Ongelooflijk dit...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 00:40 #1093579 door V700 register
Ongelooflijk dit... is gemaakt door V700 register
Ik vind het werkelijk ongelooflijk dat een lid zomaar een hele topic kan verwijderen.Dit moet toch gewoon niet mogelijk zijn moderators?Stel je voor dat iedereen dat gaat doen, zo van oh draadje mislukt of voldoet niet aan mijn verwachtingen, weg er mee.Willen jullie hier eens over nadenken a.u.b.Een beetje boze Chilm.P.s dit is echt niet om te rellen of te trollen maar oprecht boos.Ook verbaast het mij dat ik blijkbaar de enige ben die er over valt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
03-07-2012 00:44 #1363039 door Wytze Broerze
Je bedoeld een draadje waarin ook anderen hun bijdrage hebben geleverd?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 00:48 #1363041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
Chilm, chill the f*** out :)
Ik heb bemerkt dat er een aantal topics verdwenen zijn. Maar vond dit niet erg, daar dit topics met of over gedonder waren. Topics zijn misschien nodig op een moment in tijd maar wil je niet als littekens hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel. Verder is het natuurlijk zo dat degene die een topic start hem ook weer kan laten verdwijnen. Ik zou echter eerder willen hebben dat er een systeem is waarbij de TS een topic op slot kan zetten en eens in de zoveel tijd wordt er dan opruiming gehouden. Topics die op slot staan maar niet sticky zijn verdwijnen dan door toedoen van een mod.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 00:50 #1363042 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schandpaal

Wytze schreef : Je bedoeld een draadje waarin ook anderen hun bijdrage hebben geleverd?

Ja precies Wytze, het draadje van JP over het idee van de schandpaal, kan echt niet hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 00:53 #1363043 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hou op zeg

volvoviking schreef : Chilm, chill the f*** out :)
Ik heb bemerkt dat er een aantal topics verdwenen zijn. Maar vond dit niet erg, daar dit topics met of over gedonder waren. Topics zijn misschien nodig op een moment in tijd maar wil je niet als littekens hebben staan als je begrijpt wat ik bedoel. Verder is het natuurlijk zo dat degene die een topic start hem ook weer kan laten verdwijnen. Ik zou echter eerder willen hebben dat er een systeem is waarbij de TS een topic op slot kan zetten en eens in de zoveel tijd wordt er dan opruiming gehouden. Topics die op slot staan maar niet sticky zijn verdwijnen dan door toedoen van een mod.

Uhm... sorry dat ik het zeg maar jij begrijpt er dus echt helemaal niets van.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 00:57 #1363045 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
wat je wilt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 07:25 #1363052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaan we weer
:( :(.  Kan het nu eens een keer afgelopen zijn met al dat gezeik, gevit en genuil op elkaar ?

Bweahk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 08:01 #1363056 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ikzelf
zonder enige dwang, overleg of ruggespraak, heb het onderwerp verwijderd.
De meningen waren duidelijk (verdeeld) maar het geheel droeg mijns inziens niet bij aan een vebetering van de sfeer van dat moment en evenmin was er voldoende draagkracht.
In vrijwel elke software kun je als moderator/administrateur post verwijderen of op slot zetten en bijna net zo vaak kan de topicstarter het topic verwijderen. Overigens kun je als reagluurder ook je eigen posts weghalen.
Nogmaals, wat ik al in een andere draad (op mijn verzoek is die gesloten voor reacties) schreef: ik ben door niemand benaderd om iets of niets te doen. Just me.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 08:38 #1363058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Het klopt dat dit kan, we hebben het zelfreinigend vermogen om het zo te noemen voorrang gegeven boven de kans op onbedoeld verwijderen en de effecten daarvan. Effect voor andere sitegebruikers is niet zozeer anders dan wanneer een gebruikers ons zou vragen een discussie offline te halen. En als een TS zoiets vraagt voldoen we aan dat verzoek, tenzij er zwaarwegende redenen te zijn dit niet te doen. Tot nu toe werden praktisch nooit discussies door gebruikers verwijderd. De laatste week/weken zijn er een paar geweest. De schandpaal discussie hadden we die ook offline gehaald als John Peter ons dat verzocht zou hebbben (uiteraard met een melding daarvan op het forum). Als je vragen hebt over andere discussies hoor ik dat graag via PB (mede vanwege de auteurs daarvan).

Chilm schreef : P.s dit is echt niet om te rellen of te trollen maar oprecht boos.

Dit soort opmerkingen/vragen mag ook (of eigenlijk liever) in eerste instantie via PB of email (<a href="mailto:moderatorenteam@volvo700vereniging">moderatorenteam@volvo700vereniging). Kunnen anderen er ook niet mee gaan rellen/trollen. Mocht je er met ons en/of het bestuur niet uitkomen dan kun je altijd een discussie met verbetervoorstel starten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2012 11:37 #1363078 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beter
@henk940lpt
Beter zo.
Maar het is wel een risico. voor een ouwehoertopic kan het me weinig schelen. Maar  kan iedere topicstarter zijn eigen draadjes helemaal weghalen?
Dus ook technische dingen?
Ergo als iemand boos is kan hij alles, dus ook waardevolle bijdragen, van zichzelf weghalen.
mmmm.....

Moderators: Jerry Stam