Sociale Media

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 22:49 #1349597 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic plee en eten.
Wat kan ik nog toevoegen. De mensen die nog nooit iets met twitter of facebook gedaan hebben lopen te mauwen dat mensen er onzinnige zaken op zetten. Daaruit blijkt dat ze geen moeite hebben gedaan om zich er een beetje in te verdiepen. Dat geeft niks overigens.
Ik zou ze graag in mijn timeline mee laten lezen om ze de werkelijkheid te laten zien, maar ik weet neit of dat wat oplost. Hoe dan ook, laat dat de mensen die dat wel hebben niet tegenhouden om er wel wat mee te doen. Zo ging het met elektriciteit, auto's, "Beatmuziek" en het internet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 22:58 #1349598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plee en eten
als variatie op brood en spelen?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 23:15 #1349602 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Kunst
Begrijpend lezen is ook een hele kunst, en dat is helaas ook niet voor iedereen weggelegd, beproef ik hieruit... .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 23:18 #1349603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Waar doel je op?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 23:26 #1349607 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Excusez moi..
Niet voor jou bedoeld, meer op de reactie van Jeroen n.a.v. zijn eerste reactie.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 00:40 #1349612 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kosten en baten
Hallo Volvisti
Vraag is wie je wilt bereiken en of je dat op deze manier bereikt.  De digibeet bereik je er niet mee.  En wie de vereniging al kent via de site en het forum, wat vertel je die, wat ie niet al via site en forum weet?  En voegt het dan iets toe.  Twitter en consorten voegt volgens mij alleen iets toe, als je "hot-news" hebt of als je op die manier genoeg nieuwe leden kunt bereiken.
groetjes
Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 00:57 #1349614 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Buitenlanders
Hallo JohnPeter

JP Elverding schreef : ... er waren geen buitenlanders (elke streek was z'n eigen buitenland...) ...

Volgens de huidige wetenschap is de menselijke soort ontstaan in Afrika (wat overigens vanwege het kortharige uiterlijk van diezelfde soort niet geheel verwonderlijk is).  Daarna hebben we ons over (bijna?) de hele aardbol verdeeld.  Vervolgens waren sommigen van ons daar niet zo tevreden mee, en zijn we gaan zwerven en hebben we massaal geprobeerd, andermans grondgebied tot het onze te maken.  Verder hebben allerhande figuren om allerhande redenen (handel, godsdienst, etc.) en individueel of in groepen over de wereld gedoold.  Buitenlanders zijn er dus altijd geweest.
Het fenomeen "buitenlander" is sowieso een vreemd fenomeen.  Kijk ik in de omgeving waar ik woon, dan kan ik binnen een half uur twee soorten autochtone buitenlanders tegenkomen.  Mensen dus wier familie al een aantal generaties op die plek wonen.  Terwijl ik ook vier uur lang met 120km/m over de snelweg kan rijden en nog steeds autotone binnenlanders tegenkomen.  Een Grunninger, die niet mijn taal spreekt, amper snapt wat carnaval is en ook op andere gebieden dingen anders doet, is dus "een van ons", terwijl die Duitser of Belg die dezelfde taal spreekt als ik en wel snapt wat carnaval is en ook verder qua cultuur en gewoontes redelijk dicht bij mij staat, er "eentje van hun" is.  Een vreemde.
groetjes
Mathy       (anders dan een ander, maar toch hetzelfde)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 10:55 #1349958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zolang je
niet aan andermans tafel (ongevraagt) gaat zitten om vervolgens te vertellen wat je moet eten en hoe diegene zijn huisregels aan jou moet aanpassen,
Heb ik geen moeite met (buitenlandse) anderen.
Wel kan je natuurlijk meningen uitwisselen.
Mvg, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 11:42 #1349962 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cosmo
Ja Mathy,
jij ben kosmopolitischer dan veel anderen, wat dat betreft.
En dat heeft denk ik te maken met de plek waar je leeft, en ook hoe je je daarvoor openstelt.
Maar er zijn nou eenmaal mensen die bang achter een dijkje gaan zitten en denken
" 'l enfer c'est les autres "  En die zijn er bang voor. .
Maar even terug naar het onderwerp .
Is er al een plan voor Twitter en een facebookpagina?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 12:07 #1349967 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Idee
Mischien een idee voor het Twitter gebeuren om (en ik weet niet of het mogenijk is) als er een agenda item aangemaakt word deze automatisch een tweet verstuurd met het nieuwe item? het is maar een idee wat zo even in mij opkomt.
Tom.

Moderators: Jerry Stam