1 maal VOLVO 960 -- Thuis -- --> 22-4 foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus dat ding kosten vreselijk veel geld in verhouding met het aantal km's.Maar ik mis de luxe van een 960. Daarom dat ik er weer 1 wil.. ook al rij ik er maar 10 km per week mee.. Dus ik betaal liever een aardig bedrag en een goede wagen voor de deur.En niet zoals op dit moment, de Automaat van mijn Impala aan revisie toe is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fotootje zeg ik, kwaliteit daarvan maakt nu nog niet zoveel uit!
Ik kwam in de verdere zoektocht naar verlagingservaringen onder andere een reactie van Thijs tegen waarin hij een nummer noemt van de bladveer die bij de Volvo-verlagingsset wordt geleverd. En die veer kwam hij dan weer tegen bij Genuine Parts GmbH. Site lijkt aardig bijgewerkt, geen idee of ze de veer nog kunnen leveren, klinkt wel interessant! De kont van mijn 960 ligt laag genoeg (zie mijn draadje Hoe hoog staat een 960-2/S90 op z'n poten?), denk dat met die 'verlagingsbladveer' de kont te laag komt, maar misschien een interessante optie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klinkt mij als een dingdanggeval dat het doet of niet, dus kunnen ze daar geen gebruikte voor plaatsen? Scheelt misschien.volvo 960r schreef : ...de besturingscomputersusteemnogwat... is kapot, dus daar gaan ze een vervanger voor plaatsen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nummer oid?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
960 per achterwiel een sensor?
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Geen idee vwb de ABS computer maar ik denk dat hij van de 960 I iig ook wel kan passen(nrs checken).
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-