Sociale Media

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 22:53 #1350056 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic la digue
Hallo Jeroen
Denk je werkelijk dat die mensen achter de dijk Frans spreken?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 23:34 #1350070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Killer App
Heb jaren lopen roepen dat er maar 1 "Killer App" is n.l. e-mail, nou... Killer App #2 heeft zich aangediend n.l. Twitter. Je wilt niet weten hoeveel info ik er uit haal voor mijn werk (Apps bouwen in Php en MySql).Wat er te doen is op muziekgebied, leuke nieuwe bands, boeken, websites, uitverkoopjes. Recentelijk er nog 3 gloednieuwe iPhones waarvan 1 gratis er aan over gehouden omdat het team van TMobile een negatieve tweet over hun verkoopdesk van mij zag voorbijkomen.Ik bedoel mensen wordt wakker, de vooruitgang is onomkeerbaar, blijft natuurlijk wel staan dat iedereen zelf uit mag maken of ze zich daarin gaan storten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-03-2012 00:03 #1350066 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cosmo en la digue
Waar gaat deze discussie over? Ik ben getogen in de Randstad en woon inmiddels al 15 jaar in de grensstreek van België, Duitsland en Nederland. Daarvoor nog jaren hoog in de polders van Flevoland. Heb gezien dat het "westen" over het algemeen een bekrompen idee heeft van welke stromingen er zich buiten de drie rivieren afspelen als ik ook iets mag zeggen. Ik schrijf: "over het algemeen". Het is mijn ervaring. Dat geldt niet voor iedereen, wellicht niet voor Volvo rijders want je springt met de bakstenen toch al uit de boot, maar ik mag overdrijven om zaken duidelijk te maken. Er is nog 1 plaats op aarde die ik ken die gelijkt op het westen en dat is New York.
De discussie gaat om een twitter link naar de 700 modellen. Sociale media. Als men dat wil, dan bouw je dat toch gewoon? Of gewoon een plaats waar men vrijelijk wil twitteren en babbelen over 700, 900 en van alles en nog wat? Het is internet en soldeer desnoods dan gewoon zelf iets in elkaar als er nergens gehoor aan wordt gegeven. Simpel. Zo is ook letterlijk deze vereniging ontstaan trouwens 
Alles goed gemeend. Gewoon proberen, links om of rechts om, maakt niet uit, 't is internet. Als het niks is, en het hoeft niet eens gelinked te zijn aan deze site, houdt het vanzelf op. Is het wat,.. nou OK, laat maar staan voorlopig. Het clubje twitters groeit dan vanzelf. Je weet het niet. Valt niet te voorspellen.
Succes,
Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2012 08:47 #1350201 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bolbo960 meldt zich op twitter!
Belangstellenden houd ik op twitter op de hoogte van mijn belevenissen met de 960. Misschien komen we elkaar wel ergens tegen en kunnen we elkaar op de hoogte houden van de geneugten die het leven nog enigzins leuk maken.
Tsja; jammer voor de Spanjolen onder u, maar zoek even verder voor een andere naam.
Groet, JPS

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2012 09:15 #1350207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doen
Ik zou zeggen doen!!! En voor degene die er niet aan mee willen doen, die doen dat toch lekker niet!!

Stilstand=achteruitgang!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2012 10:32 #1350216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic registreren
Gelijk registreren anders is het weg.
gr. Ad

Moderators: Jerry Stam