940 estate gezocht bouwjaar 1997 met full options en km stand tussen de 200.000 en 300.000

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-01-2013 20:07 #1096353 door René Minnebo (GAST)
Vandaag weer 2 volvo 940's bekeken. 1 konden we niet mee rijden omdat deze tekort benzine had en niet bijgevuld kon worden omdat de sleutel van de dop weg was. Daarnaast was deze niet zo strak als de verkoper / handelaar mij had toegezegd, en er waren een aantal storende dingen (klein)  die ik als handelaar toch voor de verkoop had verholpen. Heel opvallend is dat bij elke volvo 940 die ik nu bekeken heb en dat zijn er met vandaag mee, 5 dat of de voorbumper of de achterbumper beschadigt zijn. En de ander stond in de opslag (buiten) met zo een platte accu dat deze zelfs na een poosje stationair draaien nog niet werd bijgeladen, kan ook de dynamo zij natuurlijk. Maargoed deze auto had alle opties die ik wilde maar had een paar flinke krassen en deukjes dus ook deze wordt het niet.
Mogelijk maandag naar het oosten van het land en dan hoop ik dat ik wel slaag.
Wat ik wel al weet is dat bij deze 940 de bumper een strip heeft (op de bovenkant) die in kleur is mee gespoten en deze mist de rechter hoek onder het achterlicht. Ik heb vandaag gezien dat dit een los onderdeel is van de bumper maar wel uit 1 stuk.
Wie weet wat het onderdeel nr en is dit nog te koop en wat kost zoiets.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 15:46 #1380022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdelen
Hallo,
Binnen deze vereniging (en daarbuiten ook) zijn ruim voldoende aanbieders van onderdelen, dus op zo'n strip zou ik een auto niet laten staan.Als je rechtsboven kijkt bij 'Advertenties' vind je 'Onderdelen hier aangeboden', en anders kun je zelf ook een 'onderdelen gevraagd'-advertentie plaatsen. Of gewoon een complete 940 natuurlijk!
Succes met de zoektocht en tot later op dit forum! [edit: zie net dat je hier al twee jaar komt :-)]

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 16:08 #1380024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schade
Ik vind het niet heel opvallend dat een auto die vaak bijna 3 ton op de teller heeft en vaak minimaal 15 jaar oud is schade op de bumpers heeft.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-02-2013 16:32 #1380030 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic .

André Swart schreef : Hallo,
Binnen deze vereniging (en daarbuiten ook) zijn ruim voldoende aanbieders van onderdelen, dus op zo'n strip zou ik een auto niet laten staan.Als je rechtsboven kijkt bij 'Advertenties' vind je 'Onderdelen hier aangeboden', en anders kun je zelf ook een 'onderdelen gevraagd'-advertentie plaatsen. Of gewoon een complete 940 natuurlijk!
Succes met de zoektocht en tot later op dit forum! [edit: zie net dat je hier al twee jaar komt :-)]

Als het alleen dat stripje betreft en de rest is goed en het functioneert allemaal dan koop ik hem.
Klopt ik heb mij 2 jaar geleden is aangemeld omdat ik moest kiezen tussen een 2 serie en een 7 serie. Het is een 2 serie geworden, een 245 uit amerika (cali import) Dus zodoende dat ik daarna niet meer actief was op dit forum. Nu staat de 245 te koop en wil ik een 940 estate kopen dus daarom ben ik hier weer een beetje actief maar ook op het VKV forum en volvo-forum.
Ik zal wel een keer een voorstel rondje doen, ik heb nl 3 klassiekers / oldtimers (volvo 245 Opel admiral en een fiat 850)  een een leuke werkplaats in aanbouw met een 4 koloms hefbrug.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 17:03 #1380033 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een hefbrug?
Vriend welkom hier :)

Waar woon je ? :)

Hoekjes van de bumpers zijn vaak beschadigd.

Zeker in parkeergarages tik ik ook nog wel eens de muur aan.

De afstand tussen mijn neus en die hoeken is bijna 2,5 meter denk ik zo, dus soms gewoon lastig t zien

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-02-2013 20:46 #1380066 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic .

A_A schreef : Vriend welkom hier :) Waar woon je ? :) Hoekjes van de bumpers zijn vaak beschadigd. Zeker in parkeergarages tik ik ook nog wel eens de muur aan. De afstand tussen mijn neus en die hoeken is bijna 2,5 meter denk ik zo, dus soms gewoon lastig t zien

Krommenie is de plaats waar ik woon. Dat is in de gemeente Zaanstad, je weet wel molens en zaanse houten huisjes. Provincie Noord Holland

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 21:05 #1380067 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar heb ik mijn vorige
Daar heb ik mijn vorige waterbed gekocht.

Grappig.

Maar die hoekjes zijn bijna altijd stuk.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-02-2013 21:36 #1380074 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic haha

A_A schreef : Daar heb ik mijn vorige waterbed gekocht. Grappig. Maar die hoekjes zijn bijna altijd stuk.

Dus bij die zaak moet ik geen waterbedden kopen?
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2013 21:54 #1380077 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doos bijdehandjes gegeten?
Mbt de randjes van een Volvo :)
Tot 1995 zo ongeveer waren het losse randjes, daarna was het onderdeel van de hele bumper.

Kan morgen wel foto maken wat ik bedoel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2013 02:01 #1380094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bdh
Wil iedereen stoppen met bijdehand doen? Er zijn leden die daar aanstoot aan geven. Dank u.

Moderators: Jerry Stam