Even voorstellen :)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een beetje meer respect lijkt me wel op z'n plaats.Tombo schreef : ... de psychologische zorginstelling (ook wel bekend als het gekkenhuis
).
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De wereld is al grof genoeg.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat om deze meter:<a href="">Ik kan eventueel ook de ronde behuizing eraf halen, en het metertje mooi in een zwart gespoten aluminum plaatje zetten ofzo (of carbon, ik heb nog een aantal m^2 carbon liggen).
- V700 register
- Nieuw lid
-
en hier in Almelo werk ik 100% voor ASML YS producten940limited schreef : ..Grappig dat jij bij ASML werkt, ik werk (meestal) voor ASML.....
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Snds vandaag heb ik eindelijk fatsoenlijke audio in de 940. Ik heb mijnAlpine headunit ingebouwd in zo'n Conrad frame, en het valt me eigenlijk 100% hoe het er nu uitziet. Ook valt het geluid uit de standaard speakers helemaal niet tegen, er zit zelfs redelijk wat 'laag' in (en ophoog volume blijft het allemaal nog mooi zuiver spelen). Binnenkort ga ik de bekabeling trekken voor mijn subwoofer (12" MTX met een 200W RMS Maat monoblock), ik moet alleen nog een andere kost timmeren, ik henu een 60liter flared kist, maar die is te hoog voor in de kofferbak (die pastte wel n mijn oude Mazda), gaat wss een 30 liter gesloten kist worden, lekker compact.
Ik heb het interieur ook maar onder handen genomen, het leer is nu nog in nieuwstaat en dat wil ik ook zou houden, heb dus alles in het ledervet gezet. Nu ruikt de hele auto naar amandelen