940 estate gezocht bouwjaar 1997 met full options en km stand tussen de 200.000 en 300.000
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Mogelijk maandag naar het oosten van het land en dan hoop ik dat ik wel slaag.
Wat ik wel al weet is dat bij deze 940 de bumper een strip heeft (op de bovenkant) die in kleur is mee gespoten en deze mist de rechter hoek onder het achterlicht. Ik heb vandaag gezien dat dit een los onderdeel is van de bumper maar wel uit 1 stuk.
Wie weet wat het onderdeel nr en is dit nog te koop en wat kost zoiets.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Binnen deze vereniging (en daarbuiten ook) zijn ruim voldoende aanbieders van onderdelen, dus op zo'n strip zou ik een auto niet laten staan.Als je rechtsboven kijkt bij 'Advertenties' vind je 'Onderdelen hier aangeboden', en anders kun je zelf ook een 'onderdelen gevraagd'-advertentie plaatsen. Of gewoon een complete 940 natuurlijk!
Succes met de zoektocht en tot later op dit forum! [edit: zie net dat je hier al twee jaar komt
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Als het alleen dat stripje betreft en de rest is goed en het functioneert allemaal dan koop ik hem.André Swart schreef : Hallo,
Binnen deze vereniging (en daarbuiten ook) zijn ruim voldoende aanbieders van onderdelen, dus op zo'n strip zou ik een auto niet laten staan.Als je rechtsboven kijkt bij 'Advertenties' vind je 'Onderdelen hier aangeboden', en anders kun je zelf ook een 'onderdelen gevraagd'-advertentie plaatsen. Of gewoon een complete 940 natuurlijk!
Succes met de zoektocht en tot later op dit forum! [edit: zie net dat je hier al twee jaar komt]
Klopt ik heb mij 2 jaar geleden is aangemeld omdat ik moest kiezen tussen een 2 serie en een 7 serie. Het is een 2 serie geworden, een 245 uit amerika (cali import) Dus zodoende dat ik daarna niet meer actief was op dit forum. Nu staat de 245 te koop en wil ik een 940 estate kopen dus daarom ben ik hier weer een beetje actief maar ook op het VKV forum en volvo-forum.
Ik zal wel een keer een voorstel rondje doen, ik heb nl 3 klassiekers / oldtimers (volvo 245 Opel admiral en een fiat 850) een een leuke werkplaats in aanbouw met een 4 koloms hefbrug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar woon je ?
Hoekjes van de bumpers zijn vaak beschadigd.
Zeker in parkeergarages tik ik ook nog wel eens de muur aan.
De afstand tussen mijn neus en die hoeken is bijna 2,5 meter denk ik zo, dus soms gewoon lastig t zien
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Krommenie is de plaats waar ik woon. Dat is in de gemeente Zaanstad, je weet wel molens en zaanse houten huisjes. Provincie Noord HollandA_A schreef : Vriend welkom hier
Waar woon je ?
Hoekjes van de bumpers zijn vaak beschadigd. Zeker in parkeergarages tik ik ook nog wel eens de muur aan. De afstand tussen mijn neus en die hoeken is bijna 2,5 meter denk ik zo, dus soms gewoon lastig t zien
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappig.
Maar die hoekjes zijn bijna altijd stuk.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot 1995 zo ongeveer waren het losse randjes, daarna was het onderdeel van de hele bumper.
Kan morgen wel foto maken wat ik bedoel.
- V700 register
- Nieuw lid
-