Car boot sale V700
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ries heeft ergens hierboven aangegeven dat iedereen (bezoeker en verkoper) zich moet inschrijven.gerryberrie schreef : Dan moet inderdaad wel duidelijk het verschil tussen "verkoper" en "bezoeker" neergezet worden.
Dat kon ik niet helemaal opmaken uit het verhaal van jou(Richard) en Mike. (waarschijnlijk overheen gelezen)
Als je wilt komen om te verkopen vanuit je baksteen moet< je je wel inschrijven vind ik, als je als bezoeker even een rondje wilt komen lopen dan vind ik inschrijven ook niet verplicht.
Er zullen waarschijnlijk ook Zat aan omstanders langs komen lopen die niks met Volvo bakstenen te maken hebben....en gewoon even komen kijken uit interesse van "wat is dit?"
En als je koffie en of gebak wil, dan zou ik het zo doen dat je dat dan wel voor je kunt laten reserveren. Reserveer je niet voor gebak of koffie maar kom je wel langs, pech gehad
Groeten,Gerben
Omstanders mogen dus niet komen, want die hebben zich niet ingeschreven. Er wordt ook genoemd dat alleen mensen van de vereniging en forumleden mogen komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is het risico dat bij het organiseren van evenementen hoort. Je kunt niet van te voren precies berekenen hoeveel suikerklontjes je nodig hebt, en hoeveel mensen een wit bolletje met belegen kaas zonder boter willen. Calculeer je prijzen dusdanig dat je ook met derving rekening houdt. Evenementen organiseren is nou eenmaal geen exacte wetenschap. Op basis van de animo in dit topic moet je een redelijke schatting kunnen maken van het aantal bezoekers. Dat zou moeten volstaan.
Maar als ik inderdaad alleen maar langs mag komen als ik mij inschrijf, dan haak ik net als Michael af.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar als je dit op straat gaat doen kan je echt niet voorkomen dat omstanders even langskomen. (niet inschrijvers)
Ik zou het dus ook zonder inschrijving doen.Kom maar langs als je wilt.
Eten en drinken word geregeld voor de verkopers/inschrijvers (als voorbeeld) de rest moet het zelf meenemen.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn voorstel zou zijn een bijeenkomst zonder verplichtingen aan wie of wat dan ook, geen gedoe met vergunningen want in principe kleinschalig. Als er dan veel interesse blijkt te zijn kun je het volgend jaar institutionaliseren. Of elders spontaan bijeenkomen.
Ik zie wel, laat het echter niet van mijn aanwezigheid afhangen!JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het centraal gelegen AC De Meern is er een aantal parkeerterreinen, zou best kunnen. En er bestaan dingen als take-out koffie en thermoskannen maar ook omeletten en broodjes bal.Michael Oud schreef : Dit soort dingen is toch niet zo moeilijk. Noem het een meeting, organiseer het bij een AC restaurant ergens, en stel voor dat mensen hun kofferbak vol gooien met leuke onderdelen die voor vriendenprijsjes van eigenaar kunnen wisselen. Geen gezeur met inschrijven, geen gezeur koffie en koek voor iedereen. Komt er 12 man, dan is het prima, komt er 40 man, dan is het ook goed. Houd 't gewoon lekker vrijblijvend in plaats van alles tot in de puntjes te regelen.
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar875.000 en alweer meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-