Petjes-2
- V700 register
- Nieuw lid
-
p.s. leuk die anecdotes te lezen, de herkenbaarheid, de lol die men heeft gehad en nog heeft !!
Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Spelen is een teken van leven, hij/zij die het niet herkent...niet (meer-) weet wat spielerei is,kan aan de verkeerde kant van het gras gaan liggen ( citaat Kees van Kooten )
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit soort types bedoel ik dus in m'n andere post
- V700 register
- Nieuw lid
-
De tijd dat ik in 2,6 sec. aan de 100km/uur zat ( 2011...gekietelde Kawa ZZR 1100 )) ligt achter me ( grinnik) en ik realiseer me dat ook ik ooit veel en veel te hard reed binnen- en buiten de bekomde bouw ( Kreidler 80 cc met veel specifieke spullen erop..). Het speelse blijft en zo is het goed.
Maar....na enig hangmatten kreeg ik erg veel zin in de zaken behorend bij "petje-2 ". Timen bouwt de MBC en het metertje in en dan ga ik eens kalm lezen over de chips e.d. Ik geniet van de reacties en de anecdotes,ook van de de opgeroepen moraliserende reacties ...misschien leuk om verhalen uit de jonge doos te gqaan schrijven ?
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : @toon; zal ik mn petje op doen? Mag jij laten zien hoe het moet hahahahaha Dit soort types bedoel ik dus in m'n andere post
Hej hej Jelmar,
het is al meer dan 40 jaar geleden dat ik 20 was, dus geloof me ik hoef niet zonodig meer.
Hej då