Ongelooflijk dit...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb bemerkt dat er een aantal topics verdwenen zijn. Maar vond dit niet erg, daar dit topics met of over gedonder waren. Topics zijn misschien nodig op een moment in tijd maar wil je niet als littekens hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel. Verder is het natuurlijk zo dat degene die een topic start hem ook weer kan laten verdwijnen. Ik zou echter eerder willen hebben dat er een systeem is waarbij de TS een topic op slot kan zetten en eens in de zoveel tijd wordt er dan opruiming gehouden. Topics die op slot staan maar niet sticky zijn verdwijnen dan door toedoen van een mod.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja precies Wytze, het draadje van JP over het idee van de schandpaal, kan echt niet hoor.Wytze schreef : Je bedoeld een draadje waarin ook anderen hun bijdrage hebben geleverd?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uhm... sorry dat ik het zeg maar jij begrijpt er dus echt helemaal niets van.volvoviking schreef : Chilm, chill the f*** out
Ik heb bemerkt dat er een aantal topics verdwenen zijn. Maar vond dit niet erg, daar dit topics met of over gedonder waren. Topics zijn misschien nodig op een moment in tijd maar wil je niet als littekens hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel. Verder is het natuurlijk zo dat degene die een topic start hem ook weer kan laten verdwijnen. Ik zou echter eerder willen hebben dat er een systeem is waarbij de TS een topic op slot kan zetten en eens in de zoveel tijd wordt er dan opruiming gehouden. Topics die op slot staan maar niet sticky zijn verdwijnen dan door toedoen van een mod.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bweahk
- V700 register
- Nieuw lid
-
De meningen waren duidelijk (verdeeld) maar het geheel droeg mijns inziens niet bij aan een vebetering van de sfeer van dat moment en evenmin was er voldoende draagkracht.
In vrijwel elke software kun je als moderator/administrateur post verwijderen of op slot zetten en bijna net zo vaak kan de topicstarter het topic verwijderen. Overigens kun je als reagluurder ook je eigen posts weghalen.
Nogmaals, wat ik al in een andere draad (op mijn verzoek is die gesloten voor reacties) schreef: ik ben door niemand benaderd om iets of niets te doen. Just me.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit soort opmerkingen/vragen mag ook (of eigenlijk liever) in eerste instantie via PB of email (<a href="mailto:moderatorenteam@volvo700vereniging">moderatorenteam@volvo700vereniging). Kunnen anderen er ook niet mee gaan rellen/trollen. Mocht je er met ons en/of het bestuur niet uitkomen dan kun je altijd een discussie met verbetervoorstel starten.Chilm schreef : P.s dit is echt niet om te rellen of te trollen maar oprecht boos.
- V700 register
- Nieuw lid
-