Bumperkleef statistiek ADAC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deed afgelopen vakantie een spelletje met de kindeen in Duitsland en Oostenrijk, waarbij ik zelf een snelheid van 120-150 km/u aanhield. De kinderen moesten determineren wat voor auto bij ons ging bumperkleven. Meer dan de helft bleek het schildje TDI te voeren waardoor het al snel niet meer interessant was om het merk op te schrijven. Wij hebben ze genoeglijk een kapotte distributieketting gewenst.
an toch geen toeval zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Je moet het achterop komend verkeer gewoon niet de kans geven om bumper te kleven.
Of aansluiten bij de meute, of gas erop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De reden dat ze voor de V70 kiezen is de ruimte in de kofferbak, die is groter dan die van menig audi of bmw sport uitvoering.
Is het je trouwens bekend wat zo'n standaart uitrusting is van zo'n auto die zij bij zich moeten hebben? dat past echt niet allemaal in de kofferbak van een audi of bmw(dan moet je de SUV's en GT's niet meer rekenen).
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ad van Houdt schreef : Deed afgelopen vakantie een spelletje met de kindeen in Duitsland en Oostenrijk, waarbij ik zelf een snelheid van 120-150 km/u aanhield. De kinderen moesten determineren wat voor auto bij ons ging bumperkleven.
een rare spelletjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf zit ik dagelijks 2 keer in de spits op de snelweg. Nou geef ik toe dat de spits in NO-brabant niet de spits in Noord Holland is, maar toch. Ik anticipeer, nee da's geen lelijk woord, ik anticipeer en heb eigenlijk nooit last van bumperklevers voor of achter, noch van afgesneden worden of de neiging een kanon af te schieten op mijn medeweggebruikers.
Het leven is veel te mooi en te kort om me over zoiets onbenulligs op te gaan winden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van die figuren die 3 meter voor zich "opeens" een vrachtwagen zien opduiken en hun auto zonder uit te kijken met 91 km/u naar links gooien. In dat soort situaties ga ik niet extra hard remmen om de voorgeschreven afstand tot mijn voorganger te handhaven. Ik probeer dan zoveel mogelijk uit te laten rollen en zit dan wel eens dicht op mijn voorganger., voor eventjes.