Car boot sale V700

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2012 06:59 #1365209 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Car boot sale in Oss
Leden en passanten kunnen zich nu inschrijven op het agenda item wat door onze regio coordinator Baseman is aangemaakt. Het evenement is dus toegankelijk voor leden en forumgasten. Ook al heb je niets om te verkopen ben je natuurlijk welkom om al die mooie 7 en 9 serie Volvo's te komen bekijken en misschien toch iets te kopen maar schrijf wel in want dan is er in ieder geval voldoende koffie (Tom heeft zich nog niet gemeld dus daar we zitten nog even goed )
Tot zaterdag 1-9-2012!  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2012 18:41 #1365336 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet handig
Ikblijf het inschrijven voor bezoekers onnodig en onhandig vinden. Maar ik heb me dan ook inschreven als deelnemer met kofferbak.
Neem ik ook meteen alle onderdelen die ik kan vinden mee.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2012 18:57 #1365339 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitwijkplaats
Hi Ries,
Leuk initiatief. Als er nou geen vergunning te verkrijgen is, of andere problemen met toestemming, hou dan in gedachten dat er bij mij op privé terrein wel zo'n 20 bakstenen kunnen staan. Alleen is er geen horeca gelegenheid, maar met vereende krachten is er natuurlijk wel een koek en zoopie te regelen. Kijk even op Google Maps en zoek Rijnbandijk 213, Rijswijk Gelderland. Dan krijg je een indruk. Die grote Mercedes Sprinter, extra lang, staat er niet meer.......   En volgens mij mag je doen wat je wil op privé terrein.
Ons gat, Rijswijk, ligt op een mooie route langs de Rijn, hemelsbreed niet meer dan 15km van Rhenen.
Ik hoor het wel!

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2012 09:10 #1365387 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic volgende keer
Rene, bedankt voor het aanbod! Is inderdaad een mooie locatie en misschien iet svoor de volgende keer. We hebben plek gevonden bij een ruitersportvereniging in Oss die de dag erop zelf een openbare boot-sale organiseert. Kom je ook nog langs want ik denk dat jij nog wel 2 auto's aan onderdelen in huis hebt?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 23:31 #1365502 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha Koffie
He Ries hoeveel Koffie kun jij zetten? want bereid je maar voor hahahahaha.
Ben er bij heb me aangemeld Verkopen of niet kom wel ff kijken.
Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 23:40 #1365504 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Airpot
Hallo Ries
Gewoon drie airpotten bestellen.  Gaat per kan tegenwoordig schijnbaar 2,2 liter koffie in.  Met twee kannen zou de dorst van Tom te lessen moeten zijn, met de derde kan komt de rest wel toe. 
Ik zie op het net dat de airpot tegenwoordig wat anders uit ziet dan vroeger, maar daarvoor gaat er ook meer in dan de 1,9 liter die er vroeger "maar" in gingen.  Wat ze tegenwoordig kosten weet ik niet, maar vroeger waren ze niet duur.
groetjes
Mathy  (die de carbootsale in overweging neemt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 09:56 #1365715 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik nog wel regelen...
Een koffiezetapparaat met airpotten kan ik nog wel regelen voor een andere locatie zou ik zeggen want:

patje schreef : Wij als ruitersportvereniging kunnen dan profiteren van de opbrengst uit de kantine ( koffie-thee-fris-kleine keuken als broodje frikandel/kroket/friet etc ). Wij hanteren zeer vriendelijke prijzen en hebben onze voorraden extra aangevuld ivm ons eigen evenement zondag 02 september. Het terrein stellen we dan gratis ter beschikking!

Ik denk dat we dat wél op zijn minst moeten respecteren, want we zullen vast met zijn allen ook gebruik gaan maken van de terras- en toiletmogelijkheden. In de regel worden er in sport kantines hele schappelijke prijzen gehanteerd en we zijn het concept natuurlijk al gewend op de vermaarde sleuteldagen, waar je ook geen onderdelen mee mag nemen. Voor de rest wil ik natuurlijk de pret niet drukken en ben ik vast van de partij, met of zonder spullen.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 10:04 #1365716 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijjkt me logisch
dat we bij de RSV drinken, eten en dat dan weer achterlaten ;)
Ben al een tijdje van plan om weer te gaan paardrijden dus wie weet... 

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2012 07:28 #1366313 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Animo
In mijn eerste topic was er duidelijk meer animo voor de boot-sale of zou dat door de vakanties komen. Enfin hierbij een hernieuwde oproep om mee te doen, of gewoon lekker bakkie komen drinken in Oss op 1-9-2012. Kijk maar eens op de agenda en schrijf je in ! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2012 11:10 #1366324 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bakkie
Toch ook maar eens proberen te komen , kijken we gelijk of er ook een leuk paard voor mijn dochter in de car boot sale zit. .
Kan net geen sloper achter in de kofferbak meenemen , hoef ik niets los te halen .
Krijg de sloper ook niet in de paardentrailer gepropt, sloper heen , paard terug. .

Moderators: Jerry Stam