Claudia stelt zich voor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat maakt het juist zo gezellig: zeiken, afzeiken, lachen, schrijpen en uiteindelijk vol volvo naar huis rollen. En omdat er hier zo weinig vrouwen rondhuppelen krijgen die extra aandacht. Want dat valt op: als een vrouw eindelijk verstandig wordt (en dus enthousiast is geworden over onze bakstenen) blijkt dat ze een paar mooie schatten hebben.....(Zo ken ik een kapster te Zuidbroek die zelf aan haar Lancia 8x4 sleutelde, maar nu "slechts" nog een 960 en een kapsalon heeft.)gerryberrie schreef : Mag ik dit op zijn minst " kinderlijk " gedrag noemen van alle betrokken partijen hier... Wel een wat " vreemdjes " welkom voor Claudia hier... Iniedergeval : Welkom, Claudia
Groeten, Gerben
Als, ja, als ik ooit weer eens naar een kapper ga, staat zij ver bovenaan de lijst voor vergelijkend knip onderzoek. Maar ja, ik heb een hekel aan knippen en als mijn Lief het doet zeurt ze ten minste niet over het resultaat van de kapper :!)
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar875.000 en alweer meer. nog een week of wat dan vallen de 6 achten...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij ben ik niet de enige. Want laten we eerlijk zijn, het gaat alleen maar over hoe m'n naam geschreven wordt.solexpaul schreef : Mathy moet nog even leren zich niet overal mee te bemoeien -
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dirk heeft gelijk...het Volvo-virus heerst hier al een jaar of 12, en begon...heel toepasselijk, met een 940 sedan, die we als leenauto van de garage meekregen. Ik wilde 'm niet meer inleveren, dus hebben 'm toen maar gekocht. En nu dus via wat Volvo-omzwervingen weer terug bij de roots!
Zou leuk zijn jullie in de toekomst een persoonlijk te ontmoeten tijdens een toertocht of sleuteldag. Ik ben van het rijden...Bart heeft de 'eer' te mogen sleutelen...haha!
- André Struis
- Nieuw lid
-
)Claudia; trek je niks aan van deze zijweg die dit draadje neemt.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vertoef hier regelmatig, en geniet elke dag van mijn 940! Nog heel veel fijne kilometers met je automaatje, ik vind het in ieder geval heerlijk zo'n automaat