Belangstelling voor ons menneke ???
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
A_A schreef : Ik moet morgen een onderdeeltje van 5 euro in een doosje doen, naar het postkantoor gaan, dan aanbieden ter verzending voor 6,5 euro.
Toevallig Arjan! Morgen ga ik Exact hetzelfde doen
Ook een leuke is, 10 euro aan kleine schakelaars naar het buitenland verzenden. Hooe hilarisch!
Ook leuk is, een plastic flap, dat niks weegt, op willen sturen, "Ja dit valt buiten de standaard maten, u moet extra betalen".
Wat hierboven allemaal staat van iedereen +1, klopt helemaal!
Ik heb nu ook al een jaar een zij-scherm van een 480 op zolder liggen. Zelf 35 euro voor betaald. Voor een tientje en lager zelfs niet eens kwijt te raken....het is me nu EINDELIJK!!!! gelukt om het te kunnen RUILEN tegen een(1)!) Biertje!
Maar ik ben tevreden, het ding ligt genadeloos in de weg. Anders ging het toch naar het oud ijzer. Heb liever iemand die er blij mee is en het gebruikt om zn Volvo rijdend te houden.
Kan ik genieten van het biertje (dat geeft de oud-ijzer boer me helaas niet..)
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangenomen !!
Voor 500,-- is hij voor jouw,je hebt geluk de tank zit nog 3/4 vol, dat alleen is al 75,--
Ik gun de winst aangezien ik dankzij een verbouwing geen tijd heb.
Het enige wat eraf gaat zijn mijn 4 nieuwe winterbanden, de velgen horen er uiteraard bij.
Groet,
Johan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Recent door Timen van een nieuwe koppaking voor zien?
Wilde net mooie velgen kopen voor 200 euro voor een set.
DIe heb ik dan nu.
Dus nu nog 300 euro voor de rest en we zijn er
Even de huidige sloper op 4 bokjes zetten voor de wielen.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb er altijd nog, op een paar enkele uitzonderingen na, nog heel veel plezier in. En dat wil ik zo houden ook!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dan versturen jullie niet via PostNL, want die willen minimaal €6,75 voor een pakje.
We hadden op het werk laatst iemand, die verstuurde 27 brieven (B5 formaat) van 127 gram naar dezelfde persoon op hetzelfde adres. Kostte 27 maal 2 euro maakt 54 euro. Had ie die brieven in een doos gedaan en als pakje verstuurd, had hem dat €6,75 gekost.
Of ze stoppen twee paar sokken in een enveloppe. Maar dan zo dat de enveloppe te dik wordt. Zou €6,75 kosten. Maar als je de enveloppe opent en de sokken naast elkaar legt, past het wel. En kost het nog geen twee euro.
Met andere woorden; let heel goed op of je door iets anders te verpakken niet (een hoop) geld kunt sparen.
groetjes
Mathy
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Werkt prima en prijstechnisch gunstiger dan PostNL.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moet het wel in de buurt zijn. Ik moet er 50 km. heen en terug voor rijden, dus voor mij post.nl.ECS schreef : <a href=" dhlforyou.nl/ ">DHLFOR YOU
Werkt prima en prijstechnisch gunstiger dan PostNL.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is definitief: ons menneke wordt gesloopt !!
Voor diegene die de berichten gevolgd hebben aangaande ons menneke weten dat ik hem kwijt wilde.
Ondanks adviezen om de auto te slopen om er maxiimaal geld van te maken gaat hiij toch als geheel weg, het ontbreekt me eenvoudig weg aan tijd.
Arjan (A-A) wilde de uitdaging aangaan door de auto te slopen en te bewijzen dat er van een sloper tenminste €1000.- te maken is, in tegenstelling tot wat een aantal hier op het forum dachten.
Dus met laten we zeggen 1tot2 weken heeft hij hem in huis en ik ga ervan uit dat we dan van Arjan te horen krijgen wat e.e.a. opgebracht heeft.
Ondanks mijn voorkeur voor een 940 heb ik afgelopen week een V70 2.5D van 2000 met 180.000 echte km gekocht van een vriend voor een prijs die maakte dat ik mijn zoektocht naar een 940 per direct gestaakt heb.
Ondanks de V70 blijf ik toch dit forum trouw, de echte achterwielaandrijvers zitten in miin genen.
Groet en bedankt voor alle adviezen,
Johan de Jongh
- V700 register
- Nieuw lid
-
En bedankt Johan
Eerste doel is uit de kosten en daarna verder !