Car boot sale V700
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Tot zaterdag 1-9-2012!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neem ik ook meteen alle onderdelen die ik kan vinden mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk initiatief. Als er nou geen vergunning te verkrijgen is, of andere problemen met toestemming, hou dan in gedachten dat er bij mij op privé terrein wel zo'n 20 bakstenen kunnen staan. Alleen is er geen horeca gelegenheid, maar met vereende krachten is er natuurlijk wel een koek en zoopie te regelen. Kijk even op Google Maps en zoek Rijnbandijk 213, Rijswijk Gelderland. Dan krijg je een indruk. Die grote Mercedes Sprinter, extra lang, staat er niet meer....... En volgens mij mag je doen wat je wil op privé terrein.
Ons gat, Rijswijk, ligt op een mooie route langs de Rijn, hemelsbreed niet meer dan 15km van Rhenen.
Ik hoor het wel!
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben er bij heb me aangemeld Verkopen of niet kom wel ff kijken.
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Gewoon drie airpotten bestellen. Gaat per kan tegenwoordig schijnbaar 2,2 liter koffie in. Met twee kannen zou de dorst van Tom te lessen moeten zijn, met de derde kan komt de rest wel toe.
Ik zie op het net dat de airpot tegenwoordig wat anders uit ziet dan vroeger, maar daarvoor gaat er ook meer in dan de 1,9 liter die er vroeger "maar" in gingen. Wat ze tegenwoordig kosten weet ik niet, maar vroeger waren ze niet duur.
groetjes
Mathy (die de carbootsale in overweging neemt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk dat we dat wél op zijn minst moeten respecteren, want we zullen vast met zijn allen ook gebruik gaan maken van de terras- en toiletmogelijkheden. In de regel worden er in sport kantines hele schappelijke prijzen gehanteerd en we zijn het concept natuurlijk al gewend op de vermaarde sleuteldagen, waar je ook geen onderdelen mee mag nemen. Voor de rest wil ik natuurlijk de pret niet drukken en ben ik vast van de partij, met of zonder spullen.....patje schreef : Wij als ruitersportvereniging kunnen dan profiteren van de opbrengst uit de kantine ( koffie-thee-fris-kleine keuken als broodje frikandel/kroket/friet etc ). Wij hanteren zeer vriendelijke prijzen en hebben onze voorraden extra aangevuld ivm ons eigen evenement zondag 02 september. Het terrein stellen we dan gratis ter beschikking!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-