1 maal VOLVO 960 -- Thuis -- --> 22-4 foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had zelf liever een wat bredere band om deze velgen gezien, maargoed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo 960r schreef : Maar ik mis de luxe van een 960. Daarom dat ik er weer 1 wil.. ook al rij ik er maar 10 km per week mee.. Dus ik betaal liever een aardig bedrag en een goede wagen voor de deur.
wilt toch ook iets hebben om alleen maar naar te kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet een beetje durven om onze soort auto een beetje naar eigen smaak aan te passen, en we weten dat over smaak niet valt te twisten en hoe meer ik naar je foto's kijk ga ik het steeds meer warderen dat je de lef toont en ook het lef neemt om het te doen(maar dat hebben we met je vorige 960 ook zien doen).
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar eens ingelogd om te bekijken of er wat te vinden was, en ik constateer maar liefst 2 lijntjes: de 960 ziet er goed uit, mooi om te zien dat je (deze inderdaad fantastische) 960 hebt gered van nog meer stilstandschade en vermoedelijk uiteindelijke sloop.
Ik had zelf ook het idee dat deze vele malen beter reed dan mijn V90 aut 1997 (niet slecht, maar dat was ook alles) en 960 2.5 estate handbak 1995 (bagger) en had tot deze 960 altijd de stelregel dat niets beter reed dan mijn voormalige XM 3.0 V6 12V break uit 1996: niet dus, deze 960 won het in alles (behalve de vering, maar ja): nooit eentje gereden die zo rap uit de startblokken schoot en iedereen het nakijken gaf met den beschaafde maar hoorbare roffel achterin. Op mijn werk stond hij bekend al de "tandartsenbak". Een compliment zullen we maar zeggen.
de ABS spullen heb je hoop ik 2nd hand kunnen regelen, dit soort prutsdingen is altijd zonde van het geld, wel vreemd dat ook dit stuk gaat door stilstaan. die stuurservolekkage gewoon dichtgieten met prut zou ik zeggen, heb ik bij de andere twee ook gedaan en is een 960 hebbelijkheid.
Die wielen vind ik prima ogen, bandjes beetje laag voor comfort vermoed ik, maar went vanzelf, ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het ook is verlaagd.
in ieder geval enigszins jaloers als ik je fimpje ziet, maar ja...het was toch stilstand in de praktijk
Groet,
Jan