-22,8 it heidenskip
- V700 register
- Nieuw lid
-
die kreunde en protesteerde maar na 2x gloeien en ff door starten ging ze toch lopen.
maar bah wat is het hier koud de neus bevriest je gelijk.
dit was mooi weer voor de tocht der tochten ijskoud(zijn we gelijk van dat gezeur af)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is nu wel mooi schaatsweer en dat ga ik nu dus ook doen.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Je weet dat huizen hier nu allemaal plat liggen en dat de wind lekker over het weiland aan komt waaien hier.
Mijn 16V stond dus hier voor de deur, op de braakliggende grond, in de volle wind en in de schaduw van ons huizenrijtje (best hoge huizen).
Er zit Koelvloeistof in dat geschikt is voor -26. (Dat zit er nog geen halfjaar in!) en het was gewoon BEVROREN!!
Heb hem rustig aangezwengeld, waterpompje bleef mooi stil staan (jankende riem) en even rustig laten ontdooien.
Binnen een paar minuten ging mijn tempmeter al het rode gebied in!..maar weer afgezet en even laten ontdooien....tijdje zo door gegaan totdat er circulatie was en de temperatuur stabiel bleef.
Toen maar een rustig rondje gaan rijden....het heeft nog een dik half uur geduurd voordat mijn kachelradiator ontdooid was en ik warme lucht kreeg in de cabine! Ik had het stervenskoud!(De kachelfan natuurlijk uit gelaten! )
Bah...jeetje wat is het koud.
Blokje heeft het niet fijn gevonden...
De 760 start ik nog maar even niet...
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn auto loopt niet op benzine, dus starten op gas ging eigenlijk niet anders dan anders.
Wat zal de gevoels temperatuur zijn nu bij 120 aan de voorkant van de auto ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
In al mijn auto's zit koelvloeistof in tot -36.gerryberrie schreef : Er zit Koelvloeistof in dat geschikt is voor -26. (Dat zit er nog geen halfjaar in!) en het was gewoon BEVROREN!!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
iPhone's geven geen accurate temperatuur weer hè, daar ben je je toch wel bewust van?A_A schreef : Vanochtend volgens mij iPhone -16 in Steenwijk. Mijn auto loopt niet op benzine, dus starten op gas ging eigenlijk niet anders dan anders. Wat zal de gevoels temperatuur zijn nu bij 120 aan de voorkant van de auto ?
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ja, maar in Deutschland word het ook alwel een stukkie kouder dan hier....volvo-henk schreef : In al mijn auto's zit koelvloeistof in tot -36.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Temp hier achterhuis en in de schaduw is niet meer af te lezen, hij heeft de geest gegeven.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het was koud,men of het nu -16 of -6 is maakt mij niet veel uit hoor.
Vond vooral tof dat ie op lpg gewoon start.