-22,8 it heidenskip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2012 17:50 #1347007
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo
Nou, net de Volvo even sneeuwvrij gemaakt, en voor 't eerst sinds een maand gestart. Dat ging verdraaid soepel. En dat met een accu die minimaal 4 jaar oud is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2012 23:17 #1347050
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Mooi...!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2012 23:37 #1347054
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Flauw
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2012 23:53 #1347058
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic niks flauw
Hey Tom,
Velen onder ons kampen met lekstroom. En bij velen is het lastig om het euvel op te sporen. Er kunnen "tig" oorzaken zijn. Zelf kamp ik al 10 jaar met minimale lekstroom. Er is uiteindelijk wel achter te komen wat de oorzaak is, maar dan kun je zo een dag of wat verder zijn... (heb ik me laten vertellen... , een dealert durft er geen prijsopgave voor te doen). Er zijn hier ook al diverse gespreks onderwerpen op het forum over geweest. (o.a. Battery Brain oplossing). Wellicht plaats je mijn opmerking in een verkeerd daglicht. Ik bedoel het echter ècht wel serieus... .
Velen onder ons kampen met lekstroom. En bij velen is het lastig om het euvel op te sporen. Er kunnen "tig" oorzaken zijn. Zelf kamp ik al 10 jaar met minimale lekstroom. Er is uiteindelijk wel achter te komen wat de oorzaak is, maar dan kun je zo een dag of wat verder zijn... (heb ik me laten vertellen... , een dealert durft er geen prijsopgave voor te doen). Er zijn hier ook al diverse gespreks onderwerpen op het forum over geweest. (o.a. Battery Brain oplossing). Wellicht plaats je mijn opmerking in een verkeerd daglicht. Ik bedoel het echter ècht wel serieus... .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2012 23:58 #1347059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maling
GeeJee je zou me inmiddels moeten kennen he!
Lekstroom is mij heel bekend, we hebben er bij mn pa op de boot ook last van, alle bedrading is vernieuwd maar toch is de start accu leeg na n week stil te staan, nu gaan de kabels er af en aan de druppel lader.
Maar als je naar het woord Lekstroom kijkt ga je toch denken hoe kan dat lekken? je ziet geen druppel zoals bij water(of andere vloeibare substantie).De dealer durft tegen woordig steeds minder zonder computer aan een auto te hangen, en dat is niet alleen bij Volvo maar ook de andere merken.
Tom.
Lekstroom is mij heel bekend, we hebben er bij mn pa op de boot ook last van, alle bedrading is vernieuwd maar toch is de start accu leeg na n week stil te staan, nu gaan de kabels er af en aan de druppel lader.
Maar als je naar het woord Lekstroom kijkt ga je toch denken hoe kan dat lekken? je ziet geen druppel zoals bij water(of andere vloeibare substantie).De dealer durft tegen woordig steeds minder zonder computer aan een auto te hangen, en dat is niet alleen bij Volvo maar ook de andere merken.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2012 10:07 #1347078
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekstroom
Helpt dichtkitten niet tegen lekstroom? En de deuren goed dicht doen, dan blijft 't in elk geval in de auto.
Moderators: Jerry Stam