Ongelooflijk dit...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het ook wel prettig ls en topicstarter bij bv technische problemen, door aanpassen van zijn openingspost, de voortgang kan bijhouden. Zou zonde zijn als die mogelijkheid zou verdwijnen.henk 940LPT schreef : Alles op slot (discussies niet weg kunnen gooien, éénmaal geplaatste berichten niet meer kunnen wijzigen) kan natuurlijk ook. Maar als men berichten niet meer kan wijzigen is dat ook niet handig, nu kan een bericht dat in een opwelling geplaatst is nog aangepast worden als de auteur tot 10 heeft geteld. Is ook wel een prettige mogelijkheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is i.d.d. ook al eens gebeurd dat iemand uit frustratie al zijn draadjes over tuning compleet met discussies en foto's heeft weggehaald, kan toch niet, zeg nou zelf.We bouwen hier een databank op van ideeen en oplossingen, vervolgens kan dan iedereen willekeurig zijn of haar eigen topics weer verwijderen.Het gaat mij om het PRINCIPE, niet specifiek om JP en zijn draadje, maar omdat het uberhaupt mogelijk is.Stel je voor ik krijg de pest in, ga ik al mijn draadjes met foto's en wetenswaardigheden van andere leden verwijderen, is dat fijn, draagt dat bij?Als b.v. JanV zo gedacht zou hebben, waren we dan blij geweest?
Nee dus... ik zeg: uitschakelen dat je je eigen topics mag verwijderen, niet dat je ze aan mag passen, dat is heel wat anders.Overigens is dit een volwassen discussie in het praathoekje en kan de website en de functionaliteit er alleen maar beter van worden.Nogmaals, dit is om het forum beter te maken en het te behoeden voor "dataverlies".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sterker nog, JanV heeft zo gedacht (en gehandeld!) net voor hij weg ging. Alles is weer terug mbv de backup, op één discussie na dacht ik. Maar we nemen de suggestie mee om het voor leden onmogelijk te maken no des te verwijderen, overleg daarover is gestart.Chilm schreef : Stel je voor ik krijg de pest in, ga ik al mijn draadjes met foto's en wetenswaardigheden van andere leden verwijderen, is dat fijn, draagt dat bij?Als b.v. JanV zo gedacht zou hebben, waren we dan blij geweest?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Op het 480 forum en volgens mij ook op het 850 forum kan je je eigen draadjes verwijderen...
Het is natuurlijk niet echt de bedoeling om draadjes te verwijderen, een nuttig draadje voor de vereniging zou dus een "niet verwijderbaar" optie moeten krijgen.
Een kletshoek draadje wat bv nergens over gaat mag van mij gerust "verwijderbaar" zijn door de topic starter.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enne Chilm, bij een volwassen discussie hoort een volwassen manier van converseren. In plaats van "hou eens op zeg, je weet echt niet waar het over gaat" ( terwijl dit dus wel het geval is ), had je wellicht de volgende zin kunnen gebruiken: wellicht begrijp je me niet helemaal volvoviking, maar ik bedoelde het volgende te zeggen [ ... ] en hetgeen jij zegt heeft daar mijns inziens weinig mee te maken. Op die manier zeg je hetzelfde maar is de toon wel even anders ( plezieriger )gerryberrie schreef : Het is natuurlijk niet echt de bedoeling om draadjes te verwijderen, een nuttig draadje voor de vereniging zou dus een "niet verwijderbaar" optie moeten krijgen.
Een kletshoek draadje wat bv nergens over gaat mag van mij gerust "verwijderbaar" zijn door de topic starter.
JP zijn idee werd door de grote meerderheid afgeschoten en JP heeft hierdoor besloten zijn geesteskindje weer te verwijderen. Zijn vrijheid. En verder wil ik mensen nog vragen om naar hetgeen Gerben en ik zeggen te kijken. Ik denk namelijk dat daarin de beste oplossing te vinden is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank.
- V700 register
- Nieuw lid
-