Breaking out
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pas daar mee op!
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wou net zeggen... Ik heb wel eens een C-Klasse op een paal geparkeerd en afgeschreven op die manier...Jelmar86 schreef : Als je in een drift zit, en je laat je gas ineens los gaat de auto echt niet zomaar z'n weg recht vervolgen. Pas daar mee op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pas bijna zo'n zelfde topic gestart: 'elke' keer in de bocht vanaf Leimuiden de A4 op richting Schiphol breekt de 960 uit. Pas weer eens geprobeerd met dezelfde banden in andere bochten de auto te laten uitbreken, maar dat is met wisselend succes. Dus daar lijkt het toch aan de bocht te liggen. Maar je wordt er wel voorzichtiger van.Eigenlijk eens een beetje ruimte zoeken en forceren, dan weet je tenminste hoe het voelt en werkt. Want ik heb 't buiten wintertijden nog niet geprobeerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat excuus moet ik onthouden, kan ik nog eens gebruiken bij een wedstrijd
Jelmar86 schreef : 'het ligt aan de bocht'
Dat excuus moet ik onthouden, kan ik nog eens gebruiken bij een wedstrijd
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Het zou mij niet verbazen als je inderdaad wat teveel power erop had zitten.
Ik voeg daar altijd vanaf de A9 in op de A4 en dat is bijna altijd even terugschakelen en op het juiste moment versnellen. Maar ik mag dan rechtdoor. Jij moest vervolgens de bocht induiken...
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Overigens is het asfalt daar niet van de beste kwaliteit, maar de smoes het ligt aan de bocht helpt me niet erg veel als me neus in de vangrail staat. Ik ben dus maar voorzichtig.
Heb n.a.v. de opmerkingen hier ook even de banden gecontroleerd. Ze zitten er net op na de winteropslag dus misschien had dat wel eerder gemogen. Het profiel is niet fantastisch, maar ik denk dat ze er de APK wel mee doorgekomen waren ook als ik de auto niet bij de keurder had gekocht. Maar de lucht die er nu in zat... pfff dat had niet veel te maken met de voorgeschreven waarden. Goed... dat zou meer grip op moeten leveren toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat is het merk en type banden?