Belangstelling voor ons menneke ???

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2013 23:11 #1379998 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic hooeeha hilarisch

A_A schreef : Ik moet morgen een onderdeeltje van 5 euro in een doosje doen, naar het postkantoor gaan, dan aanbieden ter verzending voor 6,5 euro.

Toevallig Arjan! Morgen ga ik Exact hetzelfde doen :) Een hemellampje van een 480 verkocht voor 5 euro en 6,50 verzenden.
Ook een leuke is, 10 euro aan kleine schakelaars naar het buitenland verzenden. Hooe hilarisch! :)
Ook leuk is, een plastic flap, dat niks weegt, op willen sturen, "Ja dit valt buiten de standaard maten, u moet extra betalen". :) :) :)
Wat hierboven allemaal staat van iedereen +1, klopt helemaal!
Ik heb nu ook al een jaar een zij-scherm van een 480 op zolder liggen. Zelf 35 euro voor betaald. Voor een tientje en lager zelfs niet eens kwijt te raken....het is me nu EINDELIJK!!!! gelukt om het te kunnen RUILEN tegen een(1)!) Biertje!
Maar ik ben tevreden, het ding ligt genadeloos in de weg. Anders ging het toch naar het oud ijzer. Heb liever iemand die er blij mee is en het gebruikt om zn Volvo rijdend te houden.
Kan ik genieten van het biertje (dat geeft de oud-ijzer boer me helaas niet..)
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2013 23:33 #1380000 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aangenomen
Arjan,
Aangenomen !!
Voor 500,-- is hij voor jouw,je hebt geluk de tank zit nog 3/4 vol, dat alleen is al 75,--
Ik gun de winst aangezien ik dankzij een verbouwing geen tijd heb.
Het enige wat eraf gaat zijn mijn 4 nieuwe winterbanden, de velgen horen er uiteraard bij.
Groet,
Johan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2013 23:49 #1380002 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ehh, ONDERDELEN TE KOOP!!! :)
Iemand intresse in een prima lpt blok?
Recent door Timen van een nieuwe koppaking voor zien?
Wilde net mooie velgen kopen voor 200 euro voor een set.
DIe heb ik dan nu.
Dus nu nog 300 euro voor de rest en we zijn er :)
Even de huidige sloper op 4 bokjes zetten voor de wielen.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2013 23:58 #1380001 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Zo is het toch...?
Onze hobby is hobby neem ik aan. Simpeler kan het niet zijn. Ook ik heb er altijd weer vreugde van om met enthousiastellingen "dingen tot stand te kunnen doen komen". En ja..., ik ben er i.d.d. vrij makkelijk in. Maar ik zie liever blijde en gelukkige gezichten als puur commercieel gedoe met het mes op tafel . Als je er (hobby) tijd en geduld in steekt, het financiele aspect niet als een vereiste stelt en er dan tevens een stukje voldoening aan over houd..., wat wil je nog meer in het leven? En natuurlijk..., het hoeft niet altijd allemaal voor niets. Het mooiste is het leveren van wat tegenprestaties, en dan geen "boekhouding" over en weer, zowel letterlijk als figuurlijk niet. Gewoon hoe het op zo'n moment uitkomt.
Ik heb er altijd nog, op een paar enkele uitzonderingen na, nog heel veel plezier in. En dat wil ik zo houden ook!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 00:02 #1380003 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Klein verschil
Hallo Volvisti
Dan versturen jullie niet via PostNL, want die willen minimaal €6,75 voor een pakje.
We hadden op het werk laatst iemand, die verstuurde 27 brieven (B5 formaat) van 127 gram naar dezelfde persoon op hetzelfde adres.  Kostte 27 maal 2 euro maakt 54 euro.  Had ie die brieven in een doos gedaan en als pakje verstuurd, had hem dat €6,75 gekost.
Of ze stoppen twee paar sokken in een enveloppe.  Maar dan zo dat de enveloppe te dik wordt.  Zou €6,75 kosten.  Maar als je de enveloppe opent en de sokken naast elkaar legt, past het wel.  En kost het nog geen twee euro.
Met andere woorden; let heel goed op of je door iets anders te verpakken niet (een hoop) geld kunt sparen.
groetjes
Mathy

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 08:36 #1380008 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic DHLFORYOU
<a href=" dhlforyou.nl/ ">DHLFOR YOU 
Werkt prima en prijstechnisch gunstiger dan PostNL.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 08:59 #1380009 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw

ECS schreef : <a href=" dhlforyou.nl/ ">DHLFOR YOU
Werkt prima en prijstechnisch gunstiger dan PostNL.

Dan moet het wel in de buurt zijn. Ik moet er 50 km. heen en terug voor rijden, dus voor mij post.nl.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 09:33 #1380010 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: DHLFORYOU
In jouw specifieke geval zal dat vast wel kloppen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2013 19:54 #1380176 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nu is het een echte sloperd geworden.
Beste 700 fans,
Het is definitief: ons menneke wordt gesloopt !!
Voor diegene die de berichten gevolgd hebben aangaande ons menneke weten dat ik hem kwijt wilde.
Ondanks adviezen om de auto te slopen om er maxiimaal geld van te maken gaat hiij toch als geheel weg, het ontbreekt me eenvoudig weg aan tijd.
Arjan (A-A) wilde de uitdaging aangaan door de auto te slopen en te bewijzen dat er van een sloper tenminste €1000.- te maken is, in tegenstelling tot wat een aantal hier op het forum dachten.
Dus met laten we zeggen 1tot2 weken heeft hij hem in huis en ik ga ervan uit dat we dan van Arjan te horen krijgen wat e.e.a. opgebracht heeft.
Ondanks mijn voorkeur voor een 940 heb ik afgelopen week een V70 2.5D van 2000 met 180.000 echte km gekocht van een vriend voor een prijs die maakte dat ik mijn zoektocht naar een 940 per direct gestaakt heb.
Ondanks de V70 blijf ik toch dit forum trouw, de echte achterwielaandrijvers zitten in miin genen.
Groet en bedankt voor alle adviezen,
Johan de Jongh

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2013 20:06 #1380177 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Zo ga ik tenminste wel groots op mijn bek als het mislukt!
En bedankt Johan :)
Eerste doel is uit de kosten en daarna verder !

Moderators: Jerry Stam