V90 in wegmisbruikers 23-02
- André Struis
- Nieuw lid
-
Maar goed, als heel Nederland aan de Ramadan is, zal hiervoor ook wel wetgeving komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ken dat stuk weg, de strepen staan er zeker niet voor niets en al helemaal niet waar deze beste man z'n inhaalactie wilde doen!struis schreef : Die man had gewoon haast, zag bij de inhaal aktie aanvankelijk de tegenligger niet, is dat nou zo erg?
Maar goed, je mag die doorgetrokken streep niet overschrijden, maar of die streep er altijd terecht of ten onrecht staat, vraag ik me welles af!
EN JA het is een vreselijk stuk weg waar de gehele dag (en nacht) vrachtwagens rijden van de ene melkfabriek naar de andere om melk en wei heen en weer te rijden. Ze konden er beter een pijpleiding neerleggen, zou vele malen goedkoper en efficiënter zijn. Maar TJA, het kon wel eens zijn dat ze de ene fabriek gaan afstoten (en dat roepen ze al een jaar of 20)
In ieder geval, deze man heeft een foute inschatting gemaakt, dat gebeurd ons allemaal wel eens in het verkeer. Dat hij NA de mislukte inhaal actie gewoon weet op het gas ging begrijp ik niet.Persoonlijk heb ik ook wel eens een bijna ongeluk gehad op deze manier (ik was de tegenligger) doordat ik WEL wakker was kon ik gelukkig uitwijken door de berm in te vliegen. Daarna heb ik zeker een maand of 2 heeeeeel "heènig an" gedaan.
Groet,
Ruben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Laatste opmerking hierover: taaladvies.net/taal/advies/vraag/442Mathy schreef : Dat veel mensen "kan" gebruiken, terwijl het "kunt" moet zijn, wil niet zeggen dat het juist is. Want dan kun je "ik wordt" in het vervolg ook wel goed keuren.
En Jeroen... Die plaagt graag. Moet je niet te veel aandacht aan schenken, want dat vindt ie alleen maar leuk.
groetjes
Mathy (die Jeroen al wat langer kent)
De Nederlandse Taal Unie zal het toch wel weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je dan de veroorzakers ophangt, krijg je heel veel meer ruimte op de weg in korte tijd.
Alle fietsers kunnen op een hoop,
En we maken een "foutbelasting" omdat je als weggebruiker minstens een fout per dag maakt.
Wordt het nog gezelliger in ons vooruitstrevende landje
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, jullie kunnen me wat. Om te beginnen een boekje taalvaardigheid kopen en dat ook eens lezen. Daar kun je nog wat van opsteken en het kan zijn dat je dan weet dat in het tekstverband dat ik gebuikte het woord correct is. Evenals in de vorige zin trouwens.
ik mis nou wel ven een 'emoticon' die een lange neus kan trekken