Stom, stom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2014 20:13 #1402781
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lampje wisselen
Vandaag, niet van de auto maar van de electrische garage opener.
bajonetlampje, oude eruit nieuwe erin, en direct weer stuk, is het geen 12 volt maar een 24 volt lampje, stom niet opgelet.
bajonetlampje, oude eruit nieuwe erin, en direct weer stuk, is het geen 12 volt maar een 24 volt lampje, stom niet opgelet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2014 22:36 #1402791
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geen licht
Hallo Volvisti
Dat herinnert me aan een slimme zet van een inmiddels ex-collega (niet vanwege dat akkefietje trouwens).
Van een van de busjes van m'n werkgever is een achterlicht kapot. Daarvoor wilde men graag naar de dealer gaan, maar dat heb ik ze inmiddels afgeleerd. Als het enigszins kan, vervangen we lampjes zelf. Dus die dag deed genoemde collega dat ook.
Een tijdje later gaan twee andere collega's rijden met die bus. Op het dashboard verschijnt een waarschuwing die ernstig genoeg lijkt om gelijk naar de dealer te rijden. Aldaar heeft men een half uur via de computer (van de auto) moeten zoeken voor ze het euvel gevonden hadden. Er was een verkeerd lampje in gezet. Eentje met twee polen i.p.v. één of anders om.
groetjes
Mathy
Dat herinnert me aan een slimme zet van een inmiddels ex-collega (niet vanwege dat akkefietje trouwens).
Van een van de busjes van m'n werkgever is een achterlicht kapot. Daarvoor wilde men graag naar de dealer gaan, maar dat heb ik ze inmiddels afgeleerd. Als het enigszins kan, vervangen we lampjes zelf. Dus die dag deed genoemde collega dat ook.
Een tijdje later gaan twee andere collega's rijden met die bus. Op het dashboard verschijnt een waarschuwing die ernstig genoeg lijkt om gelijk naar de dealer te rijden. Aldaar heeft men een half uur via de computer (van de auto) moeten zoeken voor ze het euvel gevonden hadden. Er was een verkeerd lampje in gezet. Eentje met twee polen i.p.v. één of anders om.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2014 10:24 #1402800
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ries: nieuwe onderdelen kun
Ries: nieuwe onderdelen kun je online bij Scandcar, Nordicar en Volvo Klassiekers (Dries Bakkenes) kopen en telefonisch bij Tom's Classics die ook 2e hands heeft.
Verder bestel ik de meeste onderdelen trouwens via de onderdelenshop van de Volvo Klassieker Vereniging. Dat kan als je lid bent en dan kan je ook bij de onderdelenboeken en documentatie zoals werkplaatshandboeken. Er staan ook veel oude folders en artikelen..
Op het forum van de VKV zitten veel mensen met verstand van deze auto's en daarvoor hoef je geen lid te zijn, je kunt als gast meedoen.
Ik ben trouwens blij om te horen dat je weer in staat bent tot acties!!
Verder kun je mij altijd vragen, ik rijdt de 140's sinds 1979...(en sleutel er vanaf het begin aan!) Twee zoons rijden beiden ook een 140 trouwens...
Verder bestel ik de meeste onderdelen trouwens via de onderdelenshop van de Volvo Klassieker Vereniging. Dat kan als je lid bent en dan kan je ook bij de onderdelenboeken en documentatie zoals werkplaatshandboeken. Er staan ook veel oude folders en artikelen..
Op het forum van de VKV zitten veel mensen met verstand van deze auto's en daarvoor hoef je geen lid te zijn, je kunt als gast meedoen.
Ik ben trouwens blij om te horen dat je weer in staat bent tot acties!!
Verder kun je mij altijd vragen, ik rijdt de 140's sinds 1979...(en sleutel er vanaf het begin aan!) Twee zoons rijden beiden ook een 140 trouwens...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2014 22:12 #1402822
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic VKO via V700v
Hallo Tom
groetjes
Mathy
Als lid van de Volvo 700 vereniging kun je ook gebruik maken van de VKO.whitehorse schreef : Verder bestel ik de meeste onderdelen trouwens via de onderdelenshop van de Volvo Klassieker Vereniging. Dat kan als je lid bent en dan kan je ook bij de onderdelenboeken en documentatie zoals werkplaatshandboeken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2014 15:12 #1402843
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Da's waar ja, maar ik weet
Da's waar ja, maar ik weet niet of je dan ook voor andere dan de 700 en 900 onderdelen mag bestellen?
Jaren geleden kon je zelfs alleen onderdelen bestellen voor de auto's die je had geregistreerd bij de club......
Jaren geleden kon je zelfs alleen onderdelen bestellen voor de auto's die je had geregistreerd bij de club......
Moderators: Jerry Stam