V90 in wegmisbruikers 23-02
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Bestuurder krijgt een bekeuring voor 130 km/uur en inhalen bij dubbele streep plus een verplichte emg-cursus
Iemand van de club?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan die Mercedes rijder die Ramadam had, ik geloof dat ik ook 2 keer in het jaar ga Vasten als ik dan ook zo'n giga bak rijden tjee minee zeg.(deze reactie is niet racities bedoeld overigens! )
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wegmisbruikers? Volgens mij was het Blik op de Weg!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij moet trouwens wel verplicht op cursus a zo'n 700 euro! + de bonnen die hij kreeg!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ramadan bedoel je. En racistisch. Ik heb overigens romig gelachen om de agent waarbij de vastende meneer in stapte. "Daag meneer. Nou, dat was allemaal wat hè?"TGTF schreef : Heb het ook gezien, en naar mijn mening ook terecht als je zo rijdt, je zou zeggen dat hij wel geschrokken zou zijn van zijn inhaal poging die maar net goed ging maar niets was minder waar.Ik ben het niet heb wel een blauwe auto maar geen V90
.
Maar dan die Mercedes rijder die Ramadam had, ik geloof dat ik ook 2 keer in het jaar ga Vasten als ik dan ook zo'n giga bak rijden tjee minee zeg.(deze reactie is niet racities bedoeld overigens! )
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de uitzending: <a href=" www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241621 "> www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1241621
- V700 register
- Nieuw lid
-
die knakker tikte gewoon niet en zou niet meer op weg mogen !
als je als een 1 jarige praat en denkt (die mogen ook geen rijbewijs) wel kapot knippen dat roze pasje !
groet en mening will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja was echt een mooie uitspraak
- V700 register
- Nieuw lid
-
(dit even geheel los van zijn rijstijl)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Blik op de weg zijn heel vaak Volvo's te zien, zowel de survaillance auto's als de 'wegmisbruikers' Maar dit komt waarschijnijk ook door dat Volvo sponsor is van het programma, of zou het gewoon toeval zijn dat Volvo-rijders op het filmmoment te hard rijden......?Mathy schreef :
Wegmisbruikers? Volgens mij was het Blik op de Weg!
Vrgr Björn