heb nog nooit een auto laten slopen omdat alles te repareren is. Denk wat je er van vindt van het vorige stukje. Het is wat ik er van vind. Wat een ander vindt moet hij weten .
Groeten Ted
niet reageren als je niet op de hoogte bent , die auto is en zou niet gesloopt worden. de 760 zou maar word ook weer in ere hersteld. bij deze nogmaals graag alleen reageren als je het zeker weet.
764 2.3 FB 85