Petjes-2

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 12:13 #1093026 door V700 register
Petjes-2 is gemaakt door V700 register
N.a.v. het petjes-thema denk ik er sterk aan ( hou wel van spelen ) om een petje aan te schaffen, de lpt te laten voorzien van een MBC, 2 x chip, K&N filter e.d. om me dan in het verkeer te begeven met boem-boem-muziek, raam open, de 2 lodderig kijkende Cane Coso-'s achterin en zelf net zo lodderig proberen te kijken, met 2 vloeitjes een blow simuleren die in m'n mondhoek bungelt en dan wachten op een echt petje die naast me gaat staan. Dan snel enkele keren met de wenkbrauwen knipperen en het lodderige kijken aanhouden natuurlijk, het petje een meter of 15 voorsprong geven, er vervolgens pal naast te rijden om te zien of ie al in z'n stuur knijpt en zich moet verschonen, tot slot een dot gas geven en foetsie. Ja, daar zou ik fiks lol in hebben. Menigeen zal denken, wat een moeite voor die paar seconden "schik:"maar nee......van zoiets kan ik jaren genieten.
p.s. leuk die anecdotes te lezen, de herkenbaarheid, de lol die men heeft gehad en nog heeft !!
Martin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 12:15 #1359446 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmmm
Midlifecrisis?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 12:23 #1359449 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee. Eigenschap. Spelen is
Nee. Eigenschap.
Spelen is een teken van leven, hij/zij die het niet herkent...niet (meer-) weet wat spielerei is,kan aan de verkeerde kant van het gras gaan liggen ( citaat Kees van Kooten )
Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 12:31 #1359452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet zo serieus?
Had je andere topic overgeslagen, maar nu valt ie op zn plek :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 12:51 #1359456 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PETJES-B
Het valt me op dat de spielerei in de gedachten over jeugdige lieden op de openbare weg niet in lijn is met de eerste wet die iedere weggebruiker dient te respecteren en wel deze:De(snel)-weg is geen racebaan of frustratiekanaal.Bedenk ook dat bij een ongeval de korrekte weggebruiker beter in zijn recht staat.Vandaar dat in mijn voertuig altijd taxatierapporten aan wezig zijn.Wie wil racen huurt Zandvoort af.Als je al een beetje in je jaren komt (geen 50 of 60 maar boven de 70) blijft men wel alert maar trekt men zich niets meer aan van de jeugdige capriolen van 20-jarigen.Sandstra (lid 333 uit 1939).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 13:06 #1359457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Petjes ach
Hej hej,
zij krijgen  alle ruimte ACHTER MIJ.
Eerst de grote jongens en dan de kinderen.
Hej då

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-05-2012 13:09 #1359458 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic hihi.
Als het je zo vreselijk hoog zit Martin mag je wel eens mijn 480 lenen en daarmee spelen bij de stoplichten.
Zo'n bakkie word ook altijd onderschat...

Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 13:42 #1359466 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahaha
@toon; zal ik mn petje op doen? Mag jij laten zien hoe het moet hahahahaha

Dit soort types bedoel ik dus in m'n andere post :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 13:54 #1359470 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nee-nee
Het was en is mij beslist niet te doen aan echte ergernis, ook niet om een behoefte mijnerzijds om deze heren in te gaan halen ten koste van....dus de tekst niet al te lettelijk te nemen s.v.p.
De tijd dat ik in 2,6 sec. aan de 100km/uur zat ( 2011...gekietelde Kawa ZZR 1100 )) ligt achter me ( grinnik) en ik realiseer me dat ook ik ooit veel en veel te hard reed binnen- en buiten de bekomde bouw ( Kreidler 80 cc met veel specifieke spullen erop..). Het speelse blijft en zo is het goed.
Maar....na enig hangmatten kreeg ik erg veel zin in de zaken behorend bij "petje-2 ". Timen bouwt de MBC en het metertje in en dan ga ik eens kalm lezen over de chips e.d. Ik geniet van de reacties en de anecdotes,ook van de de opgeroepen moraliserende reacties ...misschien leuk om verhalen uit de jonge doos te gqaan schrijven ?

Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2012 14:04 #1359472 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Troost

Jelmar86 schreef : @toon; zal ik mn petje op doen? Mag jij laten zien hoe het moet hahahahaha Dit soort types bedoel ik dus in m'n andere post :)

Hej hej Jelmar,
het is al meer dan 40 jaar geleden dat ik 20 was, dus geloof me ik hoef niet zonodig meer.
Hej då

Moderators: Jerry Stam