940 estate gezocht bouwjaar 1997 met full options en km stand tussen de 200.000 en 300.000
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Is het niet andersom. Ik kom juist bij 97ers losse randen tegen en bij de oudere van voor 95 juist vast dus 1 geheel met bumper.A_A schreef : Mbt de randjes van een Volvo
Tot 1995 zo ongeveer waren het losse randjes, daarna was het onderdeel van de hele bumper. Kan morgen wel foto maken wat ik bedoel.
Maak maar ff een foto als je wilt dan weer ik zeker dat we over hetzelfde hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Helaas geen vol leer en CC maar de doorslag was de lage km stand van 175.000, van de eerste eigenaar die deze destijds ook de volvo gekocht heeft bij van Scholten en hem daar ook in onderhoud heeft gehad. Leer en CC komen er nog wel in.
Ze gaan nog wat kleine zaken aanpakken zoals de rubbers van de stabilisatorstang (voor), distributie riem e.d. en de snelheidsmeter deed het dan weer wel en dan weer niet met de proefrit, dus die wordt ook nagekeken. Verder nog een kleine beurt en hij wordt proffesioneel gepolijst en gepoetst. Al met al zijn we tot een compromis gekomen en kan ik hem volgende week donderdag ophalen.
Ik ben helemaal blij.
mag ook wel na 8 keer en 600 km rijden voor al die auto's. Ben erachter en vele hadden mij al erop geattendeerd dat een mooie en technisch goede voor pakweg 2000 euro lastig te vinden is. Dus ik ben een prijs catogorie hoger gaan zitten en dat is deze geworden. Als ik hem thuis heb staan zal ik wat foto's nemen. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Dat leer meer verzorging nodig heeft weet ik en dat het in de zomer ook warm kan worden is mij ook bekend maar ik vindt het zo lekker luxe en het heeft gewoon een bepaalde uitstraling op de hele auto. Maar het komt erin en ik zal het goed verzorgen.henk 940LPT schreef : Leer en CC zijn er later wel in te zetten. Overigens blijft leer minder lang mooi dan stof. Leer krijgt niet altijd de verzorging die het nodig heeft en je ziet heel veel instapschades. Stof rimpelt misschien een beetje maar is verder onverslijtbaar.