Tuning uit het oosten IKOON verhuisd naar het midden van het land en wordt GESLOOPT.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 22:26 #1370190 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmm...

Jelmar86 schreef : Na al die stoere praat, en dikke euro's gespendeerd ben ik nou wel is stront benieuwd wat dat ding op de bank doet. Chris nooit zo gek gekregen, dus Wytze? Wanneer gaan we? De run wordt -uiteraard- op mijn kosten gedaan ;) Met een mooie uitdraai verkoopt het spul ook beter.

leuk aanbod, en ik ben ook heel erg benieuwd.Snap er zoals Gerben al zegt ook geen "zak" van waarom ie ineens verkocht moest worden.Pak je de handschoen (rollen) op Wytze?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-10-2012 22:37 #1370191 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Tja maar de vorige eigenaar heeft em terug getuned om hem
Tja, why not, maar de vorige eigenaar heeft em terug getuned om hem voor het gezin beter rijdbaar te maken. Geen idee hoe dat teruggedraaid moet worden. Opgedraaid dus weer.
Nu staat ie even on sorn zoals de engelsen zeggen.
Anders koop jij hem gewoon van me Jelmar? Kan je er mee doen wat je wilt. Ik heb me nog niet echt gehecht aan deze wagen immers. Dat heb ik nog nooit gedaan overigens, en zal ook denk ik niet gaan gebeuren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 22:39 #1370192 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vind het een prachtig
Ik vind het een prachtig beest!
Helemaal geen saaie kleur, maar juist stijlvol. Eeuwig zonde om verloren te laten gaan. Koesteren en mee rijden, zou ik zeggen....en anders een nieuw baasje voor zoeken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 23:21 #1370197 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic An offer I cant refuse?
Make me an offer I can't refuse.
Eigenlijk niet veel interesse, ik ben m'n V70R aan het 'rebuilden' maar wie weet als de prijs me aan staat

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2012 23:37 #1370199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

Wytze schreef : Tja, why not, maar de vorige eigenaar heeft em terug getuned om hem voor het gezin beter rijdbaar te maken. Geen idee hoe dat teruggedraaid moet worden. Opgedraaid dus weer.

Bij mijn weten is er alleen een andere cam in gekomen Wytze.Maar vraag het eens aan Holzken, hij kan het je precies vertellen toch?

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-10-2012 23:44 #1370201 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Bel maar eens Jelmar. Je begint al te onderhandelen zie ik
Ja Rob, Rene zal het wel weten en ik heb ook veel op papier wat de specs zijn. Anders kom je ff kijken. Hij staat nog net zo op de brug als toen ie overgedragen is.
Heb er eigenlijk nog niet intensief naar gekeken. Morgen ben ik vrijwel de hele dag in de buurt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2012 15:46 #1370244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gas?
  • Automaat
  • LPG g3
  • beetje poawaurrrr
  • Station
mmm klinkt als in mijn straatje..
Ben je zondag op de VKB?
 of zaterdag? Toch eens luisteren

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2012 17:15 #1370248 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic Dat is niet alles

Chilm schreef :

Wytze schreef : Tja, why not, maar de vorige eigenaar heeft em terug getuned om hem voor het gezin beter rijdbaar te maken. Geen idee hoe dat teruggedraaid moet worden. Opgedraaid dus weer.

Bij mijn weten is er alleen een andere cam in gekomen Wytze.Maar vraag het eens aan Holzken, hij kan het je precies vertellen toch?

De auto had eerst een 60 trim t3 compressor erop gemonteerd zitten, nu plaats gemaakt voor een t4 57 trim compressor. (Met ''geclipt'' compressorwheel). Zitten in ieder geval veel leuke spullen op de auto! Hopelijk is er een eigenaar die nog veel plezier van de auto heeft. Of de personen die onderdelen van de auto kopen.
Groeten, Fabian

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
12-10-2012 19:30 #1370261 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ja, ik moet nog even naar de specs kijken.
Ja, ik moet nog even naar de specs kijken. Nog geen tijd gehad om alles goed te bekijken. Wel vanmiddag alles nog even goed bekeken. Dat er aandacht aan is gegeven blijkt ook wel aan het feit dat de airco het gewoon erg goed doet en de remmen rondom net 2000 KM geleden vernieuwd zijn met kwaliteits materiaal. Ook zag ik deze stikker zitten: <a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/44828 "> www.volvo700vereniging.nl/node/44828 Ook leuk natuurlijk.
Maar als je gas geeft, het geweld voelt opkomen, en gas los laat met de blow-off geluiden is wel leuk natuurlijk.
Kom echter langzamerhand wel tot de conclusie dat deze techniek voor mij een stapje te veel is en ik er dus waarschijnlijk geen lol aan ga beleven als ik er in ga rijden. Dat trekt me gewoon (nog) niet. Ik denk eerder aan een 780 met een dikke D5 op 2000 toeren met 120 KMH dat idee laat mij nu echt niet los.
De optie om hem maar in onderdelen uit elkaar te halen lijkt mij meer reeel. Van het weekeinde maar eens rustig over nadenken nog. Wel jammer natuurlijk omdat het verhaal bij deze wagen wel leuk is/was. Maar de onderdelen zullen bij sloop best wel weer hun weg vinden. Dat lukt altijd. Maak je ook mensen blij mee is elke keer mijn ervaring.
Ook Jan Vlagsma zijn wagen heeft in onderdelen in vele wagens weer een nieuw leven gekregen, en mijn gedeukte dagelijkse monster was na 3 aanrijdingen weer deukvrij. Van die wagen ligt alleen het blok en bak nog inhet rek te wachten op een nieuwe eigenaar.

• FD Bijlsma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2012 20:43 #1370266 door FD Bijlsma
Beantwoord door FD Bijlsma in topic achteras
René heeft er inderdaad nog een andere achteras onder gezet mét locker. (eaton g80, is dat toch?)
Volgens mij zitten er inderdaad ook remschijven op die gegroefd en geboord zijn. Wat ik mij van een 2 maanden geleden kan herrinneren toen René hier was.
Groeten, Fabian

Moderators: Jerry Stam