Car boot sale V700

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 07:52 #1364876 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou..
Nou, 't gaat me niet om wat er met mijn gegevens gaat gebeuren, maar meer dat het moeten inschrijven voor iets nogal benauwend werkt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 00:37 #1364927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verbazingwekkend
Dat je lid bent vd V700
Hier moet je je nml ook voor inschrijven.

Ps
Ries als je hulp nodig hebt met agenda
Dan roept u maar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 12:46 #1364942 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verbazingwekkend
Dat je zo reageert Frits. Daar had je best iets volwassener op kunnen reageren, als je dat al nodig vond, want zo raar is het niet wat Michael zegt. Snap dus niet zo goed waarom je de behoefte voelt het belachelijk te maken.
Ik ga mij voor zulke evenementen om precies dezelfde reden als Michael niet inschrijven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 13:05 #1364946 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Ja, tja, wat Richard zegt. Bovendien is een lidmaatschap op iets nogal iets anders dan inschrijven voor een evenement. Ik bepaal op 't moment zelf wel of ik zin heb, en weet dan ook pas of ik überhaupt kán. Daarom ga ik nooit naar evenementen waar ik me voor moet inschrijven.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-07-2012 13:10 #1364947 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Zomaar komen opdagen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat de 'organisatie' graag wil weten hoeveel man er komt, zodat ze zich kunnen voorbereiden, een plan kunnen maken, plekken kunnen indelen voor verkopers en weten hoeveel koffie/thee of drank er moet komen. (en hapjes)
Als iedereen maar komt opdagen zonder het te vertellen wordt het een grote chaotische bedoening lijkt me...
En...je MAG je inschrijven, Moet niet.
Als je later dan toch niet kan zal je je ook gewoon wel af kunnen melden. Zal de organisatie ook niet zo moeilijk om doen denk ik.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 13:14 #1364949 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij de VKB hoef ik mij van
Bij de VKB hoef ik mij van te voren toch ook niet in te schrijven? Daar ga ik heen als ik zin heb en als ik geen zin heb ga ik niet. Daar maalt de VKB niet om.
Als je daar je kofferbak vol spul wilt neerzetten, dan vind ik er wat voor te zeggen om je in te schrijven, maar als ik als bezoeker daar naar toe wil, dan moet mijn "ja leuk idee, als ik tijd heb kom ik zeker" voldoende voor zijn en vind ik het officieel inschrijven overbodige adminstratieve rompslomp, waardoor ik mij vastleg voor iets waar ik mij niet voor vast wil leggen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 13:20 #1364950 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Size matters!
Hallo Richard
Bij een evenement als de VKB kun je ervan uitgaan, dat er genoeg mensen komen om het door te laten gaan.  Vergunning en catering zal geen probleem zijn.
Maar als Ries iets wil organiseren, zal de vergunningverlener waarschijnlijk willen weten hoeveel man (m/v) er komen.  En ik denk niet dat Ries er vrolijk van wordt, als er naderhand sloten koffie over zijn.  Of als je met drie man een broodje kaas moet delen.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 13:22 #1364951 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok
Je hebt gelijk Mathy. Ik kom niet.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2012 13:24 #1364952 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ???
Hallo Michael
Dat had je toch al gezegd! 
groetjes
Mathy

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-07-2012 13:27 #1364953 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Omstanders
Dan moet inderdaad wel duidelijk het verschil tussen "verkoper" en "bezoeker" neergezet worden.
Dat kon ik niet helemaal opmaken uit het verhaal van jou(Richard) en Mike. (waarschijnlijk overheen gelezen)
Als je wilt komen om te verkopen vanuit je baksteen moet< je je wel inschrijven vind ik, als je als bezoeker even een rondje wilt komen lopen dan vind ik inschrijven ook niet verplicht.
Er zullen waarschijnlijk ook Zat aan omstanders langs komen lopen die niks met Volvo bakstenen te maken hebben....en gewoon even komen kijken uit interesse van "wat is dit?"

En als je koffie en of gebak wil, dan zou ik het zo doen dat je dat dan wel voor je kunt laten reserveren. Reserveer je niet voor gebak of koffie maar kom je wel langs, pech gehad
Groeten,Gerben

Moderators: Jerry Stam