940 estate gezocht bouwjaar 1997 met full options en km stand tussen de 200.000 en 300.000
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Henk, zo heb ik het niet ontvangen don't worry. Ik neem de tijd om naar een goed setje te zoeken. Vorige week vrijdag hebben we met de volvo klassieker ver. een presentatie gehad omtrent het bekleden van het interieur en die knakker woont 10 km van mij vandaan. Het is een 1 mans zaakje en levert echt topwerk. Heeft al een keer een maserati van een half miljoen bekleed. dus mocht het zo zijn dat het niet anders is en de prijs is goed dan ga ik met de lederen bekleding naar hem toe.henk 940LPT schreef : Met mijn opmerking bedoelde ik meer dat het lastig kan zijn een net interieur te vinden. Veel interieuren hebben niet de nodige zorg gekregen van de vorige eigenaren waar ze er wat afgeragd uitzien. Is wel te verbeteren, maar als het leer door is op de wangen wordt herstel toch wat duurder. Maar met goed zoeken en geduld moet er nog wel wat te vinden zijn. Een luxe uistraling heeft het zeker!Was niet bedoeld als preek of waarschuwing dus
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Wil je de naam van dit bedrijf met ons delen?Admiral schreef : Vorige week vrijdag hebben we met de volvo klassieker ver. een presentatie gehad omtrent het bekleden van het interieur en die knakker woont 10 km van mij vandaan. Het is een 1 mans zaakje en levert echt topwerk.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Willem de Zwijgerlaan 104
1901CT Castricum
<a href="mailto:peve@casema.nl">peve@casema.nl