Censuur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 12:58 #1362575
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zou stemmen voor een
Ik zou stemmen voor een termijn van twee jaar maximaal.
Overigens heb ik nog nooit een vraag op het forum gezien naar een moderator. Als je niets vraagt dan krijg je ook niet zo veel.
Groet Paul
Overigens heb ik nog nooit een vraag op het forum gezien naar een moderator. Als je niets vraagt dan krijg je ook niet zo veel.
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 13:05 #1362577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed voorstel en inderdaad
Goed voorstel en inderdaad heb ik nog nooit zo'n vraag gezien.
Wel apart overigens als moderators zelf bepalen wie ze willen hebben bij team. Typisch gevalletje van slager keurt zijn eigen waar als je het mij vraagt.
Wel apart overigens als moderators zelf bepalen wie ze willen hebben bij team. Typisch gevalletje van slager keurt zijn eigen waar als je het mij vraagt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 13:08 #1362580
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben benieuwd naar de
Ben benieuwd naar de functieomschrijving en de profielschets van een moderator. MAW waar wordt op gekeurd -
Groet Paul
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 16:42 #1362613
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Clubs enz.
Clubs en verenigingen het is altijd vriendjespolitiek hoe je het ook went of keert. In iedere club of vereniging zit weer een clubje. De een duld kommentaar of concurentie de ander weer niet. Jongens we zijn toch een liefhebbers vereniging om onze geliefde volvo's rijdend te houden. Als je de waarheid verteld dan is daar toch niets mis mee. Wees gewoon open voor ieder kritiek of opmerking. Maar houd het taalgebruik netjes. Maar direct blokken dat moet het bestuur besluiten en niet de moderator. Laatst heb ik een moderator opgebeld en mijn ongenoegen verteld, ik kreeg van hem een goed en eerlijk antwoord. JONGENS LEVEN EN LATEN LEVEN. En geniet van het leven het is maar kort. Gun elkaar iets.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 22:42 #1362649
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic forum alleen voor leden.
Indien er een besloten forum komt, alleen "leden voor leden", en dus alleen toegangkelijk voor de leden is, is 99 % van de negatieviteit(en) en nutteloze, zinloze discussies en commentaren, hier verdwenen. De echte aangesloten (betalende) verenigingsleden zijn allemaal liefhebbers, converseren graag op hun eigen manier, in hun eigen stijl en in hun eigen enthousiasme met mede baksteneen fanaten. (let er maar `ns op.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 22:56 #1362654
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
De uitspraak dat alle gedoe door niet-leden komt lijkt me (te) kort door de bocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:06 #1362660
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch heeft GeeJee wel een
Toch heeft GeeJee wel een punt. Het forum alleen openen voor leden kan de drempel tot lid worden verkleinen.
Maar dat is iets voor het bestuur -
Groet Paul
Maar dat is iets voor het bestuur -
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:15 #1362664
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mensen laten aanmelden 2
mensen laten aanmelden 2 weken laten meekijken en dan lid worden om verder te gaan , is dat geen optie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:16 #1362665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook een goede ja.
Groet Paul
Ook een goede ja.
Groet Paul
Groet Paul
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2012 23:59 #1362692
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Besloten forum.
Het besloten maken van dit forum zal een grote verarming betekenen. Hoe vaak komt het niet voor dat mensen van buitenaf wel degelijk een positieve inbreng hebben. En vergeet niet dat onze toegankelijkheid ons juist geliefd maakt en dit jaarlijks vele enthousiaste nieuwe leden oplevert.
Met elkaar maken we een vereniging. Het verwijt dat er aan vriendjespolitiek wordt gedaan begrijp ik echt niet en waarom melden de mensen die dat vinden zich dan niet bij mij? In de ledenlijst staan mijn telefoonnummers vermeld dus geen hoogdrempelige actie lijkt me. Dan kan ik horen wat men niet goed vindt gaan en kan er ook actie op ondernemen samen met mijn mede bestuursleden.
En nogmaals wil ik iedereen erop wijzen dat het geschreven woord vaak botter en harder overkomt dan bedoeld. Het zou mooi zijn dat iedereen daar goed over nadenkt voordat hij zijn knop "verzend" indrukt. En alleen iets roepen vanaf de zijlijn voegt niets constructiefs toe. Wil je zaken verbeteren en/of veranderen, meldt dit dan bij een van de bestuursleden. Dan kan er iets mee gedaan worden.
En je mening verkondigen kan ook op een vriendelijke en niet botte manier. Zonder dat daar de waarheid mee verzwegen of tekort gedaan wordt.
Ik nodig hierbij dan ook een ieder die meent dat er zaken niet goed gaan uit om mij per Pb of telefonisch uit te leggen wat er verbeterd/veranderd zou moeten worden. Dan kunnen we er over discussiëren en kijken wat er aan te doen is. Maar zoals veel zaken er nu aan toe gaan op het forum vind ik netjes gezegd niet leuk en is ook niet bevordelijk voor de sfeer.
En bedenk dat de moderatoren ook maar mensen zijn en de ondankbare taak hebben om soms zaken te reguleren op het forum. Waarbij er dan altijd wel iemand is die zich tekort gedaan voelt. En fouten maken we allemaal. Dat is onvermijdelijk. Het blijft mensenwerk tenslotte.
En denk je je op één of andere manier verdienstelijk te kunnen maken voor de vereniging dan bij deze de oproep.
We kunnen moderatoren gebruiken en per komende ALV zijn er vacatures voor de functies van voorzitter en vice-voorzitter.
Tot slot wil ik nog eens benadrukken dat we allemaal liefhebbers zijn en dat deze vereniging opgericht is destijds om in een gezellige sfeer elkaar te helpen en gezamenlijk te genieten van onze passie voor onze vierkante Volvo's.
Laten we dat vooral niet uit het oog verliezen.
Groeten, Jan.
Met elkaar maken we een vereniging. Het verwijt dat er aan vriendjespolitiek wordt gedaan begrijp ik echt niet en waarom melden de mensen die dat vinden zich dan niet bij mij? In de ledenlijst staan mijn telefoonnummers vermeld dus geen hoogdrempelige actie lijkt me. Dan kan ik horen wat men niet goed vindt gaan en kan er ook actie op ondernemen samen met mijn mede bestuursleden.
En nogmaals wil ik iedereen erop wijzen dat het geschreven woord vaak botter en harder overkomt dan bedoeld. Het zou mooi zijn dat iedereen daar goed over nadenkt voordat hij zijn knop "verzend" indrukt. En alleen iets roepen vanaf de zijlijn voegt niets constructiefs toe. Wil je zaken verbeteren en/of veranderen, meldt dit dan bij een van de bestuursleden. Dan kan er iets mee gedaan worden.
En je mening verkondigen kan ook op een vriendelijke en niet botte manier. Zonder dat daar de waarheid mee verzwegen of tekort gedaan wordt.
Ik nodig hierbij dan ook een ieder die meent dat er zaken niet goed gaan uit om mij per Pb of telefonisch uit te leggen wat er verbeterd/veranderd zou moeten worden. Dan kunnen we er over discussiëren en kijken wat er aan te doen is. Maar zoals veel zaken er nu aan toe gaan op het forum vind ik netjes gezegd niet leuk en is ook niet bevordelijk voor de sfeer.
En bedenk dat de moderatoren ook maar mensen zijn en de ondankbare taak hebben om soms zaken te reguleren op het forum. Waarbij er dan altijd wel iemand is die zich tekort gedaan voelt. En fouten maken we allemaal. Dat is onvermijdelijk. Het blijft mensenwerk tenslotte.
En denk je je op één of andere manier verdienstelijk te kunnen maken voor de vereniging dan bij deze de oproep.
We kunnen moderatoren gebruiken en per komende ALV zijn er vacatures voor de functies van voorzitter en vice-voorzitter.
Tot slot wil ik nog eens benadrukken dat we allemaal liefhebbers zijn en dat deze vereniging opgericht is destijds om in een gezellige sfeer elkaar te helpen en gezamenlijk te genieten van onze passie voor onze vierkante Volvo's.
Laten we dat vooral niet uit het oog verliezen.
Groeten, Jan.
Moderators: Jerry Stam