Breaking out
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Van Rhijn, Amstelveen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Heb ook wel meerdere schuivers gehad over de vooras....(onderstuur)...dat is minder leuk.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik breng mijn 940 regelmatig in een spin door in de bocht de kickdown te activeren. Voordeel is dat zoals vanmiddag het mij overkwam ik rustig tegenstuurde en hem opving. Als ik naar huis rij van het werk af , moet ik haaks draaien om de snelweg op te komen. Met regen altijd een leuke bocht
Oude of slechte banden helpen ook zeker niet!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb het wel eens gehad in de sneeuw. Niet alleen per ongeluk trouwens. Zo gauw als je het gaspedaal loslaat, herpakt de auto zich en rolt ie weer dáárheen waar de wielen hem naartoe horen te leiden.
groetjes
Mathy
PS een volgesneeuwde en verlaten parkeerplaats (woonboulevard, voetbalstadion, etc.) is een ideale plek om wat driftwerk te oefenen. Da's niet alleen leuk, maar je steekt er ook wat van op voor als het een keer fout gaat op een plek waar meer verkeer is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo hoort dat. En uiteraard een gopro camera op de auto plakken, zodat wij mee kunnen genieten
- V700 register
- Nieuw lid
-
HHHhJelmar86 schreef : Volgende keer snel insturen, gelijk erna tegensturen (gewichts verplaatsing) en poot op het gas. Zo hoort dat. En uiteraard een gopro camera op de auto plakken, zodat wij mee kunnen genieten
Dat is uit de schriftelijke cursus "autorijden in de praktijk"
Tiens.. Ik weet natuurlijk niet hoe de weg, hoe jouw snelheid en hoe je banden waren. aan twee van de drie kun je wat doen waar nodig. Op die ene kun je alleen maar anticiperen.
Is het niet de plek waar Rudiger ook crashte ooit?
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Van Rhijn, Amstelveen.